خرید و قیمت لوله فلکسی فلزی روکشدار سایز 25 رهورد خراسان آرتا الکتریک

این قطعات اتصال دهنده زمانی بکارگیری می شوند که شما میخواهید لوله ها را به تجهیزات برقی دیگر از قبیل انواع تابلو برق و تجهیزات الکترونیکی و شبکه ای متصل کنید. خوشبختانه گلند های فلزی به گونه ای طراحی شده اند که بیشترین سازگاری و هماهنگی را بر روی لوله فلکسی برق دارند. لوله فلکسی برق از جمله تجهیزات پر کاربرد در صنایع ساختمانی و تولیدی است که عمدتا به عنوان روکش محافظ سیم ها و کابل ها در تاسیسات برقی مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی سیم ها و کابل های مورد استفاده در تاسیسات برقی ساختمان ها در برابر عوامل محیطی از قبیل برخورد اجسام نوک تیز و همچنین رطوبت موجود در محیط ضعیف هستند. فلکسی پلی استر عایق‌دار از سه لایه تشکیل شده که دو لایه داخلی و خارجی آن را فلز آلومینیوم و بخش میانی را عایق پلی استر خواهد بود.

در نتیجه بروز آتش سوزی در محیط هایی که این لوله ها وجود دارد هیچ آسیبی به سیم های موجود درون لوله وارد نمی خرید لوله فلکسی کند. روکش های لوله های فلکسیبل علاوه بر نسوز بودن به خوبی می توانند از نفوذ سیالات به داخل لوله جلوگیری کنند. اگر به هر طریقی مجبور شدید که این لوله ها را در فضای باز نصب کنید می توانید این اطمینان را داشته باشید که سیم های برق در برابر تابش مستقیم نور خورشید محافظت خواهند شد.

لوله‌های رابط میان پمپ‌های آب و بخش‌های زراعی، استفاده در ماشین آلات جمع‌آوری محصولات کشاورزی بخشی از مصارف معمول این لوله است. همچنین با توجه به ایجاد پوششی خاص در موتور خودرو موجب حفاظت از قسمت‌های حساس در برابر اسید و روغن مخرب خواهد شد. مهم‌ترین استفاده‌های لوله فلکسی در صنعت تهویه هوا به‌عنوان رابط میان مبدا انتقال هوا به قسمت‌های داخلی ساختمان است. از لوله خرطومی فلکسی بیشتر در محافظت از کابل‌های دوربین مداربسته استفاده می‌شود که کار انتقال تصاویر به دستگاه DVR و MVR را انجام می‌دهند و برای بستن این لوله‌ها از بست های مخصوص آن استفاده می‌شود و از ابزاری قرقره مانند برای سهولت کابل کشی استفاده می‌شود. لوله فلکسیخرطومی یا لوله فلکسیبل از سال 1388 درایران وارد و در پروژه های اندکی مورد استفاده قرار می گرفت. شرکت سامان تهویه ایرانیان از سال 1389 کانالهای فلکسیبل (لوله فلکسی بل یا لوله های خرطومی) را از کشور ترکیه وارد و به بازار عرضه نمود.

محدوده دمایی مدنظر برای لوله فلکسیبل با عایق پلی استر بین منفی 30 الی مثبت 80 درجه سانتی‌گراد بوده و با توجه به بدون بو و غیر سمی بودن جایگزین عایق پشم شیشه است. لوله خرطومی فلکسیبل نسوز از جنس فلز و روکش نسوز بوده جهت سیم کشی کنار کوره ها دارای دمای بالا. فروشگاه اینترنتی کارن – عرضه کننده انواع لوله فلکسی باکیفیت، آماده ارائه خدمت به شما هم‌وطنان عزیز در سراسر ایران است.

  • این شرکت از سال 1395 خط تولید انواع کانال های فلکسیبل خرطومی یا لوله فلکسی را در محل کارخانه خود نصب و راه اندازی کرده است و ظرفیت تولید روزانه 4000 مترطول از انواع لوله فلکسی را داراست.
  • بستگی دارد که این موارد می تواند تولید کانال های خرطومی فلکسیبل با لوله فلکسی یا لوله فلکسیبل را تحت شعاع قرار دهد.
  • تهویه سان از سال 1382 کار خود را با امید به خدا و توانایی خود شروع کرده و رفته افراد متخصص این صنعت را جذب نموده و گروه بسیار مقتدر و قوی در ایران تشکیل داده است.

