کدام بروکر فارکس بهتر است؟ آشنایی با بروکر معتبر فارکس اوپوفارکس-بروکر آمارکتس

بستر معاملاتی یک نرم افزار است و از طریق این نرم افزار است که شما در واقع ارزهای مختلفی را خریداری و می فروشید. بسترهای معاملاتی نرم افزاری هستند که از اینترنت بارگیری و روی رایانه شما نصب می شوند. فرض کنیم شما می خواهید ارز بخرید اما به جای اینکه بسیاری از افراد مقادیر کمی ارز بفروشند، افرادی وجود دارند که مقدار زیادی را به یکباره به فروش می گذارند و بازار هنوز هم مایع است.

پنج شیوه مدیریت ریسک در معاملات فارکس

از نکات حائز اهمیت در این بروکر سرعت بالای اجرای دستورات معاملاتی می باشد به گونه ای که بنا به گفته بروکر، تمامی دستورات در کمتر از ۱۴ میلی ثانیه قابل اجرا می باشد. جدول زیر بر اساس پایین ترین اسپرد در حساب های تجاری هر بروکر و مقایسه هم زمان نرخ واقعی اسپرد در جفت ارز یکسان در هر بروکر تهیه شده است. برای اطلاع بیشتر در مورد اطلاعات حساب و هزینه های معاملاتی هر بروکر میتوانید روی نام بروکر در جدول زیر کلیک کنید. بروکر HYCM بیشتر بخاطر سابقه طولانی که دارد مشهور است و میتوان گفت یکی از بروکر های محبوب در ایران به حساب می آید. این کارگزاری، امتیاز 4.0 از 5 را در ارزیابی تجارت فارکس دریافت رگوله چیست می‌کند.

۵ نکته برای داشتن سود دائم از معاملات در بازار فارکس

پس طبق گفته شما رگولاتوری نمی تونه اصلا ضمانتی باشه برای تخلف نکردن,و آلپاری رو هم تحقیق کردم FSC نداره! و تو همین آلپاری که شدو می زنه دوستم سرمایه زیادی رو از دست داد. در این یک سال اخیر تبلیغات خیلی وسیع و انواع و اقسام بونوس هارو به مناسبت های مختلف تو سایتش قرار داده و عید امسال هم اسپانسر شبکه تلوزیونی طپش بود. اسپردهای خیلی خیلی پایین و نزدیک به صفر داره نه سواپ داره نه کمیسیون البته برای بعضی ارزها مثل طلا و بعضی جفت ارزها و به فری مارجین هاش سود روزانه سالیانه پرداخت میکنه. اسپرد ثابت یا اسپرد فیکس در طی حرکات کلی بازار تغییر نمی کند و از زمان باز کردن معامله تا زمان بستن آن ثابت می ماند.

در نتیجه در انتخاب بروکر باید به این موارد دقت کنید تا این اعداد معقول و برای شما به صرفه باشند. یکی از قدیمی ترین بروکرهای فارکس که خدمات خود را به مشتریان خود ارائه می‌دهد، بروکر آلپاری است که به مشتریان ایرانی نیز خدمات می‌دهد. این بروکر برخلاف بروکرهای دیگر که در زمان اجرای تحریم های آمریکا، خدمات به مشتریان ایرانی را مسدود کردند، این بروکر همچنان به مشتریان ایرانی خدمات ارائه می‌دهد.

  • این تجربه همه جانبه خارق العاده باعث می شود که IG بهترین کارگزار کل در سال 2021 باشد 75٪ از حساب های سرمایه گذاران خرده فروشی از دست می رود.
  • به این ترتیب شما می توانید بهترین بروکر فارکس برای تجارت در بازار فارکس را انتخاب کنید.
  • بروکر روبو فارکس از حیث روشهای واریز و برداشت، یکی از بروکرهای مناسب برای ایرانیان است چون با استفاده از این بروکر می توانید به راحتی کار واریز و برداشت ریالی را انجام دهید.
  • در بروکر های فارکس پشتیبانی از طریق سایت، ایمیل یا نرم افزار های پیام رسان، راحتی و همیشه در دسترس بودن بسیار مهم و تاثیر گذار است.
  • این بروکر ادعا دارد که بخشی از هلدینگ مالی بین المللی می باشد.
  • پیشنهاد ما این است که جدول رتبه بندی ها را به صورت کامل مشاهده کنید و پس از آن اقدام به انتخاب بروکر نمایید.

کدام بروکر فارکس بهتر است؟ آشنایی با بروکر معتبر فارکس اوپوفارکس-بروکر آمارکتس به طور کلی باید بدانید که بروکر فارکس تایم دارای دفاتر متعددی در آفریقا، اروپا و آمریکای لاتین و آسیا است. ( به حداکثر رساندن ارزش ضمانتی با اهمیت ترین کالای مشتریان است.) این جمله شعار معروف بروکر فارکس است این که بیشترین کیفیت و سرعت عمل ممکن را به کاربران خود ارائه داده است. شما می توانید نام بروکر فارکس تایم را به عنوان یکی از قابل اعتمادترین و خوشنام ترین بروکر ها در نظر بگیرید.

تحریریه کتب معماران