معرفی و دانلود رایگان کتاب آشنایی با مصالح ساختمانی در معماری داخلی وحید عبدالوهاب کتابراه | architectbook

۷٫ پس از آن شما پیش­نویس پروانه ساختمانی را دریافت خواهید کرد. در صورت لزوم (ساختمان­های بیش از ۵ طبقه) گزارش آزمایش مکانیک خاک در این مرحله و هم‌ زمان با تهیه نقشه‌های سازه، برق و مکانیک تهیه و تأییدیه از سازمان نظام‌ مهندسی گرفته می­شود. کتابِ عالی ای هست و تمامی روش های مختلف ساخت و نکات اجرایی رو بصورت کاملا فنی و مهندسی، تا حد ممتازی توضیح داده. ۱۰٫ پس از تائید نقشه­‌های چهار رشته پروسه اخذ تأییدیه‌های دفتر خدمات الکترونیک، طرح تفصیلی و بر و کف، رئیس صدور پروانه، معاون شهرسازی و معماری و نهایتاً تأییدیه شهردار به‌صورت سیستمی انجام و پروانه ساختمان چاپ می‌شود.

  • این هدف رو از طریق آموزش تازه مهندسین و کمک به آنها جهت ورود به حرفه مهندسی با قبولی در آزمون های نظام مهندسی پیش گرفتم.
  • آدم‌هایی که خودشان هم خانواده دارند و فرزند و مواجهه این بچه‌های از دو طبقه مختلف اجتماعی چالش‌هایی را برای آن‌ها ایجاد می کند.
  • در هر صورت اگر حادثه ای در زمان گودبرداری اتفاق بیافتد، حتی اگر ناظر مقصر هم نباشد، کلی به دردسر می افتد.
  • خلا چنین اثراتی کاملا در جامعه مهندسی محسوس است.

سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم ایا کتابهاتون رو میتونیم از کتابفروشی ها هم خریداری کنیم یا فقط خرید اینترنتیه ؟بعد درصورت خرید اینترنتی چن روزه به دستمون میرسه و اینکه درصورت خرید دو یا سه محصول تخفیف چن درصدی شامل میشه ؟ممنونم. سلام وقت بخیر، کاغذ این کتاب خارجی است کاغذ بالک می باشد که با وجود حجم بالای کتاب، بسیار سبک می باشد. عدم رعایت اصول فنی نه تنها در روستاها و شهرهای کوچک، بلکه در بزرگترین پروژه‌های بلند‌مرتبه‌سازی در پایتخت نیز به عینه قابل مشاهده می‌باشد.

کتاب درک مدلسازی اطلاعات ساختمان

قسمتی از جلد اول کتاب فوت و فن های ساختمان سازی رو میتونید از قسمت زیر دانلود و مطالعه کنید. تنها کمبودی که این کتاب داره نپرداختن به فاز «تاسیسات الکتریکی و مکانیکی» ساختمان هست که مهندسین عمران و معماری در هر سه فاز «طراحی، نظارت و اجرا» باید به حد کافی آشنایی و اشراف داشته باشن. در سال‌های اخیر کتاب‌های مختلفی در زمینه کاربرد نرم‌افزارهای مهندسی عمران به رشته تحریر درآمده‌است. بیشتر این کتابها درباره قابلیت‌های نرم‌افزارهای شرکت CSI هستند.

مراحل گرفتن پروانه ساختمان یا شناسنامه ساختمان

آنقدر دستپاچه شده بودم که متر لیزری شرکت را هم در آن مجله خبری کتب معماران گم کردم.قیمت آن متر معادل حقوق یک ماه من بود. یکی دو ماهی کار به همین ترتیب ادامه داشت.یکی از روزهایی که باید به نظارت یکی ازساختمان ها می رفتیم، خبر دادند که مهندس ناظر نمی آید ومی بایست تنها سر ساختمان می رفتم. چندین سال پیش در یک شرکت مشاور ساختمانی مشغول به کار شدم. ناظر شرکت یک مهندس بسیار باتجربه بود ولی وضعیت جسمانی مناسبی نداشت. باتوجه به محبوبیت زیاد این نسخه بین مهندسین استفاده از نکات مهم در این کتاب میتونه کمک زیادی به طراحی داشته باشه.

متاسفانه با این مبلغ و هزینه برای خریدن این کتاب انتظار می رفت که حداقل از تصاویر رنگی و با کیفیت استفاده بشود که این طور نیست. و متاسفانه تصاویر سیاه و سفید وضوح لازم را ندارند. سلام، خیر در کتاب چاپ شده ، پس زمینه سفید است و آرم و نام انتشارات چاپ نشده است.

http://dekoralsystem.ir

تحریریه کتب معماران