خدمات انفورماتیک شرکت خدمات مالی و مالیاتی ، حقوقی و انفورماتیک آرمیتا-ترازنت

خدمات انفورماتیک شرکت خدمات مالی و مالیاتی ، حقوقی و انفورماتیک آرمیتا-ترازنت ما در آی تی پشتیبان می توانیم با قرارداد پشتیبانی شبکه سالیانه،خدماتی با کیفیت بالاتر را در کنار هزینه ای به مراتب پایین تر ارائه دهیم. خدمات شبکه به مجموعه ای از خدمات اطلاق می شود که به منظور حفظ، نگهداری و رفع مشکلات شبکه انجام می شود. امروزه کامپیوترها ابزار اصلی بسیاری از کسب و کار ها به شمار می روند و خدمات مرتبط با آن می تواند باعث سود و یا زیان هنگفتی در کسب و کار ها شود . پشتیانی خدمات it برای امکان دادن به سازمان ها، در ایجاد مدیریت و بهینه سازی یا دستیابی به اطلاعات و فرآیندهای تجاری اشاره می کند.

انواع خدمات فناوری اطلاعات کدام است؟

MSP ها فقط افراد آموزش دیده و واجد شرایطی را استخدام می کنند که به خوبی به آخرین فن آوری پیرامون IT مجهز هستند. اگر به دنبال یک ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات مدیریت شده هستید، یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه کنید، صلاحیت کارکنان MSPs است که به شما یک نمای کلی از اینکه MSP آینده نگر شما چقدر می تواند نیازهای کسب و کار شما را برآورده کند، می دهد. خدمات آی تی مدیریت شده نوعی از خدمات برون سپاری است که راه حل های قابل اعتماد، مقرون به صرفه و به موقع را برای نیازهای فناوری اطلاعات یک کسب و کار ارائه می دهد.

آنها این کار را از طریق سرقت، تغییر یا تخریب اطلاعات حساس و محرمانه‌ی شرکت انجام می‌دهند. شما زمانی که کار ای تی را به یک شرکت واگذار می کنید بهتر است کل مسائل را به آن ها بسپارید و بابت کارهای شبکه و سرور وقتتان گرفته نشود و دیگر دغدغه ای نسبت به آن نداشته باشید. در مثال بعدی زمانی که ما فایروال اینترنت شرکت را مدیریت می کنیم، کارمندان با وجود محدودیت و کنترل اینترنت دیگر مشغول کارهای شخصی خودشان نخواهند شد زیرا سیستم روتر ما علاوه بر ایجاد محدودیت گزارش دقیق از رفتار پرسنل به کارفرما ارائه می دهد. با امکاناتی که نرم افزارهای Microsoft Office ارائه میدهد آشنا شوند و از آن استفاده نمایند.

با استفاده از سرویس های مانیتورینگ می توان به راحتی سرویس ها و همچنین تجهیزات شبکه را مانیتور کرد. استقرار و انتشار بدافزار یکی از راه‌های رسیدن مجرمان اینترنتی به اهداف خود است. بدافزار اشکال مختلفی دارد از جمله ویروس‌های رایانه‌ای، اسب‌های تروا و جاسوس افزارها. اینها شامل همه دستگاه‌های ملموس و فیزیکی مانند رایانه‌ها، تجهیزات شبکه و وسایل جانبی هستند.

خدمات انفورماتیک

اگر به ارتقای توانمندی‌های سازمان خود فکر می‌کنید، باید بدانید چگونه از خدمات آی تی در جهت سوددهی کسب‌وکارتان استفاده کنید. برای اینکه بتوانیم خدمات مناسب با نیازهای هر مشتری را به آن ارائه دهیم، یک مرحله آنالیز شبکه کامپیوتری داریم که کاملاً رایگان است. چه با ما قرارداد ببندید و چه قرارداد نبندید نتایج این آنالیز در اختیارتان قرار می‌گیرد تا چشم‌اندازی از وضعیت کلی شبکه کامپیوتری‌تان را در اختیار شما بگذارد. حفظ امنیت و نگهداری اطلاعات در خدمات شبکه از اهمیت زیادی برخوردار است، کنترل مجوز های دسترسی کاربرها و همچنین جلوگیری از نشت اطلاعات یکی از مهم ترین کارها در خدمات شبکه های کامپیوتری است. استخدام یک متخصص شبکه به عنوان پشتیبان شبکه های کامپیوتری که علم و تجربه ی لازم را داشته باشد می تواند هزینه ی بالایی را به مجموعه ی شما تحمیل کند. ما در آی تی پشتیبان در کنار شما هستیم تا بتوانید بدون نگرانی از مشکلات شبکه با خیالی آسوده بر روی کسب و کار خود تمرکز کنید.

