چرا موفق ترین شرکت های دنیا بر روی ویدئو وال ها سرمایه گذاری می کنند؟

چه نوع ویدئووالی برای شما مناسب است؟ عادات و مکان های مخاطب هدف خود را شناسایی کنید و بیلبوردها را در مقابل افراد مناسب قرار دهید. نوع INDOOR یا سالنی ارزانترین نوع تابلو روان می باشد که جهت استفاده داخل سالن ها، فروشگاه ها، و امثالهم مناسب می باشند. در استعلام گرفتن قیمت های تابلو روان هزینه ارسال ، نصب و راه اندازی جداگانه محاسبه می شود . با کمترین هزینه می توانید از تابلو های روان جهت تبلیغ بهتر محیط کارتان استفاده کنید که این تابلوهای روان با توجه به محیط و با در نظر گرفتن فاصله دید محل و با توجه به اینکه محیط سر پوشیده است یا سر باز و ممکن است در معرض آب باشد یا خیر می توان بهره مند شد . بسیاری از مردم بیشتر روز را بیرون از خانه سپری می کنند. در بسیاری از موارد، زمانی که خودرو ضعیف استارت میخورد و دیر روشن میشود، عموم مردم فکر میکنند که باطری معیوب شده و اقدام به تعویض باطری میکنند اما بازهم مشکل برطرف نمیشود. ویدئو وال مجموعه ای از مانیتورها هستند که میتوانند به صورت پیوسته یا دارای همپوشانی نصب شوند تا یک تصویر واحد یکپارچه و بزرگ تر را نمایش دهند.

مرحله بعد مرحله بستن قرارداد می باشد، که شرایط کلی همکاری با شهرداری و همچنین نحوه پرداخت پول توسط شرکت بهره بردار را مشخص می کند. که شما می توانید از گونه های مختلف موجود در بازار استفاده کنید . هنگامی که در یک بیلبورد دیجیتال تبلیغ می کنید، می توانید مطمئن باشید که مردم متوجه تلاش های تبلیغاتی شما خواهند شد. ویدئووال ال جی، یک قاب بسیار نازک دارد که در فاصله ۳ تا ۵ میلیمتری مانیتورها در کنار هم قرار گرفتهاند. 19mm با ضخامت 19 میلیمتر تولید شده است و در هر متر مربع 40000 پیکسل دارد. سیستمهایی که با پروجکشن جلویی طراحی شدهاند، بهویژه در برابر نور محیط آسیبپذیر هستند و ممکن است برای تولید نسبت کنتراست کافی به پروژکتورهای بسیار روشن نیاز داشته باشند. تعمیر و نگهداری، سهولت تعمیر و سرویس، خدمات پس از فروش و گارانتی نیز ملاحظات بسیار مهمی هستند.

در تابلوهای روان حافظهای که در سیستم بکار رفته است برای نمایش اشکال، اعداد و حروف است. اما سؤالی اینجا مطرح می شود و آن این است که چه موقع از سیستم استاتیک استفاده می شود و چه موقع از سیستم رفرش یا همان اسکن استفاده می شود ؟ یکی از روش های ساخت و پیاده سازی تابلو ال ای دی ، تابلو ال ای دی روان یا همان تابلو روان است. ممکن است خرید تابلو روان فول کالر یا همان تابلو LED ، در همه موارد مقرون به صرفه نباشد. با توجه به تغییرات در تکنولوژی ها دیگه تبلیغات کاغذی جای آنچنانی ندارند و جای خود را به نمایشگرها داده اند تا بتوانند بدون هزینه چاپ مجدد تمام اطلاع رسانی ها و تبلیغات دیجیتال را در همه مکانهای صنعتی ، عمومی و تجاری به نمایش بگذارند و از آنجایی که تلویزیون های خانگی قابلیت نمایش به مدت طولانی را ندارد برندهای مختلف اقدام به ساخت نمایشگرهایی کرده اند که برای این کار طراحی شده و نام آن را ویدئو وال گذاشته اند. برای همه ماژول های موجود در تابلو روان، تمامی این کار ها برای داشتن جریان برق انجام می گیرد. در محیط های باز یا بسته را فراهم می کند .

