پرده برقی هوشمند جهان اسمارت-خانه هوشمند آکو

سیستم پرده برقی شاید از دید بسیاری از کاربران خانه هوشمند، جزء موارد غیر کاربردی به نظر برسد و تصور شود که تنها در خانه های بزرگ و با متراژ بالا می‌توان از مزایای آن استفاده نمود. اما آیا واقعا این دیدگاه صحیح است؟ همه‌ی ما می‌دانیم که حرکت دادن پرده های شیک و چند بخشی، کار دشوار و زمانبری بوده و ممکن است موجب بهم خوردن طراحی پرده منزل شود. شاید برای شما جالب باشد بدانید پرده برقی یا پرده اتوماتیک از چه اجزائی تشکیل شده است. اجزای تشکیل دهنده هر نوع پرده برقی با توجه به سرویسی که دارد ممکن است با دیگری متفاوت باشد. همچنین اندازه پنجره، نوع موتور و نوع پرده برقی، مواردی هستند که باید برای نصب پرده برقی در نظر بگیرید.

  • به این ترتیب با نصب پرده‌ی هوشمند مطمئن خواهید شد قبض‌های شما بیش از حد معمول نباشد.
  • با توجه به عملکرد این پرده هوشمند، یک موتور قابل تنظیم با کیفیت بالا وجود دارد که می تواند موقعیت را بر اساس ترجیح کاربر ردیابی کند.
  • نصب پرده برقی محدودیتی ندارد و شما می‌توانید این پرده‌های برقی، را در سرویس بهداشتی، اتاق خواب، اتاق کار و هر بخش دیگری از خانه یا هتل یا هر ساختمان دیگری، نصب کنید.
  • استفاده از چوب پرده برقی هیچ محدودیتی در انتخاب نوع پرده ها ایجاد نمی کند.

یک ریموت کنترل نیز در آن تعبیه شده است تا پنجره های سقفی شما به راحتی با فشار یک دکمه جمع شوند. و با کیت کنترل آب و هوا VELUX ، می توانید پرده های هوشمند و سایه های نورگیر خانه خود را به طور کامل خودکار کنید تا کنترل دقیق دما و نور داخل خانه را به دست آورید. مانند پرده هوشمند پرده خانگی آمریکایی ، سیستم پرده دار کنترل از راه دور Curtain Call یک مسیر است که در بالای پنجره های شما نصب شده است. در داخل پیست ، قلاب های مکانیزه ای برای نگه داشتن پرده های شما وجود دارد. پیست روی این محصول فوق العاده سنگین است و به شما امکان می دهد حتی پارچه های سنگین را آویزان کنید. با این حال ، توجه به این نکته ضروری است که کابل آداپتور Curtain Call و پلاگین هوشمند WiFi مورد نیاز برای کنترل این پرده ها با استفاده از بلندگوی هوشمند شما جداگانه فروخته می شوند.

پرده برقی در خانه هوشمند چطور کار می کند؟

و یا به آن برنامه دهید تا در زمان دلخواه شما بصورت خودکار باز یا بسته شوند. جهت سفارش هر یک از محصولات و خدمات و اطلاع از قیمت ها و یا پرسش های خود با ما تماس بگیرید. من پدرمادر میانسالی دارم که از وقتی پرده هوشند براشون گرفتم با استفاده از ریموت خیلی راحت میتونن هرطور که میخوان نور رو تنظیم کنن. خیر لازم نیست حتما از نیروهای متخصص کمک بگیرید می توانید خودتان با استفاده از دستگاه بخارشوی پرده را تمیز کنید. سلام ، خیلی خوشحالم که پرده های قدیمیو تبدیل به پرده هوشمند کردم. این امکان به شما کمک های زیادی خواهد کرد تا بتوانید مشکلات خود را در کمترین زمان برطرف کنید.

روش‌های نصب پرده هوشمند

با خرید پرده برقی می توانید به راحتی در مصرف انرژی خود نیز صرفه جویی کنید. وظیفه ی هر شهروندی همین است شما انتخاب پرده برقی به وظیفه ی خود عمل می کنید. شما با خرید پرده هوشمند می توانید امکانات زیادی را به خود اختصاص بدهید. برای مثال شما می توانید از انرژی خورشید استفاده بهینه ببرید و همچنین از نور خورشید بیشترین استفاده را بکنید. با خرید پرده هوشمند و نصب آن هم زمان برنامه ای بر روی تلفن همراه شما نصب خواهد شد. این برنامه به شما کمک می کند هر جایی که هستید بتوانید پرده خود را باز و بسته کنید.

از مهم ترین لوازمی که در این سبک از سایبان ها به کار میره میتونم موتور را نام نصب پرده برقی ببرم . موتور را بر روی هر سایبانی میشه نصب کرد و این موتور قابلیت تحمل ۷۰ کیلو گرم را داره . می توان سرعت موتور و این که پرده به یک سمت یا به دو سمت باز و بسته بشه را تنظیم کرد . این موتور میتونه روی ریل نصب بشه و به کمک تسمه پرده را جا به جا بکنه یا در کنار دیوار نصب شود و به کمک نخ و سیم بکسل پرده را حرکت بده.

پرده برقی هوشمند جهان اسمارت-خانه هوشمند آکو به همین دلیل ، در بسیاری از موارد ، کاربران ترجیح می دهند هرگز زحمت باز و بسته شدن این پرده ها را نداشته باشند. هیچ فرقی نمی کند که شما چه مدل پرده ای در خانه دارید فقط کافی است چوب پرده اتوماتیک هوشمند را خریداری کنید و با چوب پرده قدیمی تعویض کنید. این وسیله برقی استایل بسیار جذاب و مناسبی را به اتاق خواب، اتاق پذیرایی و … میده . چنین پرده هایی میتونن برقرار کننده نظم در محیط منزل و هر مکان دیگری باشن . امروزه از این سبک پرده ها برای دیزاین فروشگاه ، منازل ، محیط های اداری، تجاری، هتل و … استفاده میشه .

پرده برقی با ایجاد دمای داخلی ثابت، به نوبه خود مصرف انرژی را کاهش می‌دهد. به عنوان مثال، برای افزایش صرفه‌جویی در مصرف انرژی، می‌توانید پرده‌ برقی خود را طوری برنامه‌ریزی کنید که در زمان‌های اوج روز، باز و بسته شوند یا حسگرهای اختیاری را اضافه کنید که به آن‌ها اجازه می‌دهد خودشان تنظیم شوند. موتورهائی که حرکت عمودی دارند و موتورهائی که حرکت افقی دارند که پرده برقی را به سمت بالا یا به سمت کنار حرکت می‌دهند. شما می‌توانید پرده‌های هوشمند را مطابق میل خود طبق یک برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده، تنظیم کنید تا در یک زمان مشخص باز یا بسته شوند.

کارخانه های هوشمند، آینده غیرقابل انکار صنعت لوازم خانگی

تحریریه کتب معماران