ویژگی های طراحی سایت با اصول سئو چیست؟

در حالت ایده آل، از این دستورالعملها استفاده کنید تا خزندههای سایت شما خزیدن مطلوب و بهینهای داشته باشند یا صفحات غیر مهم را مشاهده نکنند. همیشه این گزارشات را بررسی کنید و بدانید در حالت طبیعی این مقدار باید 99.85% و یا بالاتر باشد. در ادامه همین مطلب به بررسی آنها می پردازیم. در ادامه به بیان بخش های مختلف آن می پردازیم. نقشه سایت یا سایت مپ، یک فایل با پسوند XML است که تمام محتواهای مهم روی یک سایت را فهرست میکند و نحوه ارتباط صفحات مختلف را نمایش میدهد. ازآنجاکه کنسول جستجوی گوگل نگاه درونی به نحوه درک Google از وبسایتهای شما ارائه میدهد، از این ابزار رایگان استفاده کنید. نحوه نوشتن توضیحات متا این گونه است که شما دارای محدودیت ۱۵۵ کاراکتری خواهد بود و این یعنی که شما به اندازه یک توئیت فرصت خواهید داشت که نظر کاربران را به سوی خود جلب کنید. با توجه به توضیحات گفته شده و در جهت کاهش استفاده از منابع، پیشنهاد میکنم Hotlink را در سایت تان غیر فعال کنید. انتخاب هاست مناسب: تاثیر هاست در سئو غیر قابل انکار است. این امر باعث میشود موتور جستجو نتواند ارزش لینک را از URLهای غیر کنونیکال به URLهای کنونیکال منتقل کند.

همین حالا به وب سایتتان بروید و مواردی که در این مبحث با آنها آشنا شدید را بررسی کنید و هر جا به بنبست خوردید یا سوالی برایتان پیش آمد همینجا برای ما بنویسید تا پاسخ دهیم. برای اینکه بتوانید از محتواها حداکثر استفاده را نمایید، حتما سراغ پست های قدیمی تر وبلاگ خود بروید و پست هایی که موضوعات آن ها هنوز جالب و پر سرچ هستند را پیدا کنید. این موارد را دست کم نگیرید و اولویت بالایی برای آن قائل شوید. شما ممکن است یک کسب و کار کاملاً نوپا باشید که می خواهید برای اولین بار در گوگل دیده شوید.

با نوشتن محتوای جذاب طولانی و استفاده از تصاویر و ویدئوها (همان طور که قبلا ذکر شد) مدت زمان حضور بازدیدکنندگان در صفحه افزایش می­یابد. علاوه بر این، تقریباً در هر پلتفرم اجتماعی که فکر می کنید باید حضور داشته باشید. 7. بخشهایی که دارای محتوای تکراری هستند باید از ایندکسشدن منع شوند . بیشتر ما زیاد به محتوای بدون رنگ و رو و بدون تصویر توجه نمیکنیم. اگر تعداد صفحات بیشتر از ۵۰,۰۰۰ صفحه بود، باید چندین نقشه سایت بسازید. بررسی کنید که تمام صفحات وبسایت در مرورگرهای محبوب بهدرستی نمایش داده شوند. پس این چکلیست فنی SEO را بررسی کنید تا بدانید که باید چه کنید و چگونه در مسیر سئو فنی سایت حرکت کنید. به هر حال سئو تکنیکال (Technical SEO) به مجموعه اقدامات فنی برای بهینهسازی سایت و سرور گفته میشود که کمک میکند خزندههای موتورهای جستجو متوجه بشوند وبسایت موثری دارید و تلاش میکنید بهترین تجربه را برای کاربران رقم بزنید. Call To Action چیست و چطور یک CTA حرفهای برای سایت وردپرسی طراحی کنیم؟ چطور در افزونه وردپرس Yoast SEO ریدایرکت 301 بسازیم؟ چطور این مشکل را حل کنیم؟ تمام خزندهها و روباتها قبل از بررسی سایت به این فایل مراجعه میکنند و بر اساس دستورات نوشته شده در آن اقدام خواهند کرد.