امکان تنظیم دستی و هوشمند ، امکان زمان بندی برای روشن وخاموش شدن از طریق نرم افزار ، تنظیم ساعت و تاریخ مشخص جهت نمایش ، امکان نمایش دما و رطوبت و… امکان ساخت ماژول های استاتیک در دات پیچ های پائین وجود ندارد . در زمان آغاز استفاده از گیرندهها PAL در پخش برنامهها در سال ۱۹۶۷ با تعصب مشاهده شد که پیشرفتها در تکنیکهای ساخت شیشه (آینه) هزسینو دقت در خطوط تأخیر را به حدی پائین آورد که گیرنده با سیستم PAL آسان نیز از لحاظ تجاری به سختی ساخته میشود و تمامیگیرندههای SECAM همانند گیرندههای PAL خط تأخیر را عملاً بکار میگرفتند. از تمام فونت های نصب شده در سیستم ویندوز پشتیبانی می کند. خرید تابلو روان ال ای دی دسترسی شرکت های محلی به مصرف کنندگان محلی با بیلبوردها در یک مسیر تبلیغاتی محسوب می شود.

کاربر نهایی ممکن است کمترین اطلاعات از ویدیووال و نحوه عملکرد آن را داشته باشد، به همین دلیل آموزش افراد پس از نصب و همچنین استفاده از نرم افزار کنترل مدیریت ویدیووال بسیار مهم و حیاتی است. آموزش جوشکاری برق، آرگون، فلزات رنگی و بازرسی جوش نیز برخی از دوره های در حال برگزاری جوشکاری در مجتمع آموزشی فنی برق است. با تلاش ها و پیگیری های مسئولین محترم فنی صدا و سیمای خراسان رضوی (مشهد) استودیو اصلی خبر تلویزیون مشهد به ویدئو وال لمسی 168 اینچی مالتی تاچ (چند لمسی) مجهز شد. ماژول ها به لحاظ فنی به دو نوع جریان ثابت و ولتاژ ثابت تقسیم می شوند.

قابلیت برنامه ریزی و نرم افزاری: تابلو روان LED برای می تواند بوسیه کامپیتر بصورت نرم افزاری برنامه ریزی گردد و حتی می توان متون و تصاویر گرافیگی ویژه ای را در حافظه سیستم تابلو قرار داد تا افکت های زیبای متنوعی روی تابلو به نمایش داده شود و این سهولت برنامه ریزی و دادن گرافیک به تبلیاغت نمایشی آن یکی از قابلیتهای مهم تابلو روان asilight می باشد. با جفت کردن کارتهای گرافیک وکارتهای دریافت ویدئو می توان قابلیتهای ویدئو وال را افزایش داد. مرکز ماشین های اداری کیومیتا خرید انواع پایه های ویدئو وال را با قیمت بسیار مناسب به مشتریان خود ارائه داده است. 6. در ترمینال های مشخص شده بر روی پاور برای دو شاخه، سیم های دو شاخه مناسب را به پاور به درستی متصل می کنیم. قیمت در این شرکت به گونه ای است که مشتری با کمترین قیمت فروش می تواند تابلو روان خود را دریافت کند. ماژول های این مدل کاملا ضد آب، تا حدودی ضد ضربه و دارای آفتاب گیر (ابرویی) هستند که امکان پخش تصویر شفاف و با کیفیت را در طول روز و در مقابل نور مهیا می سازند. تابلو روان یک نمایشگر است که به صورت دیجیتال عمل می کند..در تابلو روان ال ای دی از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است این مرکز فروش این امکان را به شما می دهد که تابلو های روان را بدون واسطه خریداری نمایند.

