۱۰ مدل از بهترین ماوس گیمینگ ارزان تا حرفه‌ای درجه-اصیل بخرید

۱۰ مدل از بهترین ماوس گیمینگ ارزان تا حرفه‌ای درجه-اصیل بخرید

وزن این موس با یک باطری قلمی در حدود ۱۰۰ گرم است که می‌توان با ترفند استفاده از باطری نیم قلمی وزن این موس را به حدود ۸۶ گرم اصیل بخرید رساند. این موس دارای ۶ دکمه است که از طریق نرم‌افزار می‌توان آن‌ها را برنامه ریزی کرد. در موس G305 نورپردازی به کار برده نشده تا در مصرف باطری صرفه جویی شود. ایسوس این موس گیمینگ را به RGB مجهز کرده و کنترل آن را از طریق AURA Sync ممکن کرده است، تا آن را با دیگر تجهیزات RGB خود ست کنید. ویژگی کنترل نور و تعیین عملکرد دکمه، در موس‌های هم قیمت به ندرت یافت می‌شود که باعث بیشتر شدن ارزش خرید این موس شده است.

  • ایسوس یکی از کمپانی‌های شناخته شده در توسعه و معرفی محصولات گیمینگ است.
  • موس یکی از اصلی ترین وسایل کامپیوتر و لپ تاپ است که حتما برای کار با این دو باید موس داشته باشید.
  • تنظیم دقت حسگر، فرکانس حرکت موس، انتخاب رنگ‌های روی بدنه موس و شخصی‌سازی کلیدها همگی از طریق این نرم‎افزار قابل انجام است.
  • این برند، با تجربه بسیار زیاد خود در حوضه تولید تجهیزات گیمینگ، یک موس گیمینگ بسیار محبوب را با ویژگی‌های بسیار زیادی معرفی کرده و بدون شک یکی از محبوب‌ترین موس‌های این برند است.
  • شاید یکی از نقاط ضعف ماوس گیمینگ ارزان G203 این باشد که اصلا برای دستان بزرگ ساخته نشده.
  • سطحی که روی آن از موس خود استفاده می‌کنید، می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در عملکرد آن داشته باشد.

ما سعی کردیم انواع موس های گیمینگ را متناسب با ژانرهای مختلف، سبک‌های بازی و توانایی‌های گیمرها معرفی کنیم. پس اکنون می‌توانید محصول مورد نظر خود را از دراگون شاپ تهیه کنید. اولین مورد در لیست بهترین موس های مخصوص بازی به موس Razer Basilisk V3 اختصاص داده شده است. این موس در حال حاظر و طبق آخرین قیمت بدست آمده حدود 63 دلار به فروش میرسد.

بهترین موس های مخصوص بازی به جز سرعت بالا چه ویژگی هایی دارند؟

این محصول شکل محبوب و قابل دسترس‌تر Razer DeathAdder V2 سیمی را به خود گرفته است و می‌تواند عملکرد آن را بدون هیچ گونه تاخیری در اختیار شما قرار دهد. وس مناسب به میان می‌آید، همواره باید به دنبال محصولی باشید که حس خوبی از در دست گرفتن آن داشته باشید. عملکرد خوب، دومین فاکتوری است که باید به آن توجه داشته و توانایی ماندگاری بالایی را مخصوصا برای صنعت بازی‌های ویدیویی داشته باشد.

راهنمای خرید بهترین مارک شورت آموزشی کودک ارزان قیمت

در مدل سیمی، ماوس‌ها با استفاده از سیم‌هایی با طول متفاوت و بسته به نوع سوکت، به یکی از درگاه‌های «USB» رایانه شما متصل می‌شوند. این ماوس‌ها اغلب از طول عمری بالا برخوردار هستند، اما معایبی مانند دست‌و‌پاگیر بودن کابل‌ها را نیز دارند. علاوه بر این، شاید انتظار نداشته باشید، اما برای مصارف کاری هم می‌توانند کاربرد داشته باشند. زیرا تعداد زیادی کلید میانبر روی صفحه کلید کیبورد را می‌توان به یکی از دکمه‌های قابل برنامه ریزی آن‌ها شناسایی کرد. با این حال، ماوس‌های لیزری هنوز هم از یک جنبه نسبت به ماوس‌های اپتیکال برتری دارند. اینکه روی هر سطحی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد؛ حتی روی سطوح شفافی مثل شیشه.

