کتاب شناخت و کاربرد مواد و مصالح در صنعت ساختمان, محسن عالی, جهان جام جم | architectbook

خلا چنین اثراتی کاملا در جامعه مهندسی محسوس است. در صورت امکان در بحث مصالح شناسی و بسط موضوع بیشتر کار شود و با هدف توانمند سازی طراحان در راستای خلق اثرات بهینه ویرایش‌های آتی نگاشته گردد. با سلام و تشکر ازاطلاعات رایگان منتها درخواستی دارم که متمنی هستم بدون سوء برداشت مطالعه بفرمائید.

  • البته برای این نوع خرید نیاز به کارت بانکی معتبر در ایران که دارای رمز دوم باشد، دارید.
  • در روش مکانیکی کلیه عملیات اجرایی توسط ماشین آلاتی نظیر بیل مکانیکی، پیکور و قیچی هیدرولیک انجام می‌شود.
  • نگین عمران – این سایت در زمینه آموزش مقررات ملی ساختمان فعالیت می نماید.

در این مجموعه بر آن شدیم که مصالح جدید و سنتی مورد کاربرد در طراحی نمای داخلی ساختمان های ایرانی را در کنار هم بیان کنیم تا خواننده بتوانند با قیاس و یا ترکیب آن ها، بهترین خلاقیت ذهنی را برای نمای داخلی ساختمان ها ایجاد نماید. زمانی که ذهن مشغول طراحی می باشد شاید وجود بانک اطلاعاتی انواع مصالح، بتواند گامی مفید برای طراح بردارد. در این مجموعه سعی شده است هشتاد مصالح بنایی، تزیئنی و …. و پرکاربرد با ساده ترین زبان، مختصر و مفید بیان گردد و مشخصات فیزیکی و نمایی از کاربرد آن در سایر پروژه هاو….

دانلود کتاب انواع بتن

لیکن در روش دست، عملیات تخریب توسط عوامل انسانی انجام شده و نخاله‌ها توسط ماشین آلات، بارگیری و به بیرون از کارگاه منتقل می‌شوند. هزینه کمتر، سرعت پایین‌تر ایمنی بیشتر در صورت رعایت نکات فنی از ویژگی‌های روش دستی است. در روش مکانیکی کلیه عملیات اجرایی توسط ماشین آلاتی نظیر بیل مکانیکی، پیکور و قیچی هیدرولیک انجام می‌شود. سرعت بالاتر، هزینه بیشتر و ایجاد ارتعاش زیاد از ویژگی‌های این روش است. معمولا قبل از گودبرداری و احداث ساختمان جدید، لازم است ساختمان قدیمی قبلی به نحو مناسب تخریب و ضایعات آن به بیرون از کارگاه انتقال یابد.

مهندسی

تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند. به نظر می‌رسد بر خلاف نظر برخی همکاران، اجرا و نظارت بر روند اجرایی یک پروژه تنها منحصر به آموختن چند واحد دانشگاهی و حتی صرفاً کسب تخصص در آنها نبوده و مجموعه‌ای از مهارت‌ها و آموزش‌های جامع جهت حصول موفقیت ضروری است. لذا در کتاب فوت و فن های ساختمان‌سازی سعی شده تا عمده مراحل اجرایی یک ساختمان از تخریب تا نازک‌کاری با بیان ساده و استفاده از عکس‌های مناسب توضیح داده شود. برای دریافت کتاب آشنایی با مصالح ساختمانی در معماری داخلی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید. برای دانلود قانونی کتاب آشنایی با مصالح ساختمانی در معماری داخلیو دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

مجله خبری کتب معماران وقت بخیر، هم کتاب فوت و فن های ساختمان سازی و هم مجموعه ۳ جلدی دستیار مهندسان مجری و ناظر، کتابهای فوق العاده قوی هستند و برای دوستانی که مشغول کارهای اجرایی هستند یا در کارگاه ها هستند بسیار مفید هست. با توجه به اینکه موضوع هر دو کتاب یکسان هست ممکنه مشابهت هایی داشته باشند ولی قطعا تجربیات مولفین در کارهای اجرایی متفاوت هست بنابراین اگر تصمیم دارید بصورت حرفه‌ای وارد این حرفه بشید لازمه کتابهای زیادی رو مطالعه کنید. عمده نکات ارائه شده در کتاب فوت و فن های ساختمان سازی مربوط به موارد اجرایی بوده و به تناسب موضوع، اشاراتی به برخی نکات محاسباتی و مباحث معماری و زیبایی‌شناختی نیز شده است. این نکات کاملاً کاربردی و از اهم مسائل و مشکلات مبتلابه در پروژه‌های ساختمانی انتخاب شده، به نحوی که رعایت آنها موجب بهبود محسوس عملکرد فنی و شرایط ایمنی و بهره‌برداری از سازه‌ها می‌گردد. به نظر می‌رسد بر خلاف نظر برخی همکاران، اجرا و نظارت بر روند اجرایی یک پروژه تنها منحصر به آموختن چند واحد دانشگاهی و حتی صرفاً کسب تخصص در آنها نبوده و مجموعه‌ای از مهارتها و آموزشهای جامع جهت حصول موفقیت ضروری است. لذا در کتاب فوت و فن های ساختمان سازی سعی شده تا عمده مراحل اجرایی یک ساختمان از تخریب تا نازک‌کاری با بیان ساده و استفاده از عکسهای مناسب توضیح داده شود.

http://dekoralsystem.ir

تحریریه کتب معماران