طراحی ساختمان اداری کارخانه عمران مدرن | architectbook

به عنوان مثال اگر در حال طراحی اتاق جلسات هستید حتما به آکوستیک بودن آن و راحت بودن صندلی ها و مبلمان توجه داشته باشید. ساختمان مرمر در 6 طبقه و با متراژ 600 متر مربع در ظفر ساخته شده است. ” الهام گرفته شده است؛ که در آن فضایی برای گیاهان در نظر گرفته شده است، این فضا با قسمت ناهارخوری احاطه شده.

تعیین هزینه های بازسازی اداری

این نگرش نه تنها در معماری تأثیر گذار بوده بلکه بر جنبه های مختلفی از زندگی اعم از اجتماعی، اقتصادی و روانشناسی مردم یک جامعه پایدار مؤثر بوده است. هسته بتنی فعال در فصل تابستان سودمند است به دلیل آن که جایگزین سیستم تهویه مطبوع می شود. آب جاری در لوله کشی کف زمین برای هدایت گرمای بیش از حد در غرب 4 مناسب است. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. جداره ای که از یک جزء (آجر با شخصیت نیمه باز) به وجود آمده دارای شخصیت های چندگانه ای در ذات خود می باشد که می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

نظرات کاربران

مجله خبری کتب معماران ضبط ویدیو و صدا این روزها ساخت پادکست، ویدیو یا گرفتن عکس های حرفه ای از جمله کارهایی است که در داخل شرکت انجام می شود و بهتر است هنگام طراحی ساختمان اداری به این نیاز توجه شود. اتاق ضبط ویدیو و صدا باید عایق صدا باشد، نور مناسب داشته باشد و در صورت لزوم به تجهیزات خاص ضبط مجهز شده باشد. اصول طراحی ساختمان اداری کوچک خیلی متفاوت از یک ساختمان بزرگ نیست، با این تفاوت که فضاهای اختصاص یافته در یک واحد اداری کوچک محدودتر و کوچک تر از یک ساختمان اداری بزرگ است. طراحی نما با آجر، نمایانگر سازمانی ساده و قدیمی است، نمای کلاسیک، بیانگر شرکتی پرقدرت و سنتی و نمای اداری مدرن، نشان‌دهنده سازمانی با محیطی مدرن و پویا است. نما بخشی از هویت ساختمان است و در صورت هماهنگی با کارکرد و رویکرد سازمان، هویت سازمان نیز توسط آن بیان می‌شود. این دو آیین نامه در بررسی های اولیه این پروژه به منظور بهینه سازی نور و دید طبیعی مورد ارزیابی مجدد قرار گرفتند.

http://dekoralsystem.irاین ساختمان 25 ساله توسط TP Bennett بازسازی شد و با امتیاز 31/96٪ درصد بالا ترین امتیاز را (قبل از ساختمانThe Edge که بالاترین امتیاز BREEAM ٪98.36 را در سال 2016 دریافت کرد) دارا بود. با توجه به فریم های گسترده در ضلع جنوبی واحدهای اداری و توجه به شدت نفوذ نور خورشید به واحدها ، سعی شد از صفحات آلومینیومی مقطعی برای تنظیم نور و ایجاد سایه استفاده شود. به عنوان تنوع سازی فضای داخلی ،این صفحات قابل حمل هستند و می توان آنها را جابجا کرد تا هم در طول روز نور آفتاب کاهش یابد و هم با توجه به سایه بودن آن در ایجاد فضای دلپذیر و متنوع برای کاربران استفاده شود. از دیگر دلایلی که منجر به بازسازی ساختمان ها می شود این است که نیاز به ساخت مجدد ساختمان نبوده و در هزینه ها صرفه جویی می شود. چون دیگر نیاز به مصالح ساختمانی زیاد نیست و همچنین اسکلت ساختمانی تخریب نمی شود.

  • از دید طراحان همینطور که افراد بر روی فضا تاثیر می گذارند، محیط نیز بر آن ها تاثیر می گذارد.
  • اینجاست که پی خواهیم برد پنجره های کوچک به کار نمای ساختمان اداری نمی آیند.
  • بهترین شیوه برای طراحی نمای اداری با توجه به نوع شرکت، فرهنگ حاکم بر آن، اقلیم سایت شرکت، سلیقه مشتری و کارفرما و کاربرد مورد نیاز، متفاوت است.
  • تأثیرات روانشناختی و اجتماعی نیز داشته و بر سلامت روحی کاربران آن بنا نیز اثرگذار است.
امنیت افرادی که در طول روز در آن تردد می کنند و مشغول به کار هستند باید مورد توجه قرار بگیرد. از پله اضطراری در ساختمان های اداری بزرگ گرفته تا تهویه مناسب و گرمایش امن و بدون مشکل در واحدهای کوچک اداری؛ تمامی موارد امنیتی باید در ابتدای کار هنگام طراحی نقشه ساختمان اداری در نظر گرفته شوند. یکی از خلاقانه‌ترین طراحی‌ها استفاده از نمایی بدون پنجره است، در زیر طرحی از ساختمانی که هم نور داخلی را با استفاده از زاویه قرارگیری بلوک‌ها تامین کرده و هم پوششی یکدست و بی‌روزنه از نگاه فرد بیرونی دارد،‌ می‌بینید. معمار با طراحی ویژه و استفاده از رنگی منحصر به فرد، اشکال هندسی، زاویه دادن به قطعات تشکیل‌دهنده نما، متریال منعکس‌کننده نور و ورودی زیبا با الهام از طبیعت و صخره‌ها، نمای اداری خاص و زیبایی خلق کرده است.

دکوراسیون اتاق کودک

توسط هوشنگ سیهون

هوشنگ سیحون از بهترین معماران ایرانی