خرید و قیمت لوله فلکسی فلزی روکشدار سایز 25 رهورد خراسان آرتا الکتریک

در واقع شما باید اتصالات لوله ها را جداگانه تهیه کنید و برای اجرای هر نوع پروژه مورد استفاده قرار دهید. اما لوله فلکسیبل سیم برق نسبت به لوله های فولادی برق هم ظریف تر هستند و هم وزن پایین تری دارند. لذا شما با سرعت بیشتری می توانید سیم های برق را در مسیرهای تعیین شده هدایت کنید.

لوله خرطومی شیلد دار

یکی از ویژگی‌های لوله‌های فلکسی محافظت از کابل‌ها و سیم‌ها است در صورتیکه نیاز باشد که از کابل‌ها دربرابر فشارهای فیزیکی محافظت کرد بهترین گزینه استفاده از لوله‌های فلکسی فلزی است. فلکسی بل از قابلیت انعظاف پذیری بالایی نیز برخودار است همین مسئله نیز یکی از دلایل استفاده از این وسیله در سیم کشی ساختمان می باشد. معمولا برای نصب این لوله به دیوار از یک سری بست مخصوص کمک می گیرند، بست ها با توجه به اندازه لوله انتخاب شده و دارای اندازه های متفاوتی هستند. الکتریسیته امروزه به بخشی جدا نشدنی از خانه ها و دفاتر تبدیل شده است.

فروشگاه اینترنتی پیمان تابلو با هدف ” ایجاد یک مرجع جامع جهت تأمین کلیّه ملزومات تابلو برق صنعتی ” در سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون با بیش از 2000 کالا یکی از جامع ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه ملزومات تابلو برق صنعتی به شمار می رود. “امید است که با نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود ما را در بهبود خدمات رسانی به خود یاری فرمایید.” خرطومی فلکسیبل به دلیل جنس بدنه ای که دارد باعث جذب الکتریسیته ساکن شده و نویز را به حداقل می رساند.

تغییرات قیمت

شرکت ما، یکی از کار آزموده‌ترین شرکت‌های فروش این نوع از لوله‌هاست. این لوله ها مانند لوله های پی وی سی برق خرطومی از انعطاف پذیری بسیاری بالایی برخوردار هستند. لوله فلکسی برق به علت وجود فولاد در ساختار خود، در برابر فشار ها و نیروهای خارجی مقاومت بسیار زیادی نشان می دهد. به همین دلیل عمدتا این نوع از تجهیزات تاسیسات برقی در محیط های بیرونی مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از متریال PVC در پوشش خارجی لوله فلکسیبل به حفظ سلامت لوله در برابر تابش نور خورشید، رطوبت محیط و آتش‌سوزی احتمالی کمک خواهد نمود.

لوله خرطومی نوعی لوله فلکسیبل یا به عبارتی منعطف است که برای گذر دادن انواع سیم و کابل برق در دیوارها استفاده می‌شود. لوله‌های خرطومی در ساخت تمامی ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری به کار می‌روند. قطعات اتصال دهنده ای که معمولا در انتهای لوله فلکسی برق نصب میشود گلند لوله فلکسیبل می باشد.

هرچند هزینه خرید فلکسی با عایق الاستومری به نسبت دیگر لوله‌های خرطومی بسیار گران‌تر بوده و مصارف خاصی مثل نصب بر روی فن دستگاه ماینر دارد. برای واردات خرطومی فلکسیبل با گروه صنعتی پارس صنایع که وارد کننده خرطومی فلکسیبل است تماس حاصل نمایید. این لوله‌ها که عموما در فضای بیرونی استفاده می‌شوند، دارای روکشی از جنس PVC بوده و از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند. از فلکسی تابلویی به عنوان لوله خرطومی پلاستیکی صنعتی نیز یاد می‌‌شود. استفاده از لوله خرطومی شیاردار در صنایع خودروسازی به‌‌خصوص در بخش موتور وسیله نقلیه بسیار شایع است. آلومینیوم، عایق الاستومر و آلومینیوم در مدل RUBBER و آلومینیوم در بین دو لایه پی وی سی مشکی نوع GENERAL فلکسیبل الاستومری را تشکیل داده است.

لوله فلکسیبل نمره 13

توسط هوشنگ سیهون

هوشنگ سیحون از بهترین معماران ایرانی