راهنمای خرید بهترین لپ تاپ های 2023 بازار ایران فروردین 1402 زومیت | behtarin-laptop

در این لیست بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان واقعا جای محصولی از خانواده HP خالی بود. این لپ تاپ یعنی مدل Pavilion 15 EG یکی از مدن ترین و زیباترین لپ تاپ های hp است که بدنه آن به لطف استفاده ترکیبی از آلومینیوم و پلاستیک ظاهر بسیار زیبایی دارد. نوبت به یکی دیگر از لپ تاپ های گیمینگ لنوو می‌رسد که اگر می‌خواهید مبلغ کمتری را هزینه کنید و همینطور بتوانید بازی های متوسط را هم بازی کنید مدل Idepadpad Gaming 3 یکی از بهترین لپ تاپ های زیر 30 میلون تومان است. این لپ تاپ ترکیبی از دو مدل های ideapad و Thinkbook است زیرا در کنار زیباییش بدنه بسیار مستحکمی هم دارد. این لپ تاپ برای کارهای روزمره شما در سطح متوسط و حتی رو به بالا مناسب است. همینطور حافظه داخلی آن شامل 1 ترابایت HDD و 512 گیگابایت SSD است که فضای خوبی را به شما هدیه می‌دهد.

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ های 2023 بازار ایران فروردین 1402 زومیت | behtarin-laptop

این لپ تاپ دارای پردازنده Intel Core i H با سرعت ۲.۵ گیگاهرتز است که با استفاده از توربو بوست می تواند به بهترین لپ تاپ زیر 10 میلیون ۴.۵ گیگاهرتز رسید. همچنین دارای کارت گرافیک NVIDIA GTX 1650 با حافظه ۴ گیگابایتی GDDR6 است که برای اجرای بازی‌های سنگین و کارهای گرافیکی مناسب است. پیش‌تر در راهنمای خرید لپ تاپ دست دوم به‌صورت مفصل در مورد نکاتی صحبت کرده‌ایم که باید هنگام خرید لپ‌تاپ کارکرده مدنظر داشته باشید. در حال حاضر اکثر برندهایی که در بازار ایران ارائه می‌شوند، لپ تاپ‌های مطمئن و مرغوبی عرضه می‌کنند.

  • همینطور دارای صفحه نمایش 13 اینچی QHD است که بسیار با کیفیت است و همینطور باتری آن قادر است تا 12 ساعت شما را همراهی کند که در نوع خود بی نظیر است.
  • این مورد به خصوص چند سال بعد که لپ تاپ شما قدیمی شد اهمیت بالایی پیدا خواهد کرد.
  • اگر کاربری شما به وجود پردازنده گرافیکی مجزا وابسته است، باید به‌سراغ یک مدل از «IdeaPad 5» بروید که به‌همین منظور تراشه‌ی GeForce MX450 را در بطن خود دارد.
  • در صورتی که به دنبال خرید لپ تاپ یا کمتر یا بیشتر از 30 میلیون هستید میتوانید به صفحه بهترین لپ تاپ ها بر اساس قیمت مراجعه نمایید و یا از طریق لینک های زیر به مقالات دیگری که در این زمینه آماده کرده‌ایم نگاهی بیندازید.
  • اندازه معمول دوم هم 14.1 اینچ است که البته برای همه افراد مناسب نیست (مثلا افرادی که نیاز به فضای کاری بزرگی دارند).

حاشیه‌ی صفحه نمایش 14 اینچی این لپ تاپ به 4.8 میلی متر کاهش یافته است که این موضوع باعث بهینه شدن ابعاد و اندازه این لپ‌تاپ شده‌است. و حالا به دومین لپ تاپ از گروه بهترین لپ تاپ های یر 30 میلیون در بازار بپردازیم. سرفیس لپ تاپ ۲ همانند نسل اولیه خود با همان طراحی ویژه مایکروسافت تولید شده است. در حقیقت سرفیس لپ تاپ ۲ یک کامپیوتر فوق سبک است که قابلیت حمل بسیار بالایی دارد. مایکروسافت در طراحی این کامپیوتر تلاش کرده تا با الترابوک ها و لپ تاپ‌های فوق سبک نظیر مک بوک ایر شرکت اپل رقابت کند. همچنین با توجه به قیمت و سخت افزار آن، این لپ تاپ می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای دانش‌آموزان و دانشجویان محسوب شود و به همین دلیل در راهنمای خرید لپ تاپ شهر سخت افزار حضور یافته است.

دانلود درایورهای لپ تاپ لنوو IdeaPad 520s – 15IKB

همینطور حافظه آن از نوع ssd است که باعث می‌شود مشکل سرعت هم نداشته باشید، در کل اگر به دنبال لپ تاپی خوش دست و سبک با مشخصات فنی مناسب هستید این گزینه می‌تواند یک انتخاب خوب برای بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون باشد. اگر می خواهید بهترین لپ تاپ گیمینگ داشته باشید باید قید گرافیک های GTX 1650 و 1660 را بزنید و در حال حاضر با حداقل هزینه بهترین انتخاب، خرید RTX 3060 و یا مدل مشابه آن از شرکت AMD است. این لپ تاپ اولین مدل از میان انواع مدل های لپ تاپ ایسوس است که در اینجا قصد داریم به شا معرفی کنیم.

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل VivoBook K513EQ BC

تحریریه کتب معماران