دقت dpi، یازده دکمه قابل برنامه‌ریزی و کیفیت ساخت بالا از ویژگی‌های بارز بهترین ماوس گیمینگ لاجیتک به شمار می‌آید. اکنون که با بهترین ماوس های گیمینگ ارزان آشنا شدید، بهتر است گزینه‌هایی که در رنج قیمت بالاتری هستند را بررسی کنیم. مدل‌هایی که می‌توان به عنوان بهترین ماوس گیمینگ ارزان در نظر گرفت، بیشتر از برندهایی نظیر تسکو بودند. اما این گزینه که قصد داریم به عنوان بهترین موس گیمینگ معرفی کنیم، متعلق به برند رپو است. اولین گزیه‌ای که قصد داریم به عنوان بهترین موس گیمینگ رپو معرفی کنیم، VT200 نام دارد.

موس گیمینگ Razer Naga Trinity

اگر قرار است روی یک سطح نامناسب از موس خود استفاده کنید، به هیچ وجه منطقی نیست که برای خرید یک ماوس رده بالای High-end هزینه‌ی هنگفتی بپردازید. در واقع، حتی اگر بهترین ماوس گیمینگ جهان را هم داشته باشید، اگر روی سطح نامناسبی از آن استفاده کنید، هیچ فایده‌ای نخواهد داشت. به همین دلیل، انتخاب یک ماوس پد مناسب هم از درجه اهمیت زیادی برخوردار است. سطحی که روی آن از موس خود استفاده می‌کنید، می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در عملکرد آن داشته باشد. همچنین، ماوس پد باید برای استفاده‌ی طولانی مدت از ماوس هم کاملا راحت باشد.

بهترین برند موس گیمینگ کدام است؟

شما حتی می‌توانید دکمه‌های این موس‌ها را برنامه‌ریزی کرده و برحسب بازی خود از آن‌ها بهره ببرید. گزینه‌های جسورانه‌تری هم وجود دارند که به‌طور مثال، می‌توانیم به داشتن RGB در موس مورد و المان‌های پر زرق و برق‌تر اشاره کنیم. بهترین برند موس گیمینگ کدام است؟ برند‌هایی چون SteelSeries، Razer، Corsair و Roccat موس‌های بسیار خوب و باکیفیتی تولید می‌کنند. اگر به هر دلیلی مدل قبلی برای شما جذاب نیست می‌توانید به سراغ این مدل از پرودو بروید، محصولی که جذابیت ظاهری بسیار بیشتری دارد و بخش بالایی آن به طور کامل از نورپردازی RGB برخوردار است. این موس از بسیاری از جهات مانند مدل بالایی بوده و تنها ظاهر و ارگونومی ساخت آن مقداری متفاوت است و از این رو برای انتخاب باید به همین موضوع توجه داشته باشید. جالب است بدانید موس‌های ویژه‌ای هم وجود دارند که برای افراد یا بازیکنان به صورت اختصاصی بهینه می‌شوند.

Razer DeathAdder V2 Pro – یک موس گیمینگ بی سیم با طراحی ارگونومی است که آزادی بیشتری در حرکت و کنترل موس ر.. سنسور میزان دقت در موس، حداکثر سرعت قابل استفاده و شتاب موس را مشخص می‌کند که هرکدام از آن‌ها نقشی موثر در عملکرد یک موس گیمینگ خوب دارند. گلوریس یکی از برندهایی بود که با معرفی موس Model O به سرعت در دل گیمرها جای گرفت. اما طراحی این موس باعث شده بود مقداری در برابر ظربه مقاومت کمی داشته باشد. با این حال پس از معرفی مدل وایرلس، کمپانی اعلام کرده بود که در مقاومت این موس گیمینگ بهبودهایی صورت گرفته است. داشتن ۶ کلید روی این موس به شما در بازی کمک خواهد کرد همچنین می‌توان از طریق نرم‌افزار، این دکمه‌ها را به دلخواه برنامه‌ریزی کرد.

بهترین ماشین لباسشویی ایرانی برندچی-اصیل بخرید

استیل استفاده شده در ساخت مخزن ماشین لباسشویی دچار بوگرفتگی و رنگ‌پریدگی نشده و همچنین به لباس‌ها نیز نمی‌چسبد. یه سوال داشتم برای من 10 سال پیش لباسشویی Brandt فرانسه خریدن برای جهیزیه . بنظرتون چکار کنیم بفروشیم بره یکی از این جدیدا بخریم یا استفاده کنیم اکبنده .

  • از این رو ما در در مطلب امروز میلانالیست ضمن معرفی بهترین ماشین لباسشویی های ایرانی و خارجی موجود در بازار، شما را با مهمترین فاکتور ها جهت خرید یک ماشین لباسشویی خوب و با کیفیت آشنا میکنیم.
  • شرکت پاکشوما جز تولیدکنندگان قدیمی کالای ایرانی به حساب می‌آید که از سال ۱۳۵۴ با شعار پاکشوما همیشه با شما شروع به فعالیت کرده است.
  • کمپانی ال جی با شناخت کامل از نیازهای مصرف کننده لباسشویی‌ها را تولید نموده و 10 سال گارانتی را برای موتور در نظر گرفته، که نشان از اعتماد ال جی به این موتور است.
  • بهترین ماشین لباسشویی ایرانی دارای 16 برنامه شستشوی پیش‌فرض مانند لباس‌های پشمی، لباس‌های نخی، پتو، لباس‌های رنگی و سایر لباس‌ها است.

