چیدانه طراحی ساختمان اداری، 15 اثر برتر از معماران ایرانی! | architectbook

در نتیجه راهمجله خبری کتب معمارانهای معماری پایدار برای یک اداره سبز تأثیر خود را در چند بعد اقلیمی، اقتصادی، اجتماعی و روانی نشان می دهد. چنین بنایی نشان دهنده تجمع ایده ها بوده و تصویری از تفکرات روشن سازندگان و نیروی کاری ماهر مشغول به کار در آن می باشد. در دوره های سرد سال از انرژی گرمای زمین برای گرمایش استفاده می شود. هسته بتنی فعال مرکزی و آب کف و یا گرمای زمین تنها برای تولید درجه حرارت پایین تا 12 درجه سانتیگراد پاسخگو می باشد. زمانی که به گرمای بیشتری نیاز است، این مقدار گرما کافی نبوده و نیاز به پمپاژ گرما به فضاها ضروری است. البته لازم به ذکراست تمام اصول فوق در تمام ساختمان هایی که توسط آرجنت تولید شده پیدا نمی شود.

وبلاگ / طرح های معماری / 10 ساختمان برتر اداری پایدار در جهان

در همسایگی این پروژه 6 مجتمع تجاری در شمال و یکی در جنوب قرار دارد. پروژه با بهره گیری از کنتراستی از برش های طولی سنگ هایسیاه و سفید مرمر، در طول 155 متر از سمت غرب خود، به طراحی پوسته ی خارجی و طراحی جداره شهری در امتداد خیابان ولیعصر و تقاطع زرتشت پرداخته است. در ابتدا باید تمامی فضاهای مورد نیاز کارفرما را به تفکیک متراژ و موقعیت قرارگیری تقسیم بندی کنیم. از کارفرما بپرسیم که دقیقا به چند فضای مجزا نیاز دارد و میخواهد این موقعیت ها به چه شکلی باشد.

چرا باید ساختمان های اداری را بازسازی کنیم؟

استفاده از این المان های طبیعی منجر به ایجاد فضایی مناسب برای خلق ایده های جدید می باشد و این دقیقا فضایی متناسب با نیازهای استفاده کنندگان است، فضایی آزاد و کارآمد. می توانید برای مشاهده پروژه بازسازی ساختمان اداریتوسط تیم ما کلیک کنید. به علاوه سنگ متریالی است که می‌تواند در نوسازی فضای اداری شکوه و جلال را به همراه داشته باشد.

اما ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که نمای ساختمان اداری چه ارتباطی می تواند با فضای داخلی ساختمان و بهره وری کارکنان داشته باشد؟! وجود فضای سبز در اطراف یک ساختمان اداری می تواند ایده خوبی باشد. این کار را هم می توان هنگام طرحی پلان ساختمان اداری انجام داد. چرا که امروزه بسیاری از پلان ها همراه با فضایی طبیعی و سرسبز ارائه می شوند. معمولا پنجره ها به سمت این فضای سبز قرار می گیرند تا در آرامش افراد داخل ساختمان تاثیرگذار باشد و در برخی مواقع برایشان الهام بخش نیز باشد. توجه به اینکه افراد داخل یک ساختمان چه چشم اندازی را خواهند دید می تواند به طراحی بهتر پلان یک ساختمان اداری کمک کند.

  • شرکت مدیریت ساخت امثال از معتبرترین مجموعه های ساخت پروژه های اداری، مسکونی، تجاری و ورزشی است که صفر تا صد پروژه های ساخت و ساز خود را با نظارت و اجرا واحد اداری به انجام می رساند.
  • عناصر به کار رفته در نمای ساختمان اداری باید پیوستگی کامل داشته باشند.
  • رعایت ضوابط و اصول طراحی مانند متراژ در طراحی این نوع فضا از اهیمت بالایی برخوردار است.
  • برای انتخاب متریال بازه گسترده ای از انتخاب ها و گزینه های گوناگون پیش روی ما قرار دارد.
در طراحی نماها مهم ترین موردی که باید به آن توجه کرد استفاده از مصالح با کیفیت و مرغوب می باشد. گروه ایناب دارای مهندسین طراح می باشد که با توجه به قوانین و آئین نامه های ساختمان، خصوصیات مصالح،نوع کاربری ساختمان طرح اولیه را با توجه به سلیقه کارفرما ارائه می دهند. درست است که پیش بردن یک پروژه به تنهایی می‌تواند راه خوبی برای ذخیره‌ی پول باشد، اما بهتر است بعضی چیزها را به متخصصین محول کرد.

http://dekoralsystem.ir

تحریریه کتب معماران