ویدئو وال قیمت و خرید ویدیو وال ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ | asilight

مجتمع های تجاری، مراکز خرید، ویدئو وال رستورانها و … (به منظور تبلیغات اجناس، برندها و خدمات). مراکز نظارتی (مانیتورینگ و کنترل دوربین های مجتمع های تجاری و مسکونی بزرگ و …). عدم جا گذاری تصاویر بر روی صفحه نمایش هنگام پخش تصویر ثابت به مدت طولانی. امکان اتصال به انواع پروژکتورهای صنعتی و دستگاههای پخش و کامپیوتر های صنعتی و قابل حمل.

  • اگر شما در استفاده از ویدئو وال تازه کار هستید، اکنون زمان آن فرا رسیده است که مهارت های شبکه چند نمایشگر خود را به ویژه عملکردهای زنجیره ای، مانند انتقال سیگنال های برق و ویدئو بین نمایشگرهای مختلف تقویت کنید.
  • به این معنی که ویدئو وال ها این قابلیت را به کاربر می دهند که از تمامی نمایشگرها به صورتهمزمان برای نمایش یک تصویر استفاده نمایند.
  • در حالت نمایش تکی، ما شاهد تصویری کلی روی تمامی صفحات هستیم که به‌صورت یک مانیتور بزرگ‌تر عمل می‌کنند ولی در حالت مولتی، هرکدوم از صفحات ویدیو وال به‌صورت جداگانه تصویر مشخصی رو نمایش می‌دهند.
  • این موارد همگی جزو تکنولوژی های جدیدی به شمار می آید که برای اجرای آنها باید از یک متخصص کمک بگیرید تا با آخرین توانمندی های این تکنولوژی آشنا شوید.
برای اشنایی بیشتر در ادامه به شرح کاربرد و نحوه استفاده از این تجهیزات می پردازیم. در حالت نمایش تکی، ما شاهد تصویری کلی روی تمامی صفحات هستیم که به‌صورت یک مانیتور بزرگ‌تر عمل می‌کنند ولی در حالت مولتی، هرکدوم از صفحات ویدیو وال به‌صورت جداگانه تصویر مشخصی رو نمایش می‌دهند. بی شک ویدئو وال‌های LG یکی از بهترین نمایشگر‌های دیجیتال در بازار ایران و جهان به شمار می‌روند. ویدئو وال‌ها یک سطح تجسم بزرگ هستند که از چندین نمایشگر تشکیل شده‌اند. ویدئو وال‌های LG در مدل‌های مختلف همراه با ویژگی‌های خاص تولید و روانه بازار می‌شوند. هر چه فاصله تماشاگران و بیننده ها تا ویدئو وال بیشتر باشد باید ویدئووال بزرگتر بخرید و هر چه فاصله کمتر باشد ویدئو وال کوچک تر مناسب تر است.

مانیتور صنعتی ۴۹ اینچ جی پلاس (Gplus) مدل GDS-49KU45

در این بخش جهت آشنایی با سیستم ویدئو وال ، تلویزیون شهری و ویژگی های آن با الکتروویژن همراه شوید. کنترل کننده Video Wall دستگاهی است که منابع محتوای تصویری شما را به نمایشگرها متصل می‌کند. آیا تاکنون به سیستم های نمایشگر عظیم، مانند آنهایی که در اتاق های کنترل، بورس، مراکز عمومی و غیره موجود است نگاه کرده‌اید و فکر کرده‌اید که فناوری پشت آنها چیست؟ آنها در واقع همان ویدئو وال‌ها می باشند. ویدیو وال تعدادی نمایشگر است، که برای ایجاد یک صفحه بزرگ در کنار هم قرار گرفته و یکپارچه می شوند. نرم افزار کاملا فارسی ویدئو وال امکان تعریف پنجره های متعدد در سایز و موقعیت های دلخواه را برای نمایش همزمان ورودی های مختلف فراهم می نماید. در تابلو‌های روان حافظه‌ای که در سیستم بکار رفته است برای نمایش اشکال، اعداد و حروف است.

همون‌طور که می‌دونین در کنسرت‌ها همه‌ی افراد نمی‌تونن بلیط صندلی‌ها و جایگاه‌های جلویی رو بخرن. درنتیجه با توجه به ازدحام جمعیت، حتی نمی‌تونن چهره‌ی خواننده‌ رو ببینن. به همین علت تمامی کنسرت‌های معتبر، با نمایشگرهای ویدیو وال اجرا میشن. صد البته جلوه و نورافشانی این نمایشگرها خودش به‌تنهایی می‌تونه دلیل کافی برای استفاده از اون‌ها باشه.

چرا باید از ویدیو وال ها یا نمایشگر های صنعتی LG استفاده کنیم ؟

همین امر موجب می گردد هنگام استفاده از این سیستم دست کاربر از نظر ابعاد باز تر باشد. لذا میتوان بدون نگرانی از کاهش کیفیت تصاویر آنها را در مقیاسی بزرگتر نمایش داد. ویدئو وال‌های LCD شامل چندین نمایشگر صنعتی می‌باشند که در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و یک قاب یکپارچه تشکیل می‌دهند.

ویدئو وال چگونه کار می کند؟

ویدئو وال قیمت و خرید ویدیو وال ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ | asilight

تحریریه کتب معماران