کتاب‌های مرتبط با کتاب مصالح و ساختمان | architectbook

این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌یانصراف کلیک کنید. قیمت کتابهای نشر نوآور خیلی پایین بود و خوب و پرمحتوا ؛جدیدا با افزایش قیمت قدرت خرید پایین خواهد آمد.

  • ناظر شرکت یک مهندس بسیار باتجربه بود ولی وضعیت جسمانی مناسبی نداشت.
  • امکان ارسال پستی نیز به احتمال قوی به افغانستان هم به احتمال قوی وجود دارد.
  • دوستداران کتاب و کتابخوانی، می‌توانند آثار مورد نظر خود را از فروشگاه اینترنتی کتابانه با تخفیف خرید کنند.
  • با توجه به اینکه موضوع هر دو کتاب یکسان هست ممکنه مشابهت هایی داشته باشند ولی قطعا تجربیات مولفین در کارهای اجرایی متفاوت هست بنابراین اگر تصمیم دارید بصورت حرفه‌ای وارد این حرفه بشید لازمه کتابهای زیادی رو مطالعه کنید.
  • شما می توانید نسخه دانلودی محصولات را تهیه کنید که به ایمیلتان ارسال می شود و در همان موقع خرید می توانید دانلود نمایید و هزینه پستی ندارد.

سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم ایا کتابهاتون رو میتونیم از کتابفروشی ها هم خریداری کنیم یا فقط خرید اینترنتیه ؟بعد درصورت خرید اینترنتی چن روزه به دستمون میرسه و اینکه درصورت خرید دو یا سه محصول تخفیف چن درصدی شامل میشه ؟ممنونم. سلام وقت بخیر، کاغذ این کتاب خارجی است کاغذ بالک می باشد که با وجود حجم بالای کتاب، بسیار سبک می باشد. عدم رعایت اصول فنی نه تنها در روستاها و شهرهای کوچک، بلکه در بزرگترین پروژه‌های بلند‌مرتبه‌سازی در پایتخت نیز به عینه قابل مشاهده می‌باشد.

کتاب نکات طلایی قراردادهای عمرانی و غیر عمرانی

قسمتی از جلد اول کتاب فوت و فن های ساختمان سازی رو میتونید از قسمت زیر دانلود و مطالعه کنید. تنها کمبودی که این کتاب داره نپرداختن به فاز «تاسیسات الکتریکی و مکانیکی» ساختمان هست که مهندسین عمران و معماری در هر سه فاز «طراحی، نظارت و اجرا» باید به حد کافی آشنایی و اشراف داشته باشن. در سال‌های اخیر کتاب‌های مختلفی در زمینه کاربرد نرم‌افزارهای مهندسی عمران به رشته تحریر درآمده‌است. بیشتر این کتابها درباره قابلیت‌های نرم‌افزارهای شرکت CSI هستند.

دانلود کتاب زمینه روانشناسی هیلگارد

بچه‌های کوچک در زندگی آپارتمان‌نشینی امروز،با مسائل مختلفی روبرو هستند که نیازمند برخوردهای متناسب با آن است. یکی از این مسایل درک جایگاه سرایداری در مجله خبری کتب معماران‌هاست. آدم‌هایی که خودشان هم خانواده دارند و فرزند و مواجهه این بچه‌های از دو طبقه مختلف اجتماعی چالش‌هایی را برای آن‌ها ایجاد می کند. مواجهه‌ای که برخی اوقات به تلخی و رفتارهای نامناسب منجر می‌شود و برخی مواقع بالعکس، باعث بروز اخلاق انسانی مناسب و رفتار درست انسان‌ها با هم می‌شود. کتاب بچه های ساختمان بیست روایت‌هایی از این رفتارهای درست است. اگر این محصول را قبلا از انتشارات پردیس علم خریده باشید، نظر شما ثبت خواهد شد.

از طرفی جهت افزایش مقاومت ساختمان ها و همچنین عایق بندی سقف ها در برابر صدا و حرارت و عواملی از این قبیل از همین مصالح جدید مانند انواع کامپوزیت های آلومینیومی، مقاوم در برابر آتش، فلزی و… استفاده می شود. این مجموعه جهت آگاه سازی دانشجویان رشته ی معماری به این مسائل گرد آوری و تدوین گردیده است. سپس در پایان هر بخش کتاب فوت و فن های ساختمان سازی، نکات مرتبط با هر مبحث جهت اجرا یا نظارت بر آن به تناسب ارائه گردیده است. در بخش اول نکاتی پیرامون عملیات تخریب تا پایان اجرای اسکلت و عناصر سازه‌ای مطرح شده و بخش دوم عمدتاً بر مسائل سفت‌کاری و نازک‌کاری متمرکز می‌باشد. کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و…کتاب برای دانلود قرار داده شده است.

http://dekoralsystem.ir

تحریریه کتب معماران