چرا باید ساختمان های اداری را بازسازی کنیم؟ املاک داران | architectbook

پوسته خارجی بنا باید فضاهای داخلی را از عوامل جوی و تغییرات دمایی و صداهای مزاحم محافظت کند. استفاده از سایه بان، پنجره های کرکره ای امکان کنترل شرایط نامناسب را به صورت غیر خودکار (مکانیکی) یا خودکار (اتوماتیک) فراهم می کنند. صفحات خورشیدی تعبیه شده بر روی سقف و نمای این ساختمان ها می تواند در فراهم کردن کل یا بخشی از انرژی مورد استفاده ساختمان مؤثر باشند. طراحی ساختمان اداری کارخانه ها معمولاً از قرارگرفتن در عملکرد اصلی خط تولید و ساختمان اداری در کنار یکدیگر تعریف می شوند.

http://dekoralsystem.ir

۳- رنگ آمیزی دیوار ها از نکات خیلی مهم در بازسازی دکوراسیون اداری می باشد. باید سعی کنید از رنگ های پر انرژی در بازسازی ساختمان های اداری استفاده کنید. میتوانید جهت کم کردن هزینه، بعضی موارد که خیلی ضروری نیستند را حذف کنید.

نیاز به پایداری در طراحی ساختمان اداری با رویکرد معماری سبز

وضعیت اولیه‌ی ساختمان، برند متریال به کار رفته برای قسمت‌های مختلف، دستمزد کارگران و پیمانکار، اندازه‌ی ساختمان اداری، حمل و نقل نخاله‌ی ساختمان و غیره همگی در تعیین هزینه‌ی نوسازی فضای اداری موثر هستند. مهم ترین و ضروری ترین امر برای بازسازی ساختمان کمک‌گرفتن از افراد یا تیم حرفه ای است. با استفاده از تیم حرفه ای، امنیت سازه افزایش می یابد؛ چون تیم متخصص اولا از مصالح استاندارد و اصول مناسب بهره می برد. گروه معماری آرکا در عرصه ساخت، مشارکت، طراحی، مدیریت پیمان ساختمان، دکوراسیون داخلی، امور بازسازی و ساخت غرفه های نمایشگاهی فعالیت دارد.

ارزیابی محدوده آسایش حرارتی در اثر تهویه طبیعی در ساختمان‌های اداری بوشهر

فضایی دلچسب و مطبوع که برای استراحت و گفت و گوهای افراد ایجاد شده است. دومین ساختمان دارای رتبه برتر BREEAM در جهان، در لندن واقع می باشد و انزژی آن از طریق سوخت زیستی و محلی که از روغن نباتی تصفیه شده تهیه می شود بدست می آید. یکی از ویژگی های آن استفاده از دیوار سبز می باشد که آب آن جهت صرفه جویی در مصرف آب، از طریق فلاش تانک های کم مصرف توالتها تامین می شود. همچنین، راه پله های مناسبی به جای آسانسور در آتریوم ساخته شده است و برای صرفه جویی بیشتر در انرژی مورد استفاده قرار می گیرد.

انجام تعمیر مجله خبری کتب معماران مزایای بسیاری را به همراه دارد که از انواع آن می توان به چندین موارد زیر اشاره کنیم. اصلی ترین و تخصصی ترین سوال افراد این است که چه قسمتی از سازه برای آغاز بازسازی مناسب است؟ در جواب باید گفت که دادن پاسخ این سوال را نمی توان در حد یک کلمه توضیح داد. اما برای اجرای بازسازی و این که از چه نقطه ای شروع کنید باید موارد زیر را در ذهن بسپارید.

  • یکی از ویژگی های آن استفاده از دیوار سبز می باشد که آب آن جهت صرفه جویی در مصرف آب، از طریق فلاش تانک های کم مصرف توالتها تامین می شود.
  • پارتیشن های شیشه ای باعث انتقال نور و روشنایی ساختمان می شوند.
  • ابعاد اتاق جلسات در طراحی ساختمان اداری کارخانه با توجه به ظرفیت ساختمان ساخته می شود.
  • این سیستم ها شامل یک بام سبز وسیع و سیستم جمع آوری آب باران است که می تواند ساختمان را برای تامین آب، پایدار سازد.
  • اما مشکل اصلی چیست؟ مشکل اصلی را باید در طراحی پنجره های نمای ساختمان دانست.
تحریریه کتب معماران