نکاتی که برای طراحی نمای ساختمان اداری باید بدانید + تصاویر معمارنو | architectbook

علاوه بر این، پنجره های شیشه ای پیوسته در لایه داخلی دو پوسته امکان نفوذ نور خورشید به واحدهای اداری را فراهم می کند و باعث کاهش مصرف برق در سراسر ساختمان می شود. در ادامه گروه معماران آرل به دنبال پاسخی برای این پرسش، سعی در معرفی فضایی مناسب با بازده حد اکثر خواهد داشت. تا بتواند شما را برای طراحی یا سفارش طراحی دکوراسیون اداری راهنمایی کند.

طراحی ساختمان اداری شرکت دارویی سیناژن

حالت تکنیکی و هنری تأسیسات این مجموعه ویژگی بالای پروژه غرب چهار، را شکل می دهد. سیستم انرژی خورشیدی (فوتوولتاییک) بر روی بام، برق توسط غرب 4 به طور مستقیم استفاده نمی شود. دارای یک سیستم فعال در هسته مرکزی ساختمان است که از آب جاری در کف برای خنک کردن بنا استفاده می کند. چنانچه بنا به گفته آنها امروزه علاوه بر مزیتهایی که طراحی سبز و پایدار در حفظ انرژی به دنبال داشته است. به این نتیجه رسیده ایم که آسایش و سلامت کارکنان اداری حاصل اصول طراحی پایدار است.

طراحی فضاهای اصلی اداری

مجله خبری کتب معماران اداری شرایط متفاوت دارند که بستگی به نوع فعالیت آنها دارد. مثلا تجار و روزنامه نگاران معمولا در محیطهای پر سر و صدا کار می کنند ولی بسیاری از کارهای اداری نیاز به حداکثر آرامش دارد. ایده ارتباط یک ساختمان آن هم از جنس دانش بنیان با شهر موضوعی بود که فقط به جداره نمی توانست خلاصه شود این پروژه با توجه به آنکه دو خیابان در مجاورت آن قرار دارد. مساله گذر از درون پروژه می توانست ایده مناسبی برای ناحیه نوآوری شریف باشد تا گذرهای شهری از میان خود پروژه ها نیز بتوانند عبور کنند.

  • که برای نما باید از آجر نسور که در رنگ های قرمز، بهی و ابلق یافت می شود استفاده کرد.
  • نوسازی فضای اداری یکی از این موارد است؛ نداشتن یک پیمانکار متخصص می‌تواند برای شما گران تمام شود.
  • به عنوان مثال یکی از مواردی که در اکثر محیط های اداری باید وجود داشته باشد کتابخانه است.
  • برای طراحی ساختمان اداری کارخانه ، لازم است اصول و ضوابطی رعایت شده که در بهبود کیفیت طراحی بسیار موثر خواهد بود.

اندازه اتاق های تیمی یا گروهی بستگی به تعداد افراد استفاده کننده، ترکیب بندی مبلمان و تجهیزات و نوع فضاهای ملاقات و گردهمایی دارد. جداره ای که در شب برون گرا و در روز درون گرا نسبت به واحدهای همسایگی خود باشد. جداره ای که بتواند به صورت ثابت عمل ننماید و در زمان های مختلف و نیازهای مختلف از نظر دید و نور خود را تغییر دهد.

بیان نکاتی در مورد طراحی نمای ساختمان اداری :

به دنبال شیب موجود سایت، منطقه تجاری پروژه در سه سطح تشکیل شد. دو ورودی (شمال و جنوبی) به بخش اداری وجود دارد که هر دو به لابی اداری مجموعه متصل می شوند. همانطور که قبلا ذکر شد، دو مورد از ملاحظات اصلی ایجاد یک حجم یکپارچه و ارزیابی مجدد شیشه 40 درصدی استفاده شده در نما بود. علاوه بر این، اجتناب از اشکالی که باعث ایجاد اختلال در شهر می شوند، مهم بود.

http://dekoralsystem.ir

تحریریه کتب معماران