آزمون آیین نامه آموزشگاه رانندگی مرجع آزمون آنلاین ایران یک آزمون

به همین دلیل تست های آیین نامه رانندگی جدید ۱۴۰۱ به همراه جواب می تواند شما را به تسلط کافی در پاسخگویی به سوالهای آزمون برساند. سوالات فنی به آن اضافه میشود و در این زمان تمرکز شما بیش‌تر معطوف به آزمون عملی است. هنگامی که برای آزمون آیین نامه مطالعه می‌کنید توجه داشته باشید که این سوالات برای قبولی در آزمون عملی نیز به کارتان خواهد آمد. با رسیدن به پاسخ، همه چیز در ذهنتان نقش می‌بیندد و راه چند ماهه را چند روزه طی می‌کنید.

رانندگی در شب

در این صورت ممکن است راننده آن خودرو و سرنشینان آن در یک تصادف آزمون آیین نامه آنلاین درایو دچار حادثه شوند. 78 درصد جریمه شده ها از طریق توهین یا چانه زنی به توجیه تخلف میپردازند. بنده همین الان از جلسه‌ی آزمون برگشتم و همچنین دفعه‌ی اول بود که امتحان دادم.

  • بهتر است پیش از آزمون از شبیه سازی‌هایی که در اختیار شما قرار گرفته استفاده کنید.
  • به این ترتیب شما با تعداد کمتری سوال مواجه میشوید که نیاز به تفکر و تحلیل دارد یا لازم است که به حافظه مراجعه کنید.
  • توجه داشته باشید که استرس آزمون کمی از راندمان شما را پایین می آورد.
  • زیرا تقریبا نمونه تمامی سوالات آیین نامه اصلی را حداقل یک بار از پیش دیده‌اید و در باره آن فکر کرده‌اید.
  • و در صورت تغییر در آزمون امتحان اصلی همین صفحه سریع سوالات بروز می شود.
  • اگه دوست دارید با تمام نمونه سوالات آیین نامه آشنا بشید و امتحان اصلی آیین نامه رو همون بار اول قبول بشید…

دم این سایت گرم فقط تستای این سایتو زدم غلطامو بررسی کردم اصلا کتابم نخوندم امروز رفتم امتحانو دادم بدون غلط قبول شدم. نکات را در یک برگه یادداشت کنید و به سرعت به سراغ آزمون بعدی بروید. این سوالات را دانلود کنید و از آزمون اول شروع به پاسخ‌گویی کنید.

به این ترتیب که ابتدا اولین بار هر آزمون را از خود امتحان بگیرید و سپس پاسخ‌های صحیح آن را بررسی کنید. این سوالات همون سوالاتی هستند که برای آزمون آیین نامه به صورت کامل کافی هستند. سلام وقتتون بخیر، از مدیر سایت و سایر همکاران این سایت بسیار ممنونم. امروز در روز امتحان همه سوالها رو درست جواب دادم و به لطف این سایت و تمرکز خودم از پس غول مرحله اول بر اومدم. هر آزمونی که کلیک می کنید 30 سوال دارد که دقیقا شبیه ازمون اصلی آیین نامه می باشد و به شما 20 دقیقه زمان می دهد که به سوالات پاسخ دهید. سلام من از آزمون های سایت “تست درایو”استفاده کردم و اینقدر این آزمون ها کامل و جامع هستند که نیازی به خواندن کتاب آیین نامه نیست و بار اول با نمره کامل قبول شدم،با تشکر از عوامل سایت.

آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی شماره 1

در صورتی که قانون حق تقدم برای عبور آن‌ها وجود نداشته باشد، یا رانندگان از آن بی اطلاع باشند ممکن است تصادفات و خسارات جبران ناپذیری رخ دهد. مثلا سوالات مربوط به حق تقدم، شرایط و حوادث جزو این دسته از سوالات می باشد که کافیست مفاهیم را بلد باشید و از این نوع سوالات قبلا حل کرده باشید تا به راحتی پاسخ دهید. باید یک مبلغی رو واریز کنید برای آزمون مجدد از آموزشگاه خودتون بپرسید بهتر راهنمایی میکنند. پاسخگویی به تست ها را تا جایی ادامه دهید که نتیجه آزمون نزدیک 100 درصد باشد.

شرایط گواهینامه پایه یک

بهتر است پیش از آزمون از شبیه سازی‌هایی که در اختیار شما قرار گرفته استفاده کنید. زمان را در نظر بگیرید و در همان شرایط تستها را پاسخ دهید تا مشخص شود ایراد های شما کجاست تا زودتر برای رفع‌ آنها اقدام کنید. برای دیدن پاسخ های درست بر روی دکمه نمایش سوالات آزمون کلیک کنید. و بالا بردن آمادگی خود در هنگام آزمون آيین نامه اصلی را در این بخش برای شما قرار داده ایم.

ازمون ایین نامه اصلی رانندگی 1401

ما سعی داریم بهترین خدمات آموزش آیین نامه را در اختیار شما بگذاریم. بنابراین کیفیت استفاده از خدمات آنلاین برای شرکت در آزمون آیین نامه اصلی بالاتر است. بخش دیگر بسته طلایی که دانلود می‌کنید معطوف به سوالات فنی آیین نامه است که به تازگی اضافه شده، بخش دیگر، نرم افزاری است که نمونه سوالات آیین نامه را در خود جای داده و بخشی نیز به سخت‌ترین نمونه سوالات آیین نامه اختصاص داده شده است. این وب سایت کاملترین و بروزترین سایت در زمینه سوالات آیین نامه رانندگی می باشد و یبش از ۱۰۰ آزمون در سایت خود به صورت رایگان قرار داده است. شما بهتر است از یک هفته قبل از آزمون آیین نامه اصلی خود، در آزمون های آنلاین آیین نامه شرکت نمایید. با این کار کلیه نکات به سرعت در ذهن شما ثبت شده و نیازی به مطالعه مجدد آن مطالب نخواهید داشت.

آزمون آیین نامه شماره 17

آزمون آیین نامه آموزشگاه رانندگی مرجع آزمون آنلاین ایران یک آزمون

تیم تخصصی ما عین سوالات آزمون راهنمایی و رانندگی را در اختیار شما می‌گذارد که با مرور آنها امکان ندارد قبولی را تجربه نکنید. این وب سایت تمرکز خود را بر روی آزمون آیین نامه اصلی گذاشته است. علاوه بر وجود نرم افزارهای آزمون های آیین نامه بصورت موبایلی، آزمون آیین نامه اصلی نرم افزار مختص سیستم های کامپیوتری نیز در وبسایت تست درایوینگ موجود است. با این توصیفات نیاز به داشتن نمونه سوالات آیین نامه اصلی بیشتر حس می‌شود.

توسط هوشنگ سیهون

هوشنگ سیحون از بهترین معماران ایرانی