در این مطلب ما راهکارهایی را برای بهبود رتبه سایت و رسیدن به صفحه اول گوگل، به شما معرفی میکنیم. برای پروژههایی که از نظر فنی پیچیدهتر هستند، مانند سایتهایی که کنترل دسترسی کاربران و جستجوی داخلی برای کالاها، نوشتهها و … در واقع سئو چیزی است که شما میتوانید آن را کنترل کنید. این میتواند به شما کمک کند صفحات را به Google ارسال کنید، رتبهبندی Google را کنترل کنید، مشکلات خزنده Google را برطرف کنید و موارد دیگر. به یاد داشته باشید، مناسبترین و ارزشمندترین صفحات را انتخاب کنید. علاوه بر تولید محتوای با کیفیت، ویژگی ها و مزایای بسیاری می تواند در آگاهی از شرکت تولید محتوا چیست و انتخاب یک آژانس تولید محتوا خوب کمک کننده باشد.

آیا قبل از url خود پیام “غیر ایمن “میبینید؟ این شامل بهینهسازی های فنی SEO در استراتژی شما است، چه شما SEO خود را در داخل مدیریت کنید یا با کمک یک شرکت SEO. آیا شما آماده هستید که بهینهسازی وبسایت خود را برای سئو فنی و بهرهگیری از تمام مزایای سئو، از رتبهبندی بالاتر تا تعداد فروش بهتر، شروع کنید؟ مطالعه کتاب به شما کمک میکند که خیلی سریع با اصطلاحات رایج این حوزه آشنا شوید و مسیر صحیح برای شروع سئو را پیدا کنید. علاوه بر ارائه راهنمای سریع در ایجاد یک فایل robots.txt، Google همچنین یک ابزار آزمون robots.txt را نیز ارائه میدهد که با ورود به سیستم حساب Google Search Console میتوانید به آن دسترسی داشته باشید. بزارید همین ابتدا یک نکته را خدمتون عرض کنم، سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به هیچ عنوان به سیستم مدیریت محتوا یا زبان برنامه نویسی سایت وابسته نیست و سئوی وردپرس با سئوی دروپال یا سئوی جوملا هیچ تفاوتی ندارد تنها تفاوت ها در نحوه تنظیمات خود سیستم مدیریت محتوا است. در حالت کلی بردکرامب نبایست جایگزینی برای سیستم اصلی هدایت کاربران به شمار رود. در حالت ایده آل، شما میتوانید نقشه سایت HTML خود را در ۱۰۰ صفحه یا کمتر نگه دارید.

حتی ممکن است با قرار دادن یک اسلش نهایی در نقطهای نادرست از فایل robots.txt باعث پیشگیری از خزش سایت توسط موتورهای جستجو شوید. حتی اگر گوگل تمام محتوای سایت شما را هم ایندکس کرده باشد، به این معنا نیست که پروژه سئو با موفقیت تمام شده است. برای سئو کلاه سفید باید کمی صبور باشید، از محتوای ناب و با کیفیت استفاده کنید و منابع معتبر و لینک های واقعی بسازید . بااینحال، خبر خوب این است که Google به شما کمک میکند تا یک فایل robots.txt دوستانه برای جستجوگرها ایجاد کنید. قطعاً برای سایتهایی که تبادل لینکهای داخلی و خارجی زیادی دارند باید سئو خارجی به خوبی انجام گیرد تا بتواند کارایی لازم را داشته باشد. گوگل به امنیت کاربران بسیار اهمیت میدهید و از همین رو برای سایتهای دارای پروتکل SSL امتیاز ویژهای در نظر گرفته است. معمولاً گواهی ssl و پروتکل امن HTTPS توسط هاستینگها ارائه میشود و رایگان هم هست.

برای گرفتن بهترین نتیجه، این متن را به صورت برداشتی از آن تصویر و در قالب چند کلمه بنویسید تا اگر زمانی عکستان برای یک کاربر لود نشد بداند که موضوع تصویر از چه قرار بوده است. قالب مورد استفاده در یک سایت وردپرس یکی از موارد بسیار مهم در بخش سئو وردپرس میباشد . هر سایت وردپرس یک قالب و چند افزونه دارد که فایل های جاوا اسکریپت و CSS را به سایت شما اضافه می نمایند. یا ترکیب چند پست در یک کتاب الکترونیکی؟ اگر به هر دلیلی، درک اینکه محتوای شما در مورد چه موضوعی است و یا اینکه نیاز کاربران را برطرف میکند یا خیر، برایشان سخت شود، محتوایتان را نادیده میگیرند.

