مجله معماری و ساختمان سایت مسابقات معماری و شهرسازی | architectbook

طی این مسیر، گزارشی از نتیجه مطالعات منطقه‌ای، ارزیابی هزینه‌های ضمنی و استراتژی‌هایی برای مجله خبری کتب معماران طرح ارائه می‌گردد. در این کانسپت سلیقه و نیاز کارفرما و همچنین مقررات شهرداری و دیگر نهادهای مربوطه در نظر گرفته شده است. پس از تأیید کانسپت اولیه از سوی کارفرما، کارهای طراحی اصلی و جزئیات پلان آغاز می‌گردد.

معماری

مردم قاره آمریکا تا زمانی که اروپاییان با آن‌هاارتباط پیدا کردند در مرحله نوسنگی در تکنولوژی باقی‌ماندند. مرکز ملی هنر و فرهنگ ژرژ پمپیدو در پاریس و بانک هنگ کنگ از نوع معماری های _تک هستند. استفاده از کروم در نما، استفاده زیاد از نقوش هندسی و رنگ های زنده از مهم ترین ویژگی های سبک آرت دکو می باشند.

  • از نمونه های سبک کلاسیک می توانیم آمفی تئاتر کلوسئوم، معبد پانتئون در رم و آکروپولیس در آتن را نام ببریم.
  • بناها باید قابلیت عمر طولانی (چندین قرن در برخی موارد) را داشته باشند.
  • علاوه بر این، معمارها باید د نحوه برقراری ارتباط حرفه ای با مشتریان را بلد باشند تا مطمئن شوند که نیازها و خواسته های مشتریان درک و برآورده می شود.
  • مبانی نظری یا همان ۴ ویدیو که برای آموزش تهیه شده اند، بنظرم بسیار سطحی ، نا مفهوم ، و اگر توهین تلقی نمیشه، توسط فردی ارائه شده که به نظر خیلی باسواد نمیاد.

طراحی پارکینگ نیازمند پیش‌بینی فضا برای تعداد خودروهای پارک شده است و باید بر اساس داده‌های دقیق صورت گیرد. این خانه در اصفهان به جای نورگیر و کرکره، دارای پنجره های پوشیده از همان تخته های چوبی است که بقیه خانه را می پوشانند و باعث می شوند که بازشوها وقتی که بسته هستند، تقریباً نامرئی باشند. هر پنج طبقه فوقانی توسط نمای چوبی پوشانده شده که این نما در پنجره ها نیز امتداد دارد و به آسانی از ورود آفتاب ظهر به داخل بنا جلوگیری می کند. تابستان های خشک شهر و زمستان های برفی آن همچنین باعث شد استودیوی محلی نکست آفیس خانه ای را با غلاف های چوبی چرخنده طراحی کند که بتواند در ماه های گرم تابستان به سمت خیابان باز شود و در زمستان به حالت قبل برگردد.

http://dekoralsystem.ir

کاظمیان فرد با ایجاد یک ملک تجاری که شامل مغازه ها، دفاتر و پارکینگ است، نمایه ای را طراحی کرد که انواع مواد و مصالح، بازشوها و سطوح شفاف را در هم می آمیزند. اما معماران ایرانی این پروژه معتقدند نوع ملکی که برای این منطقه طراحی شده است نامناسب است. برای استفاده بیشتر از مناظر اطراف زمین مرتفع سایت، معماران سه بلوک یک طبقه با انتهای شیشه ای را طراحی کرده اند که چشم انداز آن ها قله ها و دشت اطراف منطقه مشا می باشد.

ایده و راهکار بازسازی ساختمان

معماری مدرن از ابتدای قرن بیستم بر اساس استفاده منطقی از مصالح ساختمانی و تکنولوژی مدرن آغاز شد.این ایده با توجه به خطوط، اشکال اساسی، و فرم ایجاد شده است. بنابراین اشکال ساده، مستطیل شکل، فرم های هندسی و عناصر خطی ویژگی های اصلی معماری نمای مدرن را تشکیل می دهند. در طول توسعه طراحی، ما طراحی را به طور قابل توجهی بر اساس پلان طبقه و مفهوم بیرونی تایید شده در مرحله قبل پیش می بریم. اولین اولویت این مرحله، تعریف و توسعه تمام جنبه های مهم پروژه و تولید مجموعه ای از نقشه ها و مشخصات کلی برای برآورد هزینه اولیه است.

تحریریه کتب معماران