کتاب مصالح ساختمان اثر مجموعه ی نویسندگان ایران کتاب | architectbook

آنقدر دستپاچه شده بودم که متر لیزری شرکت را هم در آن ساختمان گم کردم.قیمت آن متر معادل حقوق یک ماه من بود. یکی دو ماهی کار به همین ترتیب ادامه داشت.یکی از روزهایی که باید به نظارت یکی ازساختمان ها می رفتیم، خبر دادند که مهندس ناظر نمی آید ومی بایست تنها سر ساختمان می رفتم. چندین سال پیش در یک شرکت مشاور ساختمانی مشغول به کار شدم. ناظر شرکت یک مهندس بسیار باتجربه بود ولی وضعیت جسمانی مناسبی نداشت. باتوجه به محبوبیت زیاد این نسخه بین مهندسین استفاده از نکات مهم در این کتاب میتونه کمک زیادی به طراحی داشته باشه.

  • این روند با اعتماد شما عزیزان ادامه پیدا کرد و به مرور بانک فروشگاهی سایت گسترش پیدا کرد.
  • برای دریافت کتاب آشنایی با مصالح ساختمانی در معماری داخلی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.
  • ۲٫ سپس می­بایست به واحد نقشه‌برداری مراجعه نمود و پس از آن چنانچه مشخص گردید که ملک مورد نظر، عرصه در مسیر ندارد، جهت اخذ دستور نقشه به واحد طرح تفصیلی مراجعه نمود.
  • مواجهه‌ای که برخی اوقات به تلخی و رفتارهای نامناسب منجر می‌شود و برخی مواقع بالعکس، باعث بروز اخلاق انسانی مناسب و رفتار درست انسان‌ها با هم می‌شود.
  • قیمت کتابهای نشر نوآور خیلی پایین بود و خوب و پرمحتوا ؛جدیدا با افزایش قیمت قدرت خرید پایین خواهد آمد.

سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم ایا کتابهاتون رو میتونیم از کتابفروشی ها هم خریداری کنیم یا فقط خرید اینترنتیه ؟بعد درصورت خرید اینترنتی چن روزه به دستمون میرسه و اینکه درصورت خرید دو یا سه محصول تخفیف چن درصدی شامل میشه ؟ممنونم. سلام وقت بخیر، کاغذ این کتاب خارجی است کاغذ بالک می باشد که با وجود حجم بالای کتاب، بسیار سبک می باشد. عدم رعایت اصول فنی نه تنها در روستاها و شهرهای کوچک، بلکه در بزرگترین پروژه‌های بلند‌مرتبه‌سازی در پایتخت نیز به عینه قابل مشاهده می‌باشد.

مهندسی عمران

قسمتی از جلد اول کتاب فوت و فن های ساختمان سازی رو میتونید از قسمت زیر دانلود و مطالعه کنید. تنها کمبودی که این کتاب داره نپرداختن به فاز «تاسیسات الکتریکی و مکانیکی» ساختمان هست که مهندسین عمران و معماری در هر سه فاز «طراحی، نظارت و اجرا» باید به حد کافی آشنایی و اشراف داشته باشن. در سال‌های اخیر کتاب‌های مختلفی در زمینه کاربرد نرم‌افزارهای مهندسی عمران به رشته تحریر درآمده‌است. بیشتر این کتابها درباره قابلیت‌های نرم‌افزارهای شرکت CSI هستند.

روانشناسی

این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌یانصراف کلیک کنید. قیمت کتابهای نشر نوآور خیلی پایین بود و خوب و پرمحتوا ؛جدیدا با افزایش قیمت قدرت خرید پایین خواهد آمد.

متاسفانه با این مبلغ و هزینه برای مجله خبری کتب معمارانن این کتاب انتظار می رفت که حداقل از تصاویر رنگی و با کیفیت استفاده بشود که این طور نیست. و متاسفانه تصاویر سیاه و سفید وضوح لازم را ندارند. سلام، خیر در کتاب چاپ شده ، پس زمینه سفید است و آرم و نام انتشارات چاپ نشده است.

http://dekoralsystem.ir

تحریریه کتب معماران