انجام اصولی چک لیست سئو برای نمایش صفحات در نتایج موتورهای جستجو حیاتی بوده و رنک مث پرو یک ابزار حرفه ای برای سئوی پیشرفته است. یک خبر خوب: پس از به اتمام رساندن چک لیست فاکتور های سئو تکنیکال دیگر نیازی به رفع مجدد خطاها نیست این یعنی بهینه سازی یک بار برای همیشه کفایت می کند. کارشناس سئو باید توانایی درک موضوعات فنی وب سایت را داشته باشد تا با ارائه این موارد به طراح سایت بتوانید باگهای موجود در وب سایت را رفع کنید. جستجوگران را فریب ندهید، مطمئنا این کار نرخ کلیک را افزایش داده ولی در ادامه نرخ پرش وب سایت شما به شدت افزایش یافته و مخاطب شما را به عنوان یک سایت نامعتبر به خاطر خواهد سپرد. آدرس URL ده تا از رقبای خود رو وارد کنین و نقشه سایت با مخاطب های یکسان رو دریافت کنید.

در عوض، اگر نقشه سایت HTML شما را داشته باشند، به آن مراجعه میکنند. همان طور که گفته شد، ساخت نقشه سایت به روباتها و خزندههای موتورهای جستجو یک دید کامل از تمام صفحات سایت میدهد و در نتیجه میتوانند حتی صفحاتی که در اعماق تو در توی سایت واقع شدهاند را یافته و محتوای آنها را بخزند. بهتر است صفحات Author یا دیگر صفحاتی را که محتوای مستقل ندارند، وارد نقشه سایت نکنید. اگر تمام صفحات وبسایت خود را به نقشه سایت HTML خود اضافه کنید، ارزش نقشه سایت خود را برای کاربران کاهش میدهید. وب سایتهایی که برای بارگذاری بیشتر از 3 ثانیه زمان نیاز داشته باشند مورد تایید گوگل نخواهند بود از این رو افزایش سرعت لود سایت از مهمترین مواردی است که پیشنهاد میکنیم اگر تا به امروز به آن توجه زیادی نداشتید حتما تجدید نظر کنید و با مطالعه تکنیک های افزایش سرعت لود سایت، سرعت بارگذاری صفحات سایتتان را افایش دهید. هر یک ثانیه تاخیر در بارگذاری یک صفحه، میتواند به خسارتهای سالانه بیش از 1.6 میلیاردی برای شرکتهای بزرگی چون آمازون منجر شود.

این اطلاعات ثبت شده شامل تاریخ و زمان درخواستها، محتوای درخواست شده و IP درخواست کننده میشود. در حال حاضر موتورهای جستجو بهطور پیشفرض ورژن https سایتها را برای ایندکس کردن بررسی میکنند و اگر شما از ریدایرکت مناسب استفاده نکرده باشید ممکن است گوگل ورژن دیگر سایت شما را بهعنوان محتوای تکراری بشناسد. اگر از SSL استفاده می کنید، مطمئن شوید که هیچ نشان اینترنتی بدون SSL را در تگ کنونیکال استفاده نکرده اید. هر صفحه باید فقط یک تگ عنوان داشته باشد و هیچ صفحهای نباید بدون تگ عنوان باقی بماند. اگر فایلهای doc و pdf فایلهای قابلاستفاده و مفیدی هستند و حاوی اطلاعات مهمی میباشند، نباید از ایندکسشدن منع شوند. لازم است که پوشههای “cgi-bin”, “wp-includes”, “cache”, سئو منطقه اصفهان “backup” در فایل robots.txt از ایندکسشدن منع شوند. 2. صفحات مرتبسازی مختلف و صفحات فیلترهای محصولات باید از ایندکسشدن منع شوند. 3. صفحات ورود به سایت، تغییر رمز عبور، صفحات پردازش سفارش و غیره همگی باید توسط فایل robots.txt از ایندکسشدن منع شوند. قرار دادن نقشه سایت در این فایل نیز میتواند کمک بزرگی به خزیدن تمام صفحات سایت باشد.

