خرید پرده زبرا مشاهده انواع پرده زبرا + قیمت + نمونه کار خانه پرده

به‌طورکلی پرده‌های زبرا قیمت مناسبی دارند و باتوجه به بودجه خود می‌توانید اقدام به خرید انواع مختلف پرده زبرا کنید. با این وجود نمی توان قیمت ثابتی را برای پرده‌های زبرا در نظر گرفت. یکی از مهم ترین عامل در تغییر قیمت پرده زبرا متراژ پرده، جنس آن، طرح پرده و … از دیگر فاکتورهایی که بر روی قیمتِ پرده زبرا ایرانی تاثیرگذار است می‌توان به متراژ پرده، طرح و مدل آن، نوع پرده و …

ویژگی‌های پرده زبرا چیست؟

برای این کار اول از همه باید با استفاده از زنجیر پرده تون رو به بالا جمع کنید تا پرده در قاب خوش بطور کامل جمع بشه. بعد از اینکه پرده رو به طور کامل بالا جمع کردید، باید قاب رو از بست های نگهدارنده جدا کنید. برای مشاهده طرح های این پرده ها و همچنین اطلاع از قیمت اندازه های مختلف با ما همراه باشید. با استفاده از بخار شوی یا شامپو فرش به راحتی می توان به صورت هفتگی پرده های شید زبرا را تمیز نمود. در واقع کافی است که پرده را به طور کامل باز کنید و بر روی یک تکه ابر مقداری مایع ظرفشویی بریزید و بر روی پرده بکشید. پس از انجام این کارنیاز است که از بخار شوی جهت نظافت کامل پرده استفاده کنید.

خرید انواع پرده زبرا

خرید پرده زبرا مشاهده انواع پرده زبرا + قیمت + نمونه کار خانه پرده

، این پرده را به یک انتخاب درجه یک و مناسب برای هر پنجره تبدیل کرده است. این سایه ها به دلیل داشتن پوشته های شفاف و ساختار منحصر به فرد خود بسیار جذاب و محبوب هستند. پرده اتوماتیک را می توانید برای مهد کودک ها و اتاق کودک استفاده کنید.

  • اگر قصد دارید انتخابی میان پرده‌های پارچه‌ای با پرده زبرا داشته باشید؛ لازم به ذکر است که نصب پرده زبرا بسیار آسان‌تر از انواع پرده‌های پارچه‌ای می‌باشد.
  • برای مثال در مکان های تجاری مانند فروشگاه ها ، فضاهای رسمی نظیر ادارات و شرکت ها ، واحد های مسکونی شامل اتاق ها و آشپزخانه از نمونه مواردی هستند که می توان برای زیباتر کردن محیط از این مدل پرده استفاده کرد.
  • این نوع پرده‌ زبرا با داشتن موتور الکتریکی ظریف و کوچک و ریموت کنترل این امکان را فراهم می‌کند که از فاصله دور هم بتوان پرده را بالا و پایین برد و نور را به اندازه دلخواه به‌صورت اتوماتیک در محیط تنظیم کرد.
  • مناسب برای محیط‌های اداری، کلاسیک، اتاق کودک، اتاق نشیمن و…
  • با توجه به سبک و چیدمان اتاق پذیرایی خود می توانید از بین مدل های طرح دار، ساده و گلدار بهترین را انتخاب نمایید.
از جمله مهم ترین و پر فروش ترین انواع این پرده چاپی می توان به پرده زبرا سه بعدی اشاره نمود. بسیاری از مراکز عمومی با توجه به نوع دکوراسیون داخلی و نوع تبلیغات مد نظر از پرده زبرا سه بعدی می توانند استفاده کنند. اگر قصد خرید پرده برای آشپزخانه‌ خود را دارید، پر‌ده ز‌برا یکی از بهترین گزینه‌ها می‌باشد. با کمک پرده زبرا می‌توان به راحتی نور خورشید را کنترل نمود و جلوه بیشتری به آشپزخانه داد. جهت خرید پرده اتاق خواب می‌توانید به دنبال پرده زبرا طرح دار و رنگی باشید. پرده با رنگ تیره گزینه خوبی برای اتاق خواب می باشد چون فضای اتاق خواب را تاریک کرده و برای خوابیدن و استراحت مناسب تراست.

کاغذ دیواری کاغذ دیواری سالهاست که بعنوان پوشش دیوار های داخلی ساختمان ، زیبائی ، رنگ و تنوع را به خانه های ما می آورد. این محصول کیفیت و تنوع رنگ بی نظیری دارد و به راحتی با پرده زبرا ست خواهد شد. این پرده ها از دو پرده روی هم دیگر تشکیل داده شده است که با سرمه دوخت دوزی شده vistapardeh است. انواع طرح گل را میتوانید در این نوع از پرده ها خریداری فرمایید. به راحتی می‌توانید با تنظیم پرده در جهت مناسب هوای تازه را وارد خانه خود کنید و این نوع پرده مانعی در برابر ورود هوای پاکیزه نخواهد بود. در این قسمت برخی از ویژگی‌های پرده زبرا و خرید اینترنتی محصولات ما را بصورت خلاصه بیان میکنیم و امید است که بیتوانیم گامی موثر در خدمت‌رسانی به شما عزیزان برداریم.

حالا می‌رسیم تنوع پرده زبرا از منظر مکانیزم و نوع عملکرد پرده. نوع دستی آن، مدلی است که پرده به وسیله یک زنجیر تعبیه شده در کنار پرده، سایه و روشن و یا به طور کامل جمع می‌شود. در این مکانیزم دیگر از زنجیر خبری نیست و شما به وسیله یک موتور متصل به برق و یک ریموت به طور هوشمند بالا و پایین و سایه روشن خواهد شد.

پرده زبرا کد Zco-157

و همچنین می توانید هر فصل یا هر ۶ ماه یکبار نیز پـرده زبـرا را بشویید. برای شستشوی پرده زبرا به صورت فصلی، باید پـرده را از پایه نگه دارنده قاب جدا نمایید و بر روی سطحی صاف قرار دهید. مدل پـرده زبـرا پلیسه دار در مدل های گلدار و ساده در سایت دکوپیک موجود است. این مدل پر‌ده با متریال پارچه پیشنهاد خوبی برای منازل می باشد.

توسط هوشنگ سیهون

هوشنگ سیحون از بهترین معماران ایرانی