معرفی و آموزش کوینکس CoinEx : صرافی ارز دیجیتال جایگزین بایننس ثبت نام در کوینکس

معرفی و آموزش کوینکس CoinEx : صرافی ارز دیجیتال جایگزین بایننس ثبت نام در کوینکس شاید یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این سایت، ۲۴ ساعته بودن آن هست که هر موقع از شبانه‌روز، شما بر اساس تحلیل، قصد خرید یا فروش داشته باشید، هیچ‌گونه نگرانی ندارید و همان لحظه می‌توانید اقدام کنید. در گام بعدی کد یکبار مصرف را از نرم افزار google authenticator وارد نمایید. میتوانید سفارش‌ های اخیر یا تراکنش‌ های قبلی خودتون را در بخش «سفارش‌های جاری» و «سابقه سفارش» که در پایین صفحه معاملاتی قرار دارند، مشاهده کنید. حالا وضعیت به «Already Binded» تغییر میکند و تأیید میکند که 2FA را با موفقیت در حساب کوینکس خود فعال کردید.

تله گاوی چیست؟

پس از محدودیت‌های باینننس بسیار از کاربران ایرانی به کوینکس مهاجرت کرده‌اند. صرافی‌های کمی در دنیا وجود دارد که به اندازه کوینکس معتبر باشد و در عین حال ایرانیان بتوانند در آن احراز هویت کنند. معامله‌گران حرفه‌ای می‌توانند در این صرافی با استفاده از اهرم‌های بالا سودهای جذاب صرافی کوکوین به دست آورند. معاملات مارجین یا اهرمی روی چندین جفت معاملاتی و تا اهرم 50 برابر ارائه می‌شود. فراموش نکنید انجام معاملات اهرمی نیازمند دانش و تجربه‌ی فراوان است و امکان از دست دادن تمام سرمایه وجود دارد.

کارمزد انجام معاملات درصرافی کوینکس و در حالت فیوچرز چقدر است؟

صرافی کوینکس از نظر کیفیت بازار، ارائه داده‌ها و امنیت، امتیاز نسبتاً خوبی دارد. با این حال مهمترین نقطه ضعف آن با توجه به این رتبه بندی عدم شفافیت در مورد تیم است، فقدان KYC اجباری و عدم پایبندی به چارچوب‌های نظارتی دقیق دلیل دیگری برای رتبه نسبتا پایین آن است. قطعا یکی از محبوب ترین بخش های آموزش صرافی کوینکس ، بخش معاملات فیوچرز می باشد. در این بخش شما می توانید با استفاده از اهرمی که صرافی Coinex به شما می دهد بر روی رفتار آینده بازار شرط بندی کنید و بیشتر از سرمایه ای که دارید کسب سود نمایید. در ویدیو بالا به صورت کامل نحوه معامله و خرید و فروش در بخش معاملات فیوچرز صرافی کوینکس را آموزش داده ایم. بعد از وارد شدن به صفحه شخصی خود بر روی گزینه Account level کلیک نمایید.

بین صرافی‌های خارجی که فعلا با ایرانی‌ها مشکلی نداشته و خدمات زیادی در زمینه ارز دیجیتال ارائه می‌دهد و ارزهای زیادی را هم پشتیبانی می‌کند، کوینکس بهترین انتخاب است. حتما کلید پشتیبانی را در مکانی امن و مطمئن یادداشت نمایید. سعی کنید آن را در تلفن همراه یادداشت نکنید زیرا امکان از بین رفتن آن وجود دارد. در پلتفرم کوینکس، فقط می‌توانید ارزهای رمزپایه‌ای (کریپتو کارنسی) را معامله کنید که شبیه ارزهای دیجیتال دیگر مانند پولونیکس و بایننس هستند.

  • درحال حاضر این صرافی کاربران ایرانی را تحریم نکرده اما با توجه به سخت گیری‌ها و نظارت‌های اعمال شده بر صرافی‌ها ممکن است این امر اتفاق بیفتد.
  • Futures اوردر گذاری در فیوچرز کوینکسبقیه مراحل مانند همان پاراگراف آموزش فیوچرز کوینکس می باشد.
  • صرافی‌های ارز دیجیتال زیادی در این حوزه در حال فعالیت هستند.
بنابراین اگر بخواهید این روش را اجرا کنید، باید دستگاه ماینری بسیار قوی با مصرف فوق العاده برق در اختیار داشته باشید. امروزه تعدادی از شبکه ها در بلاک چین، با گسترش علم موفق به استفاده از الگوریتمی با نام «اثبات سهام» شده اند. خوشبختانه این روش مستلزم استفاده از برق نیست و حتی نیازی به داشتن لوازم کامپیوتری پیشرفته نیز ندارید. خوشبختانه دو صرافی «کوینکس» و «بایننس»، اقدامات امنیتی سرسختانه ای برای حفظ سرمایه معامله گران دارند.

  • برای انجام این کار، روی «Exchange» کلیک کنید و ارز خود را از لیست موجود در سمت چپ صفحه معاملاتی کوینکس انتخاب کنید.
  • برای شروع، ابتدا باید مقدار دارایی را که می خواهید در معاملات فیوچرز استفاده کنید، به حساب فیوچرز خود منتقل نمایید.
  • اما اگر ثبت نام در کوینکس رو انجام دادید، برای کار کردن و ورود به کوینکس بهتره چندین پیش نیاز رو رعایت کنید تا مطمئن بشید مشکلی برای شما بوجود نخواهد اومد.
  • تا چندی پیش هیچ مشکلی از بابت ورود به سایت صرافی کوینکس برای کاربران ایرانی وجود نداشت.
  • این مسئله نیز در بالا بودن امنیت این صرافی و بالا بردن سرعت آموزش کار با کوینکس بسیار تاثیر گذار است.
تحریریه کتب معماران