تگ H ها برای مشخص شدن و جداسازی عنوان از محتوا و یا کلمات کلیدی مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به این که گوگل طول استاندارد توضیحات متا را هر چند وقت یکبار تغییر می دهد، نمی توان اندازه مشخصی را برای آن در نظر گرفت به همین دلیل شما باید این نکته را مورد توجه قرار دهید که می خواهید چه پیامی را به کاربران انتقال دهید و برای انتقال این پیام به چه مقدار فضا نیاز دارید، اما به صورت مداوم به تاثیر مثبت کوتاه بودن متن توجه کنید. بنابراین توصیه می شود عنوان، اطلاعات متا و برچسب ها را در کد HTML قرار دهید. HTTPS با ایجاد یک اتصال ایمن که هر داده ارسالی توسط کاربر، مانند اطلاعات کارت اعتباری، آدرس ایمیل یا شماره تلفن شخصی را رمزگذاری میکند، امنیت وبسایت شما را بهبود میبخشد. AMP یا شتاب دهنده صفحات موبایل پروژهای است که توسط Google پشتیبانی میشود و هدف آن سرعت بخشیدن ارسال محتوا به دستگاههای تلفن همراه از طریق استفاده از کد ویژه معروف به AMP HTML است. آیا Google AMP آینده ی سئو برای دستگاه های موبایل است؟

ممکن است برای شما سوال شود که در سئو تکنیکال چه کار هایی انجام میگیرد؟ سئو داخلی شامل همه تکنیک هایی است که درون سایت انجام می شود تا محتوای ما در صفحات گوگل رتبه بهتری بگیرد. آنها می توانند موضوع صفحه را با استفاده از مترادف کلماتی که در محتوای صفحات قرار دارند یا حتی فقط با توجه به فرکانس مورد استفاده در ترکیب کلمات خاص استخراج کنند. بکلینکهای سایتهای بیکیفیت میتوانند به رتبه شما آسیب وارد کنند. پیوند به وب سایت های خارجی تا زمانی که محتوای این سایت ها به سایت و موضوع شما مربوط باشد ، به صفحه سایت شما آسیب نمی رساند. اگر بسته شدن های مکرر سایت توسط مراجعین (عاملی به شدت آسیب رسان به سئو) در اثر عدم آمادگی آنان برای پخش صدا و سرعت پایین سایت در هنگام لود شدنش را نیز به این عوامل بیافزاییم ، نتیجه می گیریم که در وجود این افزونه (به جز برخی سایت های خاص مانند وبسایت یک بند موسیقی) در تارنماهای گوناگون مفید نمی باشند . تمام حرفها به این معنیست که وقتی به استراتژی سئوی خود فکر می­کنید ، باید به این فکر کنید که استراتژی شما برای رسانه­ های اجتماعی چیست؟ با توجه به الگوریتمهای جدیدی که گوگل برای صفحه خود در نظر گرفته است، شاهد رتبه بندی نتایج در این صفحات هستیم که این رتبه بندی با توجه به سئو سازی انجام میشود؛ توجه داشته باشید رتبه بندی نتایج در به نمایش گذاشتن اطلاعات تاثیر بسیاری دارد.

یک فایل robots.txt بهعنوان یک دستورالعمل برای خزندههای وب عمل میکند. بهینه سازی فایل روبوت (robots.txt): به طور خلاصه این مورد یک فایل متنی است که شامل تمام دستورالعمل های مورد نیاز سایت و خزشگر ها برای ایندکس کردن صفحات است. برای موفقیت در سئو باید استانداردهای آن را بهخوبی بشناسید. برای رسیدن به این نقطه باید استانداردهای سئو را به درستی بشناسیم، در ادامه مهمترین فعالیت هایی که برای موفقیت در سئو باید انجام دهیم را با هم مرور خواهیم کرد. پس کار یک خبرنگار یا سردبیر این است که استراتژی لازم برای پیگیری و گزارش لحظه به لحظه این اخبار را داشته باشد.

