اسپری لکه بر فرش و مبلمان نانوسان 300 میل کارتن 24 عددی فروش عمده انواع لکه برها

اسپری لکه بر فرش و مبلمان نانوسان 300 میل کارتن 24 عددی فروش عمده انواع لکه برها درصورتی که نتیجه مطلوب حاصل نشد، می توانید روند را پس از 5 دقیقه دوباره تکرار نمایید. جهت سهولت کار می توانید محصول را بر روی سطح مورد نظر اسپری کرده و با استفاده از دستمال یا ابر محل مورد نظر را تمیز نمایید. قبل از استفاده از محصول آن را بر روی بخشی از سطح که خارج از دید است امتحان کنید. محصول لکه بر، را بر روی یک قطعه ابر ریخته و با استفاده از آن لکه را تمیز نمایید.

ریختن هر گونه مایعات یا گل روی فرش در یک روز بارانی می تواند شما را بسیار عصبی کند ، بیرون بروید یا یک سرویس نظافت حرفه ای بخرید و یک دستگاه تمیز کننده فرش گران قیمت خریداری کنید. تیم کاری بیزکالا با پشتیبانی ۲۴ ساعته و مشاوره‌ی رایگان تمام تلاش خود را می‌کند تا قبل از خرید یکی از مراجع تخصصی نقد و بررسی فروش اینترنتی کالاهای تخصصی و انحصاری شرکت بازاریابان ایرانیان زمین باشد. و بستری ایجاد کند که شما همراهان عزیز خریدی راحت، با آگاهی کامل و بدون دغدغه داشته باشید. ۲- در انتهای محصولات نانوسان تقلبی هیچ گونه آرم شرکت نانوسان وجود ندارد. ۱- ارتفاع محصولات نانوسان تقلبی کوتاه تر از محصولات نانوسان اصل میباشد.

اسپری پاک کننده مبلمان و سطوح پارچه ای Lynx

در این مقیاس چیزهایی که فکر می کنیم می دانیم و آنها را امری مسلم می دانند به روشی کاملا متفاوت عمل می کنند. حتی ذرات میکروسکوپی بسیار بزرگ به نظر می رسند و حتی مواد شناخته شده نیز خواص مختلفی دارند – مقاومت بالاتر، دوام بیشتر، وزن سبک تر و انعطاف پذیری بیشتر. با ثبت نام در خبرنامه ما از آخرین مقالات و محصولات به همراه تخفیف های ویژه باخبر شوید.

در صورت پاک نشدن لکه، روند پس از ۵ دقیقه دوباره تکرار نمایید تا به نتیجه مطلوب کالایاب دست یابید. زمان استفاده از اسپری لکه بر فرش و مبلمان حتما دستکش به دست کنید. درمواد شوینده معمولا از ماده فرمالین استفاده می کنند، که اثرات سمی بدی برای بدن دارد.

  • این محصول بدون آسیب رساندن به پوست و سطح مورد نظر به عنوان یک محصول شوینده بشردوستانه مورد استفاده قرار می گیرد.
  • سپس از یک پارچه ی نرم ، سفید و مرطوب برای پاک کردن لکه استفاده نمایید تا لکه بصورت کامل محو گردد.
  • برای از بین بردن لکه های قدیمی و غیر قابل مشاهده روی فرش ، خمیر کف را روی لکه ها بمالید ، آنها را با یک پارچه مرطوب پاک کنید ، سپس آنها را با یک پارچه خشک پاک کنید و سپس آنها را با یک پارچه تمیز پاک کنید.
  • در صورتی که لکه کم رنگ شد و از بین نرفت میتوانید این روند را تا از بین رفتن کامل لکه تکرار کنید.

در صورتی که لکه کم رنگ شد و از بین نرفت میتوانید این روند را تا از بین رفتن کامل لکه تکرار کنید. این محصول بینظیر را میتوانید به صورت تکی و یا در داخل پک نانوسان به همراه لکه بر فرش نانو و جرم گیر شیرآلات از کالا اکسیر تهیه کنید. جوهر ، دوده ، واکس ، ذغال و سایر آلودگی ها از روی مبل ، فرش ، کوسن ، موکت و سطوح مشابه می باشد. برای استفاده از اسپری لکه بر مبل نانوسان، بهتر است محلی را که می‎خواهید تمیز کنید را از آلودگی‎های مانده پاک کنید و به محیط لک شده محصول را اسپری کنید و به آن ۱ دقیقه زمان بدهید تا تاثیر خودش را بگذارد، بعد از زمان گفته شده محل را با یک دستمال سفید تمیز کنید. برای اینکه اسپری عملکرد خوبی داشته باشد بهتر است در دمای ۵ تا ۲۵ درجه نگهداری شود. نحوه استفاده لکه بر مبلمان و فرش نانوسانقبل از استفاده از محصول آن را بر روی بخشی از سطح که خارج از دید است امتحان کنید.

الکترونیک خودرو

کلیک کنید تا از آخرین قیمت ها و تخفیف های سایت اوریزن آگاهی پیدا کنید. یکی از مزایای خرید اینترنتی صرفه جویی در وقت شما و راحتی در خرید است اما متاسفانه در این میان هستند افراد سودجویی که با کمی چرب زبانی و استفاده از نا آگاهی مشتریان این بستر را آلوده میکنند.مراقب خرید های اینترنتی باشید. همانطور که مشاهده کردید این شرکت کاملا بومی و تحت لیسانس یک شرکت آلمانی میباشد . و تمامی محصولات این شرکت محترم کاملا ایرانی میباشد و با کیفیت بالا . عضویت در خبرنامه محصول فقط برای اعضای سایت امکان پذیر خواهد بود.

بهترین لکه بر فرش مبل، لکه بری است که با تمام کارایی و کاربردی که دارد به سطح مبلمان و فرش ها آسیب نرسانده و فاقد مواد شیمیایی مضر باشد. از مهمترین کاربرد های اصلی لکه بر فرش و مبلمان برای از بین بردن انواع لکه ها از قبیل لکه های جوهر ، چربی ، دوده ، روغن و همچنین لکه های واکس و ذغال و سایر آلودگی های موجود بر روی سطح فرش و مبلمان نیز کاربرد دارد. لکه بر فرش و مبلمان نانوسان یک محصول عالی و بسیار قوی برای از بین بردن لکه های مختلف بر روی انواع سطوح مانند مبل ، فرش ، موکت و کوسن و سایر سطوح مشابه می باشد.

توسط هوشنگ سیهون

هوشنگ سیحون از بهترین معماران ایرانی