مجله تخصصی معماری و ساختمان نشریه معماری و ساختمان | architectbook

اطلاعاتی نظیر شرایط پروژۀ مورد نظر و وضعیت آن نسبت به سایر پروژه‌ها، آگاهی از شرایط آب و هوایی و غیره. هرقدر این طلاعات جمع آوری شده کامل‌تر باشد، مراحل بعدی بهتر پیش خواهد رفت. تصمیم به بازیافت مواد دورریختنی گرفته و از آن به عنوان نمایی برای یک ساختمان استفاده می کند. این بنا از یک قاب فولادی ساخته شده است و ساخت آن یک سال به طول می انجامد.

http://dekoralsystem.ir

مجله خبری کتب معماران تراس اما برای هر ساختمانی یک نیاز ضروری است، بخصوص با حذف شدن حیاط از خانه های امروزی، طراحی تراس و پشت بام اهمیت ویژه ای یافته است. از بهترین مکان‌ها برای طراحی تراس، مکانی مشرف به حیاط و در ارتباط مستقیم با آشپزخانه است. به عنوان مثال این نکته خیلی مهم است که درب ورودی، مستقیماً به روی پذیرایی یا نشیمن خانه باز نشود، در جلوی در یک رختکن و جاکفشی در نظر گرفته شود.

در این مرحله، ما فرآیند ترجمه برنامه را به یک طراحی ساختمان کارآمد آغاز می کنیم. زمان آزمایش گزینه ها و دریافت یک ایده کلی از ظاهر و احساس است. پلان و شکل پروژه شروع به شکل گیری می کند، اما جزئیات در مورد مواد وسایر بخش ها بعداً مشخص می شود. مرحله طراحی شماتیک شامل جلسات متعددی است که در آن ایده‌هایی را با استفاده از تصاویر پروژه‌های دیگر، طرح‌های دستی و مدل‌ها برای کمک به تجسم اندازه، شکل و رابطه فضاها با یکدیگر به مشتریان خود ارائه می‌کنیم. شرکت خط و خاک متشکل از تیمی مجرب و حرفه‌ای است که با به‌کارگیری جدیدترین سبک‌ها (مدرن و کلاسیک) و متدهای طراحی ساختمان، بنایی زیبا، منحصربه‌فرد و باکیفیت به شما تحویل می‌دهد. تیم فنی ما در شرکت خط و خاک باسابقه اجرای پروژه‌های متعدد، از ابتدا تا انتهای پروژه‌های ساختمانی در کنار شما خواهند بود و متبحرترین مهندسان و کارشناسان عمران که آن‌ها نیز دارای سابقه‌ای درخشان می‌باشند، طراحی نقشه‌های سازه و تأسیسات ساختمان شما را به عهده می‌گیرند.

مدرنیسم[ویرایش]

ویژگی های این سبک ستون ها، سنگ فرش ها و گنبدهایی است که بسیار زیاد از معماری اصلی خود پیروی می کنند. مسجد اباصوفیه در استانبول، کلیسای جامع سنت مارکو در ونیز و کلیسای سکره کر در پاریس از بناهای معروفی هستند که به سبک روم شرقی ساخته شده اند. از طرح تایید شده نهایی در پلان های فاز یک، برای تهیه مرحله های بعدی استفاده می شود. ۱- مساحت و متراژ یکی از اتاق خواب ها باید از اتاق های دیگر بیشتر باشد که برای اتاق مستر و یا والدین باشد. سقف شیروانی در سمت تپه های شنی طراحی شده است، همچنین مشخصه صحنه خیابان در Oorsprongweg می باشد.

  • سبک روکوکو و باروک ،سبک های بودند که مملو از تجمل و عدم تقارن بودند، که تمرکز انها بیشتر بر روی تزیینات و جزئیات متنوع برای نما و دکوراسیون داخلی بود.
  • اما معماران ایرانی این پروژه معتقدند نوع ملکی که برای این منطقه طراحی شده است نامناسب است.
  • رنگ زندگی است زیرا جهان بدون رنگ برای ما مرده جلوه می‌کند، رنگ‌ها ایده آغازین و ثمره نور اصلی بدون رنگ هستند و مقابل آن‌ها تاریکی بدون رنگ است.
  • ۲-فیلتر ورودی را برای اتاق خواب ها فراموش نکنید و دقت کنید که درب اتاق ها از دیگر قسمت های خانه به صورت مستقیم دیده نشود.

طراحی معماری باغ های ایرانی از ایرانیان باستان که اصالتاً کوچ نشین بودند و باغ های اردوگاهی را با شخصیتی بسیار متفاوت با باغ های امپراتوری روم ساختند به جا مانده است. همانطوری که می دانید بیش از نیمی از خاک ایران کویری است و سنت دیرینه باغ سازی وجود دارد که باعث رهایی از شرایط آب و هوای گرم تابستان و سرمای زمستان می شود. بهترین و قدیمی ترین نمونه در پاسارگاد است.طراحی معماری باغ های ایرانی تحت تأثیر شرایط… ما به واکنش‌های شما گوش می‌دهیم و مشاهده می‌کنیم، سپس ایده‌ها را با توجه به بازخورد شما اصلاح می‌کنیم تا زمانی که به یک طراحی توافق شده برسیم. مشتریان می توانند انتظار داشته باشند که در طول این مرحله کاملاً درگیر باشند و قبل از ادامه کار، از آنها درخواست تأیید طرح شماتیک شود.

اصول و مراحل طراحی معماری ساختمان

تحریریه کتب معماران