سئو، یک راهکار مناسب برای پیادهسازی اصول استراتژی بازاریابی جاذبهای و دنبال کردن رویکرد بازاریابی درون گرا است. معمولاً افراد تازه کار در این حوزه به دنبال یک مهمان در برنامه خود هستند. تحقیق کلمات کلیدی یعنی اینکه بررسی کنیم و ببینیم مخاطبان هدف ما در اینترنت به دنبال چه چیزهایی هستند و برای رسیدن به آنها چه کلماتی را جستجو میکنند. در دورههای حضوری محدودیت ثبتنام و هزینههای جانبی برای برگزاری (سالن، پذیرایی، فیلمبرداری و …) داریم. رعایت کردن اصول سئو تکنیکال در هر پروژهای به شما این کمک را خواهد کرد که با کاهش هزینههای لینک سازی وب سایت خود را در مدت زمان کوتاهتری در میان نتایج صفحه اول گوگل مشاهده کنید. وجود مشکل در بخش تکنیکالی سئو میتواند به راحتی باعث از بین رفتن هزینههای خارجی وب سایت شما شود. اگر به شخصه بخواهم دلیل مهم بودن سئو تکنیکال را بیان کنم در اول سعی دارم برای شما یک مثال قابل فهم بزنم که به راحتی دلیل اهمیت زیاد سئو فنی را درک کنید. سعی میکنم ملکه محتواهایی باشم که پادشاه میشن! به گونه ای که آن صفحات، مانند صفحات محتواهای همیشه سبز، صفحات خبرهای بهروز، صفحات دسته بندی خبری مانند دسته بندی اخبار ورزشی و …

نگران نباشید – این برنامه رایگان است و قرار نیست برای این کار پولی پرداخت کنید. ابزار SEMRush در اصطلاح پولی است و شما باید هزینه استفاده از آن را بپردازید. به زبان ساده، هر کاری که شما انجام میدهید تا موتورهای جستجو بتوانند پروسه خزیدن یا به اصطلاح crawl و فهرست کردن سایت شما را راحتتر انجام دهند، سئو فنی نام دارد. این تغییر در کلیک و رتبه کلمات کلیدی را به اصطلاح honeymoon گوگل یا ماه عسل گوگل می نامند. نکته: دقت کنید که ساختار یک سایت استاندارد به صورتی است که کاربر بتواند با 3 کلیک به صفحه مورد نظر خودش دسترسی پیدا کند. بازاریابی دیجیتال روشهای مختلفی برای این کار در اختیار شما قرار میدهد، اما اینکه کدامیک بهترین گزینه برای شما هستند به بررسی و دقت بیشتری نیاز دارد. بر اساس اطلاعاتی که گوگل در اختیار ما قرار میدهد، به احتمال 96 درصد، شما پاسخ سوال خود را در نتایج جستجوی گوگل، پیدا میکنید. این وبسایت در چین بیش از 80 درصد جستجو ها را در اختیار دارد؛ با این حال با داشتن حدود 1.7 درصد از جستجوی جهانی، در رتبه سوم موتور های جستجو قرار می گیرد.

عبارت دوم نشاندهنده اهمیت مخاطبان است. مرحله دوم ایجاد یک برنامه برای رسیدگی به مناطقی است که در مورد آنها کوتاهی شده و به سئو لطمه میزنند. سئو اهمیتی که دارد ، مهم ترین اقدام برای بهبود سایت میباشد ، در ابتدا باید گفت که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار میباشد چرا که اگر هدف شما از راه اندازی سایت کسب درآمد و پیشرفت یا جذب مشتری باشد اگر سئو را انجام ندهید به اهداف خود نمی رسید . این بخش از سئو یکی از مهمترین بخشهای سئو میباشد که همیشه برای سئو کاران ترسناک به نظر میرسد. این حداقل کاری است که میتوانید برای معتبر شدن کدها انجام دهید. تگ کنونیکال را باید در صفحهای که یک نسخه مشابه کاملتر دارد قرار دهید و با این کار به گوگل میگویید که نسخه اصلی این صفحه در کدام URL قرار دارد.

با این حال این مشکل ممکن است به دلایلی برای هر سایتی به خصوص سایتهای قدیمی با تعداد صفحات زیاد رخ دهد. ما در این سایت به صاحبان مشاغل آنلاین کمک می کنیم تا با بهینه سازی کامل وب سایت برای کاربران و موتورهای جستجوگر، کسب و کار خود را به افراد بیشتری معرفی کنند و به فروش و درآمد بالایی برسند. دقت کنید که دبیر های سایت و تولید کننده های سایت با ویژگی محتوای خوب آشنا باشند که باید یک محتوای خوب چه ویژگی هایی داشته باشد و اینکه آیا آنها این قوانین را رعایت می کنند. محتوای این تگ باید ماهیت نوشته را دربر داشته باشد و برای هر یک از صفحات سایت تنها یکی از آن وجود داشته باشد!

