کتاب ساختمان سازی سندیکای شرکت های ساختمانی ایران | architectbook

برای ثبت نهایی سفارش بر روی دکمه‌ی مشاهده سبدخرید کلیک کنید و برای افزودن دیگر محصولات به سبدخرید خود، بر روی دکمه‌ی ادامه کلیک کنید. برای دسترسی به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی زیر مراجعه نمایید. فهرست کتاب در داخل سایت قرار داده شده میتونید اونجا بررسی کنید.

  • درگذشته ارزش فضای مسکونی اینقدر زیاد نبوده و سازندگان خیلی به فضاهای پرتی حساس نبودند و برای مشاعاتی مثل راه پله هم فضای بیشتری اختصاص می یافت.
  • این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد.
  • نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید.
  • برای دریافت نسخه ی فیزیکی کتاب باید از طریق سایت اطلاع دهید تا به صورت پستی برایتان ارسال شود.
  • معمولاً طبق پهنه‌ای که ملک در آن واقع‌شده، متراژ سند (نه متراژ وضع موجود زمین) و عرض‌ گذر، حجم ساختمان شامل تعداد طبقات و سطح اشغال آن‌ها تعیین می­‌گردد.
  • شناخت این مصالح، ویژگی های منحصربه فرد آن ها و یا ترکیب این مصالح جدید با مصالح سنتی برای طراحی نمای داخلی ساختمان ها، درای اهمیت بسیار می باشد.

متاسفانه با این مبلغ و هزینه برای مجله خبری کتب معمارانن این کتاب انتظار می رفت که حداقل از تصاویر رنگی و با کیفیت استفاده بشود که این طور نیست. و متاسفانه تصاویر سیاه و سفید وضوح لازم را ندارند. سلام، خیر در کتاب چاپ شده ، پس زمینه سفید است و آرم و نام انتشارات چاپ نشده است.

کتاب فوت و فن های ساختمان سازی

در این کتاب به صورت مدون آنچه باید در طول اجرای یک ساختمان مورد توجه مهندسین ناظر باشد، به صورت کاملا کاربردی به صورت ساده بیان شده است. سلام وقت بخیر، تمامی کتاب های موجود طبق آخرین ویرایش می باشند و می توانید خرید کنید. جای این چنین کتابهایی که تجربیات و دید اجرایی داشته باشد در رشته مهندسی عمران خالیه و این کتاب واقعا از کتابهای اجرایی خیلی خوبه. یه پیشنهاد داشتم اگر عکسهای اجرایی این کتاب بصورت رنگی در اختیار مخاطبان قرار بگیره خیلی خوب میشه و تاثیر مطالب بیشتر و بهتر هست. کتاب کامل و جامعی است هم نکات آئین نامه ای و هم نکات اجرایی را به خوبی شرح داده است.

کتاب‌های مرتبط با کتاب مصالح و ساختمان

آنقدر دستپاچه شده بودم که متر لیزری شرکت را هم در آن ساختمان گم کردم.قیمت آن متر معادل حقوق یک ماه من بود. یکی دو ماهی کار به همین ترتیب ادامه داشت.یکی از روزهایی که باید به نظارت یکی ازساختمان ها می رفتیم، خبر دادند که مهندس ناظر نمی آید ومی بایست تنها سر ساختمان می رفتم. چندین سال پیش در یک شرکت مشاور ساختمانی مشغول به کار شدم. ناظر شرکت یک مهندس بسیار باتجربه بود ولی وضعیت جسمانی مناسبی نداشت. باتوجه به محبوبیت زیاد این نسخه بین مهندسین استفاده از نکات مهم در این کتاب میتونه کمک زیادی به طراحی داشته باشه.

دانلود کتاب آموزش کشتی

۷٫ پس از آن شما پیش­نویس پروانه ساختمانی را دریافت خواهید کرد. در صورت لزوم (ساختمان­های بیش از ۵ طبقه) گزارش آزمایش مکانیک خاک در این مرحله و هم‌ زمان با تهیه نقشه‌های سازه، برق و مکانیک تهیه و تأییدیه از سازمان نظام‌ مهندسی گرفته می­شود. کتابِ عالی ای هست و تمامی روش های مختلف ساخت و نکات اجرایی رو بصورت کاملا فنی و مهندسی، تا حد ممتازی توضیح داده. ۱۰٫ پس از تائید نقشه­‌های چهار رشته پروسه اخذ تأییدیه‌های دفتر خدمات الکترونیک، طرح تفصیلی و بر و کف، رئیس صدور پروانه، معاون شهرسازی و معماری و نهایتاً تأییدیه شهردار به‌صورت سیستمی انجام و پروانه ساختمان چاپ می‌شود.

http://dekoralsystem.ir

تحریریه کتب معماران