معماری ساختمان اداری امیرابراهیمی رسانه واقعیت در معماری | architectbook

این نگرش نه تنها در معماری تأثیر گذار بوده بلکه بر جنبه های مختلفی از زندگی اعم از اجتماعی، اقتصادی و روانشناسی مردم یک جامعه پایدار مؤثر بوده است. هسته بتنی فعال در فصل تابستان سودمند است به دلیل آن که جایگزین سیستم تهویه مطبوع می شود. آب جاری در لوله کشی کف زمین برای هدایت گرمای بیش از حد در غرب 4 مناسب است. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. جداره ای که از یک جزء (آجر با شخصیت نیمه باز) به وجود آمده دارای شخصیت های چندگانه ای در ذات خود می باشد که می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

  • نگرش و تحولاتی که در معماری جهان پس از معماری پایدار اتفاق افتاده است.
  • فضایی با ارتفاع 7 متر که کاملا برای طراحی یک فضای اداری ایده آل ، مناسب بوده است.
  • وقتی برای اولین بار با استفاده از یک دکمه ورود به سیستم، وارد سیستم می شوید، براساس مشخصات حریم خصوصی شما، اطلاعات نمایه عمومی حساب شما را که توسط ارائه دهنده ورود به سیستم اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، جمع آوری می کنیم.
  • گروه معماری آرکا با سال ها تجربه در زمینه ساخت و ساز هر نوع سبک و طرح مورد پسند را به بهترین نحو اجرا و پیاده سازی می نماید.
  • شک نداشته باشید که آن ها پیش از هر چیز به کیفیت نمای ساختمان و تمیز بودن آن دقت خواهند داشت.

در نتیجه یکی از نکاتی که در مورد مجله خبری کتب معماران نما ساختمان باید به آن توجه شود، نصب پنجره در نمای ساختمان های اداری می باشد. از جمله موارد مهم در طراحی ساختمان اداری می توان به نکاتی چون، محل ورودی ساختمان اداری، راحتی شرایط کار، ایجاد منظر خوب و فضای سبز، تهویه مناسب اشاره کرد. اگر کارکنان در محیط کار احساس راحتی کنند بهتر می توانند وظایف خود را انجام دهند.

نمای آجری

در برخی موارد یکسری پیشنهادات برای فضاهای اداری هست که به کارفرما پیشنهاد می دهیم و در صورت موافقت وی برای انجام آنها در محیط اقدامات لازم را انجام می دهیم. به عنوان مثال یکی از مواردی که در اکثر محیط های اداری باید وجود داشته باشد کتابخانه است. یا در برخی ادارات پیشنهاد میشود برای شادابی و طراوت بخشیدن به محیط از تعدادی گلدان استفاده شود. تمام این موارد بسته به نظر کارفرما در محیط اداری و طی مراحل بازسازی ساختمان اداری اعمال می شود. در معماری ساختمان و بنا با کاربری های مختلف، تجاری، اداری، مسکونی، و… نمای ساختمان از اهمیت بسیاری برخوردار است، زیرا نمای ساختمان به خصوص نمای ساختمان اداری تجاری یک هویت بصری برای بنا می باشد و اولین راه ارتباطی ساختمان با مخاطب خود است.

جستار هایی در حوزه معماری و کارآفرینی

این ساختمان 25 ساله توسط TP Bennett بازسازی شد و با امتیاز 31/96٪ درصد بالا ترین امتیاز را (قبل از ساختمانThe Edge که بالاترین امتیاز BREEAM ٪98.36 را در سال 2016 دریافت کرد) دارا بود. با توجه به فریم های گسترده در ضلع جنوبی واحدهای اداری و توجه به شدت نفوذ نور خورشید به واحدها ، سعی شد از صفحات آلومینیومی مقطعی برای تنظیم نور و ایجاد سایه استفاده شود. به عنوان تنوع سازی فضای داخلی ،این صفحات قابل حمل هستند و می توان آنها را جابجا کرد تا هم در طول روز نور آفتاب کاهش یابد و هم با توجه به سایه بودن آن در ایجاد فضای دلپذیر و متنوع برای کاربران استفاده شود. از دیگر دلایلی که منجر به بازسازی ساختمان ها می شود این است که نیاز به ساخت مجدد ساختمان نبوده و در هزینه ها صرفه جویی می شود. چون دیگر نیاز به مصالح ساختمانی زیاد نیست و همچنین اسکلت ساختمانی تخریب نمی شود.

به عنوان مثال اگر در حال طراحی اتاق جلسات هستید حتما به آکوستیک بودن آن و راحت بودن صندلی ها و مبلمان توجه داشته باشید. ساختمان مرمر در 6 طبقه و با متراژ 600 متر مربع در ظفر ساخته شده است. ” الهام گرفته شده است؛ که در آن فضایی برای گیاهان در نظر گرفته شده است، این فضا با قسمت ناهارخوری احاطه شده.

http://dekoralsystem.ir

تحریریه کتب معماران