این تابلوها به راحتی به کامپیوتر متصل شده و میتوان با نرم افزارهایی نظیر POWER LED آنها را برنامه ریزی کرد و افکت های جالبی بر روی آنها گذاشت برنامه ریزی آنها به نحوی است که در حافظه داخلی یا در حافظه جانبی بسته به ساختار آنها این افکت ها و نوشته ها را وارد کرده و پس از نصب در محل تابلو با متصل کردن منبع تغذیه آنها به برق آنها را نمایش داد. تابلو روان از جمله وسایلی است که جهت تبلیغ فروشگاه ها و شرکت ها استفاده می شود پس با خرید تابلو روان می توان حروف و اعداد را به صورت متحرک جهت تبلیغ و نمایش در شرکت ها ،بانک ها ،فرودگاه ها و…

برای استعلام قیمت تابلو روان درخواستی باید ابعاد ، طول و عرض تابلو درخواستی و نوع آن را انتخاب کنیم تا قیمت مناسب را برای خرید آن پیدا کنیم . یک بیلبورد کنار جاده پیامی رایگان به کاربران جاده ارائه میکند که در هیچ خریدی گنجانده نشده است، و کسبوکار شما را تبدیل به یک پیام رایگان به عموم مردم میکند تا یک پیام اجباری یا پرهزینه. ماژول های تمام رنگ یک تابلو روان با کیفیت است که با بهترین کیفیت وقیمت مناسب دربازار به فروش می رسد و ما می توانیم آنها را در سطح شهر به صورت تلویزیون های بزرگ در استادیوم های ورزشی ، بزرگ راه ها ، اتوبان ها و چهار راه ها نصب می شوند ببینیم . این نوع لامپ های ال ای دی بر روی صفحه پی وی سی در فاصله های مناسب و تراکم مشخص قرار می گیرند. در سال ۱۹۱۱ میلادی «بوریس رونسیگ» و دانشجویش «ولادمیر کوسها وریکین» با استفاده از یک اسکنر مکانیکی غلتکی شکل، یک سیستم تلویزیونی را ایجاد کرد که به عقیده خود وریکین، تصاویر بسیار ساده را از طریق سیمها به بخشهای الکترونیکی ریسیور منتقل میکرد؛ ولی تا این سیستم جابجایی تصاویر امکانپذیر نبود؛ چرا که حساسیت اسکنر کافی نبوده و لامپ سلنیوم بسیار عایق بندی بود.

ماژول های جریان ثابت به دلیل پایداری در رنگ و کیفیت بسیار بالای نمایش عموماً در ماژول های فول کالر کاربرد دارند و ماژول های ولتاژ ثابت به جهت ارزانی در ماژول های تک رنگ به کار می روند. ویدئو وال مدل GVL-49JH35 یکی از پر کاربرد ترین محصولات شرکت جی پلاس در بازار ماشین های اداری است که در ابعاد 49 اینچ (به طور دقیق تر48.5 اینچ ) تولید شده و در مکان هایی که به نمایش تبلیغاتی در ابعاد بزرگ نیاز دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. ال سی دی یکی از محبوب ترین گزینه های نمایش امروزی است. تابلو روان حاوی برد است که یک طرف برد را قطعات الکترونیکی و مدارهای ارتباطی و طرف دیگر را ال ای دی های نشانگر ماژول تشکیل می دهد . تصویر یک نمونه از ماژول های 2RGB را مشاهده می نمایید. در قسمت Device Type نوع برد تابلو روان مثلا C15 را انتخاب نمایید.