برای اینکار افزونهها و ابزارهای متعددی معرفی شده است که از مهمترین آنها میتوان به افزونههای Smush it، ShortPixel Image Optimizer و وبسایت JPEGmini استفاده کرد. شما باید خزیدن صفحاتی را که از نظر جستجو ارزشی برای سایتتان ندارند (کسی آنها را سرچ نمیکند) برای رباتهای موتورهای جستجو ممنوع کنید تا باعث افت رتبه کلی سایتتان نشوند. برای مثال، اگر کسی روی لینک صفحه پیوند یکی از عکسهایتان کلیک کند، تمام آنچه خواهد دید، خود تصویر خواهد بود و قادر به مشاهده محتوا نخواهد بود. در واقع به لطف تاییدیه HTTPS دیگر کسی نمیتواند به دادههای سری مربوط به سایت شما دست پیدا کند. با اجرای اصول سئو تکنیکال در سایت خود، در واقع مشکلات فنی مربوط به سئو را در سایتتان برطرف کردهاید و به این ترتیب راه را برای کسب رتبههای بهتر در گوگل و سایر موتورهای جستجو هموار ساختهاید.

محتوای سایت را باید طوری طراحی نمایید که کاربر ترغیب به کلیک و خرید شود . مشاوره سئو اگر به درستی بخواهد پیش برود نیاز است که در همان قدم اول ساختار و ب سایت را بر اساس اصول سئو تکنیکال مورد بررسی قرار دهد. کپی کردن آدرس پست الکترونیکی ، باز کردن یک برگه جدید برای فیس بوک ، قرار دادن URL یا گزینه “تماس” همه مهم هستند. برای کار با انگولار یا ریکت نیازی به دوره مجزا نیست و در همین دوره مباحث جاوا اسکریپت به خصوص بخش شی گرایی و اکما اسکریپت 6 (ES6) به طور کامل بررسی شده است. یکی از جالبترین نکاتی که در خصوص سئو فنی سایت باید به آن اشاره کرد این است که کلیه اقداماتی که در این حوزه انجام میشوند، اگر از همان ابتدا اصولی و درست اجرا شوند، نیازی به تکرار آن در آینده نخواهد بود.

منظور از تگ کنونیکال خود ارجاع، نشانی است که دقیقاً به خودش اشاره میکند. منظور از سئو فنی مجموعه روشهایی است که با استفاده از آنها باعث بهبود روند کروال کردن وب سایت میشود. لینک های دستی: پیوندهایی هستند که متخصص سئو با تلاش و دانش خود به دست می آورد؛ به عبارت دیگر شما باید با صرف زمان و انرژی زیاد، با صاحبان دیگر وب سایت ها و وبلاگ نویسان ارتباط برقرار کنید و از آن ها بخواهید تا به سایت شما لینک بدهند. پیلار بندی وب سایت و ایجاد ارتباط معنایی مطالب میتواند در رشد سریعتر سایت شما موثر باشد؛ گوگل ساختار های معنایی و هدفمند را بیشتر تحویل میگیرد. افزایش سرعت سایت یکی از نکات سئو تکنیکال است که بیشتر به زیر ساخت وب سایت شما مرتبط است. با به کار بردن این تگ، موتورهای جستجو از محتوای تصاویر شما مطلع شده و آنها را در جستجوی تصاویر مرتبط نمایش میدهند. برای بالا بردن امنیت وردپرس که تاثیر بسیار زیادی در سئو دارد ، استفاده از گواهینامه ssl حیاتی است. ” برای از بین بردن صفحات تکراری استفاده کنید و البته با رعایت تمام معیارهای ارجاعی و رفتاری.

حتی میتوانید دستورالعملهایی را برای خزندههای وب خاص مانند دستورالعملهای Google یا Bing مشخص کنید. بااینوجود کاری که نباید انجام دهید مسدود کردن خزندههای وب از کل وبسایت شما است. اگر خزندههای وب را از وبسایت خود مسدود کنید، از ایندکس شدن سایت شما توسط موتورهای جستجو جلوگیری میکنید. CSS – طراحی سایت سبک آبشار ، گیرایی ظاهری و سبک اضافه شده به یک وب سایت است. ضروری است که تمامی کدهای موجود در فایلهای js و css داخل یک فایل واحد متناسب گردآوری شوند. این کار زمانی که فایلهای js و css بیشتر از ۸ عدد باشند ضروری است.

