کارخانه ساخت قالب فلزی و تجهیزات قالب بندی و داربست بندی

کارخانه ساخت قالب فلزی و تجهیزات قالب بندی و داربست بندی

ورق‌های مورد نیاز در این محصول st37 نام دارند که استانداردهای ویژه‌ای را به‌همراه خود دارند، این ورق‌ها در شرکت فولاد مبارکه تولید و عرضه می‌شوند که بهترین کیفیت ورق را در بازار آهن‌آلات ایران به یدک می‌کشند. سولجر ها در قالب بتن دیوار به عنوان پشت بند عمودی و در کفراژبندی تیر و دال (بوسیله داربست های مدولار) به عنوان عضو باربر به کار می روند. سولجر های شرکت تسکو در طولهای ۱، ۱٫۵، ۲، ۲٫۵، و ۳ متری تولید می شوند. برای اجرای ستون با مقطع مربع یا مستطیل در اندازه های مختلف نیاز به قالب فلزی بتن مدولار در ابعاد مختلف و کنج های مدولار می باشد.

از شما خواهشمندیم در صورت مشاهده ی اطلاعات اشتباه در سایت، مورد مربوطه را اطلاع دهید تا در اسرع وقت اصلاح گردد. سوال که مشتریان ما از ما میپرسند میزان عمر مفید و مقرون به صرفه بودن قالب هاست .

ایجاد یک قطعه یا سازه بتنی در اشکال و فرم های دلخواه نیازمند به ساخت و استفاده از یک سیستم قالب بندی صحیح ، مناسب و اصولی می باشد . توصیه می کنیم از قالب های بتن بی کیفیت استفاده نکنید چون قالب های بی کیفیت نتیجه کار را بی کیفیت می کنند. اگر از قالب های فلزی موج دار در ستون ها استفاده شود ستون ها حالت پیچیدگی به خود می گیرند و نمی توانیم آنها را به طور دقیق شاغول کنیم. هنگامی که ما از لبه قالب، رویه قالب را نگاه می کنیم اگر قالب ها از ورق های متفرقه تولید شده باشد دارای موج هستند و به سادگی دیده می شوند و اگر صاف و بدون موج باشند نیز به راحتی قابل تشخیص هستند. بنابراین قالب بتن بایستی به سادگی بتواند وزن این حجم از بتن را تحمل کرده و دفرمه نشود که در غیر این صورت ضرر و زیان پروژه بسیار بالا خواهد بود. در سال های اخیر شاهد تولید چشمگیری از قالب بتن از جنسهای پلاستیک، فایبر گلاس و رزین بوده ایم.

قالب خاص بتن

ورق درجه 2، بتن دیوار برشی موج دار نشان می دهد و باعث پایین آمدن کیفیت کار می شود و سرعت عمل در قالب بندی می شود و در اکثر مواقع در اندازه دیوار برشی به مشکل بر sepanta می خوریم. خلاصه باید گفت ورق درجه 2 دارای قیمت حدود 15 درصدد پایین تر نسبت به ورق فولاد مبارکه در قالب بتن را دارا می باشد. تولید کننده قالب فلزی بتن ، قالب بندی بتن ، قالب فلزی ، جک سقفی ، اسکافلد ، اسپیسر و انواع روان کننده بتن و خدمات آب بندی استخر. برای تولید قالب فلزی معمولا از ورق کارخانه فولاد مبارکه استفاده می شود که کیفیت این ورق نسبت به ورق کارخانه های دیگر خیلی بهتر و مناسب برای تولید و ساخت قالب بتن است.

  • مرحله بعدی است؛ به همین منظور، ورق فلزی که شامل تسمه و ورق کف است، به وسیله جوش قوسی به یکدیگر متصل می شوند.
  • اولین دلیل در تفاوت قیمت ها این است که از چه ورقی هایی برای تولید قالب استفاده می شود.
  • البته زمانی که به یک کارخانه ساخت قالب فلزی برای سفارش قالب بتن مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که نوع مصالحی که قرار است استفاده شود و شکل قالبی که مورد نیاز است در قیمت تاثیرگذار است.
  • قالب بتن که در انواع گوناگون و با ویژگی دائمی یا موقتی ساخته و استفاده می‌شود و محتویات بتن‌ریزی را به نحوی نگه می‌دارد تا محکم شود و به میزان قابل قبولی از استحکام و مقاومت برسد.
  • البته امکان ساخت این محصولات به صورت دستی نیز فراهم است، بهره مندی از روش های دستی، در زمان نبود برق می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

