فروشگاه محصولات شیائومیبهترین قیمت در شیائومی360-شارژر لپتاپ مستر جانبی

یافتن آداپتور درست برای یک لپ‌تاپ به معنی چک‌کردن شماره مدل لپ‌تاپ و توان آن است. بنابراین ، اگر شارژر لپ تاپ خود را گم کردید ، گزینه های مختلفی دارید. اولین مورد این است که لپ تاپ USB C خود را از طریق پاوربانک شارژ کنید. به یاد داشته باشید که برای تأثیرگذاری مطلوب ، پاوربانک باید دارای درجه ۱۸ و بالاتر باشد. همچنین ، یک پاوربانک بزرگ می تواند مدت زیادی برق لپ تاپ شما را تأمین کند و همچنین قابل حمل است ، بنابراین می توانید هر جا که می خواهید ، آن را با خود ببرید.

شارژر مک بوک مدل 60W Magsafe

فروشگاه محصولات شیائومیبهترین قیمت در شیائومی360-شارژر لپتاپ مستر جانبی جهت مقایسه قیمت آداپتور و شارژر لپ تاپ در انواع برند موجود در بازار آداپتور لپ تاپ، روی نام برند مورد نظرتان کلیک نمایید. دلیل دیگر شارژ نشدن باتری لپ تاپ به وجود اتصالی در پریز برق برمی‌گردد. اگر پریز برق دچار مشکل شده باشد، برق موردنیاز برای شارژ لپ تاپ تامین نخواهد شد. پس هر زمانی که باتری لپ تاپ شارژ نشد، از طریق یک پریز دیگر امتحان کنید. اگر تا الان سعی کرده باشین که یک شارژر مناسب تهیه کنید حتما متوجه شده اید که فروشنده حتما از شما درباره ولتاژ، شدت جریان و نوع پورت اطلاعات خواسته است.

ماشین اصلاح ENCHEN Boost شیائومی

یکی از مشکلاتی که برای لپ تاپ ها به وجود می آید، از کار افتادن شارژر لپ تاپ و یا باتری لپ تاپ است که در صورتی که یکی از این بخش ها دچار مشکل شود، لپ تاپ شارژ نمی شود. گاهی وقت‌ها شارژرها از دستمان به زمین می‌افتند و همین قضیه به سادگی باعث خراب شدن آن می‌شود. به یاد داشته باشید که آب خوردگی هم به احتمال زیاد منجر به خرابی شارژر شما می‌شود. البته سوکت شارژر لپ‌تاپ لنوو شما هم ممکن است ایراداتی در شارژر لپ تاپ hp خود داشته باشد. بهتر است این موضوع را بررسی کرده تا ببینید آیا شارژر شما مشکل دارد یا لپ‌تاپتان.

خرید عمده آداپتورلپ تاپرا دارید، این امکان برای شما فراهم است.شما می توانید با تماس تلفنی با بخش پشتیبانی درخواست فعال سازی پنل همکاری را بدهید. تمام شارژرهای لپ تاپ موجود در این مجموعه ضمن برخورداری از یک هفته مهلت تست و مرجوع دارای 10 ماه گارانتی معتبر BLS هستند. لپ تاپ های ایسوس دارای شارژر های مخصوصی هستند که معمولا 2 تیکه یا 1 تیکه هستند. اگر که شما متوجه شدید با بهره گیری از برق مستقیم سیستم شما کار نمی نماید، قطعاً نیاز به یک کابل نوین خواهید داشت و این بیانگر این مسئله خواهد بود که برق رسانی از جانب کابل مشکل ساز گردیده است. چنانچه که با عوض نمودن کابل و البته بهره گیری از باتری، متوجه گردید بازهم باتری شما مشکل دارد، به احتمال بسیار باتری در تعامل با سیستم دچار برخی از مشکلات شده است.

  • در صورتی که از خروجی منفی و مثبت شارژر خود اطلاع ندارید باید بدانید قسمت داخلی شارژر یا اصطلاحا مغزی خروجی مثبت و قسمت خارجی آن خروجی منفی است.
  • همچنین ، یک پاوربانک بزرگ می تواند مدت زیادی برق لپ تاپ شما را تأمین کند و همچنین قابل حمل است ، بنابراین می توانید هر جا که می خواهید ، آن را با خود ببرید.
  • هر سوالی دارید از طریق چت آنلاین یا تماس در ساعات اداری در خدمت شما هستیم.
  • در انتها توصیه می‌شود که شارژر دستگاه را به خوبی مرتب و جمع نمایید؛ زیرا برخی از این شارژر ها حساس هستند و در صورتی که به آنها ضربه یا آسیبی وارد شود، حتی هرچند بسیار کوچک باشد دچار اختلال عملکرد در شارژ خواهد شد.
  • به طور حتم اگر یک شارژر خوب و مناسب را خریداری نمایید قطعاً به باتری لپ تاپ شما آسیب وارد نخواهد کرد.
اگر از ویندوز استفاده می‌کنید، حالت خاصی برای ذخیره باتری وجود دارد که زمان بین شارژ باتری را به حداکثر می‌رساند. فعالیت پس‌زمینه و اعلان‌ها را محدود می‌کند و به‌طور خودکار روشنایی صفحه‌نمایش را زمانی که سطح باتری شما به زیر یک نقطه معین کاهش پیدا کرد، تنظیم می‌کند. برای یافتن این ابزار، روی نماد باتری در نوار وظیفه و سپس تنظیمات باتری کلیک کنید. ممکن است پورت شارژ متفاوتی برای تلفنهایی استفاده شود که فاقد امکانات پیشرفته تر تلفن هوشمند مانند امکان استفاده از وب برای دانلود اپلیکیشن هستند. به گزارش ایسنا، استفاده از کابلهای شارژ یو اس بی تایپ سی که توسط بسیاری از دستگاههای اندرویدی استفاده می‌شود، ضربه‌ای برای اپل خواهد بود که گوشی پرچمدارش آیفون با استفاده از کابل لایتنینگ شارژ می‌شود. این شرکت ناچار است شارژر آیفون را از پاییز سال ۲۰۲۴ در اتحادیه اروپا تغییر دهد تا به مقررات جدید این بلوک که استفاده از یک پورت شارژ یکسان را برای اکثر دستگاههای الکترونیکی الزامی کرده است، عمل کند.

توسط هوشنگ سیهون

هوشنگ سیحون از بهترین معماران ایرانی