اتاق فرار اسکیپ روم در کرج و تهران در مجتمع تفریحی و کافه گیم اکوکلاب-آل اسکیپ

داور با انجام وظایف خود، اطمینان کسب می کند که روند بازی از ابتدا تا پایان صحیح و مطابق با سناریوی تعریف شده پیش می رود و شرکت کننده ها نیز به قواعد اتاق فرار کرج بازی پایبند هستند. را در مجموعه اکوکلاب کرج دارید، لطفاً نظر خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید. لطفا همیشه حداقل 15 دقیقه زودتر از شروع سانس در مجموعه حضور داشته باشید. زمان بندی سانسها مخصوصا در ایام تعطیل فشرده هست و ما قادر به تغییر آن نیستیم. بنابراین هرچقدر دیر برسید از تایم بازیتون کم میشه و زمان از دست میدید. همزمان با تاسیس مجموعه‌ی اسکیپ‌‌رومیست از لوگوی این مجموعه نیز رونمایی شد.

تاریخچه اتاق فرار[ویرایش]

به همین دلیل اگر فوبیای بسته شدن دست و پا را دارید، به هیچ وجه در این بازی شرکت نکنید. هرچقدر هم که یک اتاق فرار پیچیده باشد، باز هم توسط یک انسان طراحی شده. به همین دلیل اگر کمی به جای نویسنده داستان فکر کنید، می‌توانید سریع‌تر به پایان اتاق فرار نزدیک شوید. همیشه این سوال را از خودتان بپرسید که اگر جای نویسنده داستان بودید، در اینجا چه کار می‌کردید؟ با پاسخ به این سوال می‌توانید راه حل‌های ممکن را ساده‌تر بیابید. به صورت کلی بازی اتاق فرار را می‌توان به چهار بخش مختلف تقسیم کرد. بنابراین هر بخش را به شما معرفی می‌کنیم تا بیشتر با آنها آشنا شوید.

پس سعی کنید تو انتخاب تیم خودتون دقت کنید و رفقای پایه خودتون رو بیارید و برای انتخاب بازی هم از دوستاتون بپرسید که چه ژانری رو دوست دارن تا تعداد شما برای بازی تکمیل باشه و به مشکل نخورید. اتاق فرار شایعه اولین بازی ارائه شده توسط مجموعه اتاق فرار golden escape واقع در هفت تیر کرج میباشد. جذابیت این بازی، دسته جمعی بودن آن و هیجانی است که در یک فضای واقعی تجربه می کنید. اما به دلیل تغییرات اساسی ای که در زندگی تک تک ما به خاطر کوید 19 به وجود آمده است، همه چیز، حتی بازی‌ها نیز به سمت آنلاین شدن رفتند. از این رو متخصصان این صنعت تصمیم گرفتند، تا با طراحی و ساخت اتاق فرار آنلاین، شرایطی فراهم کنند تا این بازی نیز به صورت اینترنتی قابل انجام باشد.

مجموعه اسکیپ کیوب

آمار جهانی سن مخاطبان را از 18 سال تا بالای 45 سال نشان می دهد. ناشناخته که می‌توانید در صفحه‌ی اختصاصی هر کدام از آن‌ها، داستان بازی را ببینید. گروگان هم یک سناریو با فعالیت بدنی بسیار بالا است که شما و تیم ۴ تا ۸ نفره باید یک عملیات تعقیب و گریز انجام دهید و یک گروگان را آزاد کنید؛ در عین حال باید از دشمن هم فرار کنید. هر ۲ این شعبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب به صورت یک‌سره آماده سرویس دهی هستند.

  • البته نقاط مشترکی هم بین این اتاق‌ها وجود دارد؛ مثلا همه موارد به سبک ایرانی طراحی شده و برای اولین بار در ایران ارائه شده است.
  • در این اتاق‌ها وجود دارد که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فردی دارند.
  • این اتاق همان طور که گفته شد پر از معماهای سخت و دشوار است که کمتر کسی می‌تواند در مدت‌زمان تعیین‌شده از این اتاق با دست پر خارج شود.
  • «تخفیف های هیجان‌انگیز»، «خرید ارزان‌تر و بدون واسطه»، «صرفه جویی در زمان و هزینه»، «تضمین کیفیت خدمات» و «پشتیبانی کامل در تمام مراحل» برگ برنده نت‌برگ برای کاربران خود محسوب می‌شوند.
  • راکی، الکس و مانی سه نفر از دزدهای شهر دیترویت آمریکا بودند که از طریق دزدی امرارمعاش می‌کنند.
پس هدف اصلی از اینکه به اتاق فرار میرویم این است که زمانی را به خوشی بگذرانیم. همانطور که گغته شد این بازی ابتدا در ژاپن ایجاد شد و سپس به کشورهای دیگر گسترش پیدا کرد. این بازی در ابتدا توسط یک دانشجوی ژاپنی به نام تاکائو کاتو طراحی شد و در سال 2007 اولین بازی را تحت برندی با عنوان Real Escape Game ارئه کرد. تروریستی و ضدا خرابکاری، در کم تر از یک ساعت بتوانید وارد عمل شده. عنوان کارآگاه پلیس به همراه همکاران تان به محل کلاه فروشی مرموز بروید.

این مجموعه چندین شعبه در سطح شهر تهران دارد که در هر شعبه یک یا چند بازی اتاق فرار با سناریو و ژانرهای متفاوت را شما و دوستانتان میتوانید تجربه کنید. بهترین راه حل برای انتخاب اتاق فرار در تهران، گرفتن مشاوره از اشخاصی است که بهترین اسکیپ روم های تهران را میشناسند و با توجه به سلیقه، تعداد تجربه و همچنین لوکیشن مورد نظر شما، بهترین اتاق فرار تهران را به شما معرفی میکنند. البته در مرحله بعد مطالعه نقد بازی و نظرات کاربران و حتی بازدید از تیزر و پوستر و مطالعه پیش سناریو بازی میتواند در انتخاب صحیح بازی به شما کمک شایانی کند.

اتاق فرار اسکیپ روم در کرج و تهران در مجتمع تفریحی و کافه گیم اکوکلاب-آل اسکیپ البته اگر والدین در کنار آنها باشند، تا ۱۶ سال نیز می‌توانند در این بازی شرکت کنند. اگر در یک اتاق فرار حرفه‌ای شرکت کنید، خواهید دید که برای حل هر معما نیاز به تخصص خاصی وجود دارد. به عنوان مثال ممکن است در یک اتاق فرار برای باز کردن قفل یک درب، مداری الکتریکی را کامل کنید. یا به عنوان مثال ممکن است با برداشتن یک جسم، ضامنی فعال شده و باعث به خطر افتادن جان اعضای گروه شود. به همین دلیل است که باید در بازی اتاق فرار به صورت تیمی شرکت کنید.

درباره ی بازی

توسط هوشنگ سیهون

هوشنگ سیحون از بهترین معماران ایرانی