  • با استفاده از سرویس های مانیتورینگ می توان به راحتی سرویس ها و همچنین تجهیزات شبکه را مانیتور کرد.
  • شرکت هورداد سیستم نوین آماده ارائه بسته های عیب یابی شبکه و سرویس های مختلف می باشد.
  • پیشنهاد می‌کنیم به مطالعه مقاله جداسازی اینترنت از تعریف خدمات ای تی اینترانت نیز بپردازید.
  • تعویض کابل‌های قدیمی شبکه هر چند سال یک بار برای افزایش ترافیک شبکه بسیار وقت‌گیر است.
  • چه با ما قرارداد ببندید و چه قرارداد نبندید نتایج این آنالیز در اختیارتان قرار می‌گیرد تا چشم‌اندازی از وضعیت کلی شبکه کامپیوتری‌تان را در اختیار شما بگذارد.
اگر به دنبال یک شرکت پشتیبانی خدمات ای تی هستید، بهتر است شرکتی را انتخاب کنید که خود پشتیبانی همه روزه و 24 ساعته داشته باشد! در نهایت برای اطمینان به یک شرکت خدمات و مشاوره آی تی نظرات دیگر مشتریان این شرکت را جویا شوید. راه اندازی و ارائه خدمات شبکه را می‌توان از دیگر خدمات بسیار مهم آی تی دانست که از سوی یک شرکت خدمات it ارائه می‌شود.

تمام این ارقام نشان می‌دهد راه‌حل‌های امنیت سایبری برای تجارت شما چقدر حیاتی است. اقدامات موثر امنیت سایبری می‌تواند از ورود این برنامه‌های مخرب به شبکه شما جلوگیری کند. بعید به نظر میرسد که سازمان شما بدون بکارگیری خدمات آی تی از عهده‌ی این تهدیدات برآید. راه‌حل‌های امنیت سایبری از رایانه‌ها و شبکه‌ها در برابر حملات دیجیتالی محافظت می‌کنند. این حملات یا سعی دارند از شما اخاذی کنند و یا فعالیت‌های تجاری را مختل کنند.

کابل کشی و ترانکینگ شبکه

شما ابتدا باید نیازهای سازمان یا مجموعه خود را با یک مشاور آی تی در میان بگذارید تا طبق نوع خدماتی که نیازهای سازمان را برطرف می‌کنند، تعرفه خدمات IT برآورد شود. از طرفی دیگر برای افراد علاقه مند و همچنین همکارانمان آموزش هایی تالیف و یا ترجمه شده و آن ها نیز را در این بخش قرار می دهیم تا دیگران بتوانند خود را بروز نگه دارند. دستگاه های سانترال در شرکت ها، مراکز اداری و سازمان ها برای مدیریت خطوط تلفن (داخلی و خارجی) مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند طوری برنامه ریزی شوند که بر اساس نیاز های شرکت بیشترین بهره وری را داشته باشند. شرکت پشتیبانی شبکه باید توانایی ارائه یک استراتژی هدفمند را به شرکت و یا سازمان داشته باشد. اکنون با نگاهی عمیق به انواع خدمات it، آنهایی را که به رشد و شکوفایی کسب و کار شما کمک می‌کند مشخص کنید.

البته توجه داشته باشید که خدمات it شامل مدیریت نرم افزارهای مختلف سیستم هم می‌شود. امروز تمامی کسب و کارها در هر حوزه ای به دنبال امنیت با خدمات it در مجموعه های خود هستند. تعهد در شرکت دانش بنیان رها و ارائه دادن خدمات پشتیبانی it رضایت صددرصدی مجموعه شما را همراه دارد. در این حالت مدیریت زیر ساخت شبکه و سرور فعلی خود را با اطمینان کامل به ما بسپارید.

توسط هوشنگ سیهون

هوشنگ سیحون از بهترین معماران ایرانی