قیمت قالب لبه خم از قالب تسمه ای گران تر است به این دلیل که قالب بتن لبه خم هزینه تولید بیشتری دارد و وزن کمتری نسبت به قالب تسمه ای دارد. قالب فلزی بتن در دو نوع لبه خم و تمسه ای ( جوشی ) تولید می گردد، قالب بتن های تسمه ای در دو نوع لبه ۵ سانتی و لبه ۶ سانتی تولید می گردد. قالب های لبه خم با اینکه سبک و مقاوم هست ، برای اجرای دیوارهایی که نیاز به اجرای اکسپوز دارند مناسب نیست . بدلیل اینکه باتوجه به خم شدن کنار قالب (تسمه ها) وقتی قالب ها در کنار هم قرار میگیرند کاملا بهم نمی چسبند بنابراین بعد از بتن ریزی و دکفره کردن قالب ها ماهیچه های بتنی کاملا مشهود است . مهم ترین دلیل برای استفاده از روغن های قالب بتن این است که مراحل جداسازی و تمیز کردن قالب های بتن را آسان و سریع می کنند. این آسان و سریع کردن کارها باعث می شود تا هزینه های مربوط به قالب بندی کمتر شود.

تسکو یکی از پیشتازان صنعت قالب بتن و داربست، تجهیزات قالب‌بندی بتن و دسترسی در ارتفاع را برای هر نوع پروژه ارائه می‌دهد. در میان انواع قالب های بتن، یکی از مقاوم ترین و مستحکم ترین قالب هاست که کاربرد گسترده ای در ساخت سدها، پل ها، کانال ها، تونل ها و … دارد. به دلیل قابلیت ها و ویژگی های خاص مانند مقاومت در برابر آتش سوزی، پایداری در برابر فشار و لرزه، سرعت بالای اجرا، دوام زیاد و … بر سایر قالب ها برتری دارند.

شرکت تولیدی صنعتی مشبک پردازان با نام اختصاری ام پیکو از سال 1380 ، طی دو دهه فعالیت در زمینه طراحی و ساخت انواع سازه های فلزی و قالب های بتنی خاص ، از بزرگترین سازنده های قالب خاص بتن و تجهیزات قالب بندی می باشد. قالب بتن،تجهیزات و اتصالات قالب فلزی بتن،قالب مدولار فونداسیون ستون دیوار قوسی منهول،جک سقفی،داربست مثلثی چکشی،قالب تونل لاینینگ و تونل فرم. صنعتگران مهر تولید کننده انواع قالب های فلزی بتن و قالب های فلزی خاص نظیر قالب خاص ستون و سرستون، قالب فلزی خاص نیوجرسی، قالب فلزی خاص تیر و دال پیش ساخته بتنی، قالب خاص بتنی تیر برق، قالب بتن خاص … قالب فلزی بتنی تونل از دیگر انواع قالب می باشد که معمولا از آنها به عنوان قالب سقف و دیوار یاد می شود. لازم به ذکر است که این نوع از قالب ها به مدت زمان بیشتری برای قالب برداری نیاز دارند و در صورتی که دیوار برشی باشد آرماتور بندی دیوار و سقف انجام می شود که اقدامات یاد شده به استقرار قالب در محل مورد نظر انجام می شود. در این روش بتن ریزی سقف و دیوار یکپارچه صورت می گیرد به همین دلیل سرعت اجرای آن نسبت به قالب های میزی بیشتر است.

کارخانه تولید قالب فلزی بتن و جک سقفی – ابزار ساختمانی

آنچه که امروزه بیشتر به عنوان قالب بتن مورداستفاده قرار می گیرد نوع فلزی آن می باشد. از مزایای این محصول می توان به حمل و نقل آسان، برخورداری از مقاومت فیزیکی بالا، عدم چسبیدن به بتن، سادگی در اتصالات، استفاده به صورت مدولار، سرعت اجرای مناسب، تکرارپذیری بالا و برخورداری از سطح صاف اشاره کرد. از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید قالب بتن باید به آن توجه کرد در دسترس بودن مواد اولیه، قیمت خوب و مقاومت بالای آن می باشد. تنها عیب قالب فلزی را می توان عدم انعطاف پذیری آن دانست ولی داشتن مزایای بی شمار این قالب را به یکی از پرمصرف ترین قالب های بتن تبدیل نموده است. قیمت قالب بتن قیمت قالب بتن همواره با نوسانات قیمت آهن در حال تغییر می باشد، جهت خرید و اطلاع از قیمت روز قالب فلزی بتن با بخش فروش قالب بتن شرکت تماس حاصل کنید قالب های تولیدی این کارخانه تماما از … به نحوی که کیفیت، کارایی، سهولت و سرعت بالا در اجرا و همچنین اقتصادی ترین طرح ارائه گردد.

چرا باید از قالب بتن تسکو و تجهیزات آن استفاده کنیم؟

تحریریه کتب معماران