یکی از فاکتورهای اصلی برای خرید ماشین لباسشویی قیمت آن است؛ زیرا اگر قیمت بسیار بالایی نسبت به دیگر مدل‌ها داشته باشد فرد منصرف شده و به سراغ محصولی مشابه اما با قیمت پایین‌تری می‌رود. از میان انواع ماشین لباسشویی شرکت اسنوا مدل SWM بیشترین رضایتمندی را کسب کرده است. این شرکت گارانتی ۲۴ ماهه را برای ماشین لباسشویی‌های خود در نظر گرفته است اما تنها زمانی دستگاه شامل آن می‌شود که توسط نصابِ خودِ شرکت نصب شده باشد. ماشین لباسشویی همانطور که از نامش مشخص است وظیفه شستشو و خشک کردن لباس‌ها را بر عهده دارد به همین دلیل امروزه در هر خانه‌ای یک مدل از آن را مشاهده می‌کنید. ماشین لباسشویی یکی از ارکان اصلی هر خانه‌ای و با توجه به قیمت‌ها کنونی بازار باید حسابی دقت کنیم که خرید درستی داشته باشیم.

معیاری که باید برای خرید بهترین ماشین لباسشویی ایرانی در نظر بگیری

دومین روش برای به دور بودن از کالای غیر اصل، خریداری لباسشویی از یک فروشگاه معتبر است. به این دلیل که اعتبار فروشگاه می‌تواند تضمینی برای اصل بودن لباسشویی باشد. به همین خاطر توصیه می‌کنیم تنها از فروشگاه‌هایی خریداری کنید که داری اعتبار هستند. بنابراین با توجه به این ویژگی‌ها می‌بایست انتخاب کنید که آیا این نوع لباسشویی می‌تواند برایتان مفید و مناسب باشد یا خیر. اگر قابلیت خاصب در لباسشویی برای شما مهم است، باید نام آن را در اینترنت جستجو کنید و از بین مدل‌هایی که این قابلیت را دارند، یکی را انتخاب کنید.

بهترین مارک لباسشویی خارجی

ظرفیت ماشین لباسشویی با توجه به تعداد اعضای خانواده از دیگر مواردی است که در هنگام خرید بهترین نوع ماشین لباسشویی باید به آن دقت کنید. برند کورال زیر مجموعه پاکشوما است و گزینه بهتری برای خرید ماشین لباسشویی به شمار می‌آید. البته این را هم در نظر داشته باشید که اکثر قطعات به‌کاررفته در ماشین لباسشویی‌های ایرانی، چینی است. برخی از بهترین ماشین های لباسشویی طراحی نوآورانه و چرخه های کارآمد مختلفی را برای تمیز کردن لباس های کثیف شما ، صرفه جویی در مصرف انرژی و به حداقل رساندن اتلاف آب ترکیب می کنند. این می تواند تأثیر زیادی در تمیزی وڤ آراستگی لباس شما بگذارد و این کار را ساده تر و سریعتر کند. اما دانستن اینکه کدام دستگاه برای شما مناسب است می تواند مشکل باشد.

اِمرسان (Emersun)، برترین در حوزه لوازم خانگی

از زمان تاسیس آف خرید تا به امروز، همواره بر پایه بهترین قیمت، ضمانت اصالت کالا، ارسال در سریع‌ترین زمان و ایجاد حس امنیت و رضایت مشتری، استوار بوده‌ایم و خواهیم ماند. وب سایت فروشگاهی Offkharid.com به صورت روزانه تخفیف‌های جذابی را در نظر گرفته است که دربخش حراجی‌ها قابل مشاهده است و خرید را برای شما دلپذیر خواهد کرد. کالاهای آبسال نسبت به دو برند دیگر دارای قدمت کمتری است اما این امر باعث نمی‌شود که از ارزش آن کاشته شود. چرا که برندی است با هدف تولید کالای باکیفیت که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. لباسشویی‌های آبسال همانند دو برند دیگر در طرح‌ها و ویژگی‌های مختلفی طراحی شده است که هر شخص می‌تواند لباسشویی متناسب با نیاز و هزینه خود را تهیه کند. برخی از افراد تاکید دارند کالای خود را از شرکت‌های ایرانی خریداری کنند.

تحریریه کتب معماران