چسب حرارتی بزرگ صنعتی فروشگاه چسب کده

چسب حرارتی بزرگ صنعتی فروشگاه چسب کده

چسب ها به صورت مایع ، نوار ، دو طرفه و غیره موجود هستند. حتی می‌توانید دستگاه را به برق بزنید تا کمی گرم شود و با فشار وارده به دستگیره، محفظه خروج چسب را باز کنید. این نکته را هم در نظر بگیرید که بعضی انواع چسب‌های حرارتی دیرتر از بقیه داغ می‌شوند. پس کمی صبر کنید تا خروج چسب داغ، رسوبات داخل محفظه را همراه خود به بیرون هدایت کند. برای جدا کردن درزگیرهای پلاستیکی از الکل استفاده کنید. به احتمال زیاد مدت زیادی است که از تفنگ چسب حرارتی خود استفاده کرده‌اید.

  • درصورتی که تمایل به دریافت کالای خود از طریق باربری داشته باشید با هماهنگی با دفتر فروش , سایت آریاناپکینگ امکان دریافت در باربری محل مورد نظرتان نیز مقدور میباشد.
  • در این قسمت از مقاله در مورد نحوه تعمیر تفنگ چسب حرارتی صحبت خواهیم کرد.
  • ممنون از دیجی کالا .دستگاه سومو فوق العاده کار آمد و زیباست .در کل راضی کننده ست.
  • به وسیله کلیه کارت های عضو شبکه شتاب میتوانید از طریق درگاه های سایت ابزارگلد مبلغ خرید را پرداخت نمایید.

بعد از چند دقیقه چسب کاملا خشک می‌شود و می‌توانید از وسیله مورد نظر استفاده کنید. چسب حرارتی لوله‌ای است که با استفاده از توپ‌ های گرانولی فشرده تولید می‌شود. ترکیبات این چسب‌های ترموپلاستیکی شامل پلیمر، رزین و پلاستیسایزر است. پلیمر چسب را محکم می‌کند و خاصیت مکانیکی اولیه مورد نیاز را به آن می‌دهد. رزین خاصیت چسبندگی را در چسب حرارتی ایجاد می‌کند و پلاستیسایزر هم برای افزایش ویسکوزیته به چسب اضافه می‌شود. نشریه آنلاین تامکو، به شما اجازه می‌ دهد تا با یک جستجوی ساده ، با وجود تنوع پذیری زیاد محصولات و با توجه به خصوصیات فنی، قیمت محصول، نوع کارایی، ابعاد و سایر مشخصات، محصول مورد نظرتان را مقایسه و آگاهانه انتخاب کنید و آنلاین خرید کنید.

ابزار برقی

ابتدا به سراغ محل قرار دادن چسب حرارتی بروید که در بالای تفنگ قرار دارد. اگر تفنگ چسب حرارتی شما گرم نمی‌شود احتمالا لازم است برای تعمیر آن دست به کار شوید. در این قسمت از مقاله در مورد نحوه تعمیر تفنگ چسب حرارتی صحبت خواهیم کرد. قیمت تفنگ چسب حرارتی از نسبتا ارزان حدود forty هزار تومان تا گران‌ترین حدود one hundred twenty هزار تومان بسته به کاربرد آن‌ها متغیر است. بسته به نوع چسبی که استفاده می‌کنید برخی در دمای نسبتاً پایین کار می‌کنند در حالی که برخی دیگر به دمای بسیار بالاتری نیاز دارند. اکنون که می‌دانید ساختار چسب حرارتی چیست، لازم است اطلاعاتی درباره روش عملکرد آن داشته باشید.

خرید چسب حرارتی تفنگی جانسون مدل 7 میلی متری بسته 10 عددی

ارسال کالا از طریق پیک موتوری فقط مخصوص شهر تهران میباشد و خریدار در هر کجای شهر تهران میتواند پس از گذراندن مراحل خرید و ثبت آدرس دقیق اجناس خریداری شده ی خود را تحویل بگیرند. لازم به ذکر است که هزینه ی ارسال به عهده خریدار محترم میباشد. چسب حرارتی عایق آب بوده و در مقابل اشعه ماورا بنفش خورشید نیز مقاوم است و به همین دلیل از آن می توان در عایق بندی و فضاهای خارجی نیز استفاده کنید. این نوع چسب به عنوان چسب های گرم شناخته میشوند ، با حرارت ذوب می‌شود و پس از چسبیدن استحکام بالایی پیدا میکند.

