محبوب ترین و بهترین رستوران های بوشهر | behgardi

محبوب ترین و بهترین رستوران های بوشهر | behgardi

میز اردور با انواع سالاد و حلواهای بوشهری هم از دلایلی است که این رستوران را به رستوران محبوبd در بوشهر تبدیل کرده‌ رستوران گرگور بوشهر است. نام این رستوران برگرفته از نام کشتی رافائل است که در سال 1976 از طرف ایتالیا به ایران تحویل داده شد. نمای داخل رستوران آبی رنگ و صندلی‌ها زرد رنگ‌اند و منوی متنوع از ویژگی‌های بارز فست فودی رافائل است. پیتزا و ساندویچ‌های رافائل طعم دلپذیری دارند و همچنین سرویس ارسال، به سرعت غذا را برای مشتری‌های شهر بوشهر می‌فرستد. پشنهاد می‌کنیم پیتزا رافائل را امتحان کنید چون مشتریان از آن تعریف کرده‌اند؛ اگر گیاه‌خوارید برای رفتن به اینجا شک نکنید چون می‌توانید پیتزا وجیترین و مارگاریتا را سفارش دهید.

  • لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است.
  • سرویس دهی در این رستوران بوشهر در سطح خوبی بوده و رفتار کارکنان نیز با مشتریان مودبانه می باشد.
  • در منوی این رستوران می توانید غذاهای دریایی و ایرانی را در کنار نوشیدنی ها و دسرها مشاهده نمایید و هر کدام را که نیاز داشتید سفارش دهید.
  • طبقات بالای رستوران نمای خیلی زیبایی به خلیج فارس دارند.
  • کافه رستوران دلفین یکی از برترین کافه رستوران های بوشهر است 28 براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، کافه رستوران دلفین یکی از برترین کافه رستوران های بوشهر است.

این رستوران در مرکز شهر نیست و کمی باید به سمت حاشیه شهر حرکت کنید. رستوران سنتی خاتم قلیه ماهی بسیار خوشمزه‌ای آماده می‌کند. اگر سفری به بندر بوشهر داشتید پیشنهاد می کنم حتما به رستورانهای خوب بوشهر رفته و غذاهای دریایی متفاوت بوشهر را تست کنید . به دلیل ساحلی بودن نه تنها غذاهای متفاوت در خانه ها بلکه در رستورانها طبخ می شود . در این مطلب ما می خواهیم بهترین رستورانهای بوشهر را به شما معرفی کنیم که کارتان ساده تر شود و لذت بیشتری از سفر خود ببرید .پس با ما همراه باشید . در بین فست‌فودی‌ها و رستوران های بوشهر، فست‌فود مثلث جایگاه خوبی دارد.

کافه گلها

رستوران های بوشهر و خوردن غذاهای دریایی در شهری رو به خلیج همیشگی فارس یکی از همان انتخاب هایی می باشد که می توانند لذت سفر به خطه ی گرم و دلنشین جنوب کشورمان را چند برابر کند. رستوران های بوشهر درست به اندازه ی جاذبه های آن تنوع دارند و با هر نوع سلیقه و ذائقه کاملا سازگار بوده و انتخابی عالی برای تمام اعضای خانواده خواهند بود. بل پاسی بوشهر دومین شعبه از رستوران بل پاسی شیراز است.

چرا برنامه ریزی سفر؟

موزه تجارت دریایی بوشهر فاصله کمی تا این رستوران دارد. فضای خوب در کنار کیفیت غذای عالی سبب شده تا عده زیادی از مردم این شهر و گردشگران به آن مراجعه نمایند. قیمت غذاهای موجود در منو با توجه به کیفیت آن و در مقایسه با رستوران های دیگر زیاد گران نیست و می توانید با اطمینان خاطر از این بابت به رستوران قوام بوشهر مراجعه نمایید. کیفیت غذا ها با توجه به رضایت اکثر مشتریان بالا بوده و بهتر است میگو سوخاری و کوبیده گوسفندی را نیز در لیست سفارشات خود اضافه نمایید.

خیلی‌ها با شنیدن اسم آیس سوخاری، انتظار بستنی‌‌سرخ‌شده را از این بستنی‌فروشی دارند؛ اما در آیس سوخاری خبری از بستنی‌سرخ‌شده نیست. این بستنی‌فروشی لیست کاملی از آیس‌پک‌ها را در طعم‌های مختلف آماده می‌کند. البته یادتان باشد آیس‌پک‌های شکلاتی‌اش طرفدارهای زیادی دارد. شب‌ها جلوی این بستنی‌فروش، مشتری‌های زیادی منتظرند تا بستنی محبوبشان را بخرند. خیلی از بومی‌ها برای صرف چای و قهوه به این کافه می‌روند. کافه فیروزه، بین کافه رستوران های بوشهر، بسیار محبوب دارد.

تحریریه کتب معماران