آیا می توان برای یک سایت فروش کفش از همان لحنی استفاده کرد که یک وب سایت سخت افزاری استفاده می کند؟ اگر بازخورد خوب بود و شما به فروش رسیدید… اما این نکته خیلی جالب است که اگر بتونید در جستجوی گوگل همیشه در رتبه بالایی قرار بگیرید دیگر نگران بازدید سایت و حتی فروش محصولات سایت خود نخواهید بود. ذکر یک نکته در اینجا حائز اهمیت است که قرار نیست که تمامی صفحات سایت شما در نقشه سایت HTML وجود داشته باشند. با توجه به این که تگ متا از اهمیت زیادی برخوردار است و از آن در نوشتن دیسکریپشن استفاده می شود، ما قصد داریم نوشتن بهترین توضیحات متا را در این مقاله آموزش دهیم. به آن متای توضیحات نیز میگویند.

اگرچه متای توضیحات به طور مستقیم بر سئو اثر ندارد، ولی از آنجا که در صفحات SERP نمایش داده میشود میتواند بر میل کاربر نسبت به کلیک کردن بر روی صفحه اثرگذار باشد. که در ادامه توضیحات بیشتری راجب آن میدهیم. در نتیجه بسیار مهم است که نقشه سایت بهینه ای به گوگل معرفی کنیم. نقشه سایت XML به عنوان نقشهای برای وبسایت شما عمل میکند که خزندهها از آن برای یافتن مهمترین صفحات مانند محصولات یا خدمات در سایت شما استفاده میکنند. زمانی که محتوای ارزشمندی برای سایتتان آماده میکنید، باید مطمئن شوید که نهفقط برای کاربران، بلکه برای موتورهای جستجو نیز قابل درک باشد. هر زمان که محتوا ایجاد میکنید، تمرکز شما باید با هدف رضایت مخاطبان شما باشد، نه اینکه الزاما یک کلمه کلیدی (چه بلند باشد و چه کوتاه) را در محتوای خود بگنجانید. خوشبختانه، میتوانید روی این قسمت حسابی مانور دهید و عناوینی بزنید که مخاطبان را به دام بیندازد.

زمانی هم که اطلاعات شفاف و کاملی وجود نداشته باشد زمینه بروز نظریه های غیرواقعی فراهم می شود. شما وقتی تصویری را مشاهده میکنید، از طریق چشم شما اطلاعات به مغز منتقل میشود و متوجه میشوید، اما برای اینکه ربات تصویر را بشناسد، از تگ alt استفاده میکنند. سپس، نقشه سایت XML خود را از طریق Google Search Console به Google ارسال کنید. توصیه میکنیم که مستقیم در وبمستر گوگل نقشه سایت را وارد کنید و از معرفی کردن نقشه سایت به موتورهای جستجو با استفاده از فایل robots.txt خودداری کنید. » مهمترین موضوعات آن را آموزش داده است که پیشنهاد میکنیم حتما آنها را مطالعه کنید.

اما متاسفانه یکی از اشتباهاتی که اکثر وبمستران مرتکب میشوند این است که ساختار طبقی بندی شده سایت را از چشم کاربر پنهان میکنند. جالب است بدانید که بر خلاف سئو اف پیچ، که بیشتر بر روی موارد خارج از سایت مانند لینک دهی و رپورتاژ تمرکز دارد، سئو تکنیکال که زیر مجموعه سئو آن پیج نیز هست، بیشتر بر روی ساختار سایت و بهینه سازی آن کار میکند مانند بهینه سازی و یا ایجاد سایت مپ، ایجاد برید کرامپ (bread crump) و … در ادامه باید به این نکته هم اشاره کرد که تجربه مخاطبین و میزان ماندگاری آن ها در سایت شما یکی از مهمترین علل رتبه دهی به آن توسط گوگل می باشد . در نتیجه در طراحی سایت نکته بسیار حائز اهمیت، سرعت لود سایت خواهد بود. لذا یادگیری روش های مناسب و به روز طراحی سایت مورد توجه بسیاری از علاقه مندان و کارجویان قرار گرفته است.

تحریریه کتب معماران