عمدتا هم در زمینه کارهای هنری (نگین کاری، چسباندن جعبه کادو، گل سازی و..) ماکت سازی و مدل سازی ، کارهای دکوراتیو ، خیاطی ، مبل سازی ،صنایع بسته‌بندی ، صافکاری خودرو و…. به این دستگاه تفنگ حرارتی و یا گان چسب حرارتی نیز گفته می شود و به این خاطر که چسب فقط با استفاده از این دستگاه قابلیت مصرف دارد، به چسب تفنگی نیز معروف شده است. شما می توانید روی سطوح شیشه ای،فلزی یا چوبی مختلف،طرح خاص و مورد نظر خود را روی سطح به وسیله چسب حرارتی بکشید و بعد از خشک شدن می توانید با رنگ اکرلیک و یا گاها اسپری رنگ آن ها را رنگ آمیزی کنید. انواع مختلفی از چسب های حرارتی را می توانید در بازار پیدا کنید ، اما از کیفیت خوبی برخوردار نیستند و به راحتی از روی سطح پاک می شوند. بهتر است از بهترین مارک چسب حرارتی جانسون استفاده کنید.

درپوش را بردارید و قسمت‌های اصلی دستگاه را پیدا کنید. اولین قسمت بخش المنت حرارتی است که نزدیک به نوک تفنگ قرار گرفته است. اگر دوست دارید اوقات فراغت خود را صرف تعمیر تفنگ چسب حرارتی کنید اولین مرحله جداسازی پوشش آن است. قبل از اقدام به تعمیر تفنگ چسب حرارتی باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید. برای رفع برخی از مشکلات به ویژه مشکلات مربوط به مدل‌های صنعتی به یک متخصص آموزش دیده نیاز دارید.

تفنگ چسب حرارتی برای افراد مبتدی و حرفه‌ای‌ در طیف گسترده‌ای از صنایع به ابزار مهمی تبدیل شده است. تعمیر تفنگ چسب حرارتی، مراقبت و عیب یابی آن به افزایش عمر و عملکرد این وسیله کاربردی کمک می‌کند. با کمک پیچ گوشتی چهارسو پیچ‌های روی پوشش تفنگ چسب حرارتی را باز کنید.

همچنین این فروشگاه با دریافت نماد اعتماد از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت و پروتکل امن ssl خریدی مطمئن و امن را برای مشتریان عزیز فراهم می کند. و پیشنهاد میکنم برای استفاده اول قبل از داغ شدن کامل به دکمه فشار نیارید چون میشکنه و برای دفعات بعدی خیلی سریع چسب داغ میشه و آماده ی استفاده میشه . اما گاهی لازم است که چسب مایع که از آن استفاده می کنیم دمای کمی بالایی داشته باشد.

پس از بررسی کامل بخش‌های داخلی تفنگ چسب حرارتی و تعمیر قطعات، پوشش تفنگ را در جای خودش دوباره پیچ کنید. اگر دستگیره تفنگ را فشار می‌دهید اما چسب خارج نمی‌شود احتمالا محفظه خروج چسب دچار گرفتگی شده است. برای رفع این مشکل در این مرحله از تعمیر تفنگ چسب حرارتی باید از یک سوزن کمک بگیرید. در این مرحله از تعمیر تفنگ چسب حرارتی افزایش اندکی فشار ممکن است این مشکل را کاهش دهد اما به دلایل ایمنی نباید فشار را بیش از حد استاندارد افزایش دهید. یکی دیگر از دلایل ممکن است شکستگی گیره تفنگ باشد که نمی‌تواند چسب را به سمت جلو حرکت دهد.

تحریریه کتب معماران