به همین دلیل است که بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا برای نمایش تبلیغات دیجیتال و اطلاعرسانیهای خود به استفاده از ویدئو والها روی آوردهاند. مواد اولیه مختلفی جهت ساخت انواع تابلوهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد و اجرای فنی و رعایت اصول مهندسی در این تابلوها در کیفیت نهایی آن تاثیر بسیاری خواهد داشت. پیشنهاد ما برای شما عدد شش است؛ ولی باید در نظر داشت که اکثر پیمانکاران چهار عدد را برای پایه تلویزیون شهری استفاده می کنند. این یکپارچگی محل کار موجود شما را تکمیل می کند و حداکثر سود را ارائه می دهد. ماژول ، منبع تغذیه ، برد کنترل و فریم می باشد . البته امکان دارد که خاموشی به صورت یک ناحیه مربع یا مستطیلی شکل اتفاق افتاده و می توان با تعویض پاور یا منبع تغذیه تابلو، این مشکل را برطرف نمود.

هر تبلیغی که برای جلب توجه مشتری خود استفاده میکنید، یک هدف دارد. تابلوی تبلیغات از محصولات چاپی مانند کارت ویزیت و بروشور گرفته تا تبلیغات تلویزیونی جایگاه مهمی در بودجه و ترتیب مقیاس دارد. بدین ترتیب فلاشر مناسب با کانال های مورد نیاز انتخاب می شود و در مدار قرار می گیرد. بدین ترتیب می توانید تمام عملیات کنترل و نظارت را با دقت بیشتر و به صورت متمرکز در آن انجام دهید. این سیستم کار نظارت را برای اپراتورها آسان می سازد و خطاهای ناشی از خستگی مکرر چشم آن ها را به حداقل می رساند. آیا سیستم شما در برابر فشارهای محیطی آسیب پذیر است؟ کارشناسان ما شبانه روز آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند. قیمت تابلو روان یک طرفه بطور متوسط پایین تر از دیگر تابلو هاست، تابلو روان آماده مناسب نیستند آنهم به این علت که شاید با ابعاد شما سازگار نباشند و یا از کیفیت قطعات اطمینان نداشته باشید. در مورد شرایط آب و هوایی مناسب این دستگاه باید گفت که دمای مناسب آن 0 تا 40 درجه سانتی گراد و رطوبت 10 تا 80 درصد می باشد.

چون ضد آب نیستند و مناسب محیط های بسته اند که نام آنها ماژول های INDOOR است . دارای کیفیتی مناسب و با شدت نور ۴۵۰۰ به بالا که در محیط های کاملا باز (حتی مقابل نور خورشید) با وضوح تصویری عالی قابل استفاده است. این نوع نمایشگر ها دارای مدلهای مختلفی از جمله چند رنگ و تک رنگ قابل تهیه بوده و همچنین ابعاد و اندازه های مربوط به نمایشگر روز شمار با توجه به خواسته کاربر قابل تغییر می باشد.برای آنکه ساعت و روز که قرار است توسط تابلو شمرده شود برنامه ریزی گردد از یک نرم افزار تحت ویندوز برای برنامه ریزی آن استفاده می شود. اندازه ی صفحه ی تابلوی دیجیتال با فضای دید، باید تناسب داشته باشد.به طور مثال یک مانیتور 22 اینچی در یک اتاق بزرگ، تجربه ی وحشتناکی است. تحقیقات جدید آرواک ثابت میکند که تبلیغات در فضای باز تأثیر آشکاری بر اقداماتی که افراد انجام میدهند، دارد و باعث افزایش ترافیک و فروش آنلاین و داخل فروشگاه میشود. امید آن است که با این حرکت حسن نیت خود را به شما ثابت نماییم . شما در هر لحظه تنها قصد نمایش یک تصور یا فیلم را دارید. وقتی یک تلویزیون شهری در سطح شهر نصب می شود نیاز به حفر گودالی به عمق حدودی ۲ متر است چون باید در مقابل باد های شدید محکم باشد و حتی باید به دمای محیط نیز توجه کنیم چون در منطق گرمسیر نیاز به یک فن و تهویه مناسب است .

تحریریه کتب معماران