لوازم جانبی موبایل ضروری و غیر ضروری کدام هستند

معمولا کالاهای بسیار خوبی در این شهر برای موبایل عرضه می شوند. برای نمونه باید گفت شیائومی با ایجاد دالبی ویژن در کیفیت تصاویر تغییر ایجاد کرده و تصاویر دیدنیتری با این سری جدید ثبت می شود، وجود اسپیکرهایی از شرکت هارمن کاردون کیفیت صدا بهبود داده است، وجود تراشه قدرتمند اسنپ دراگون 888 نیز در بهبود سرعت گوشی عملکرد خوبی را داشته است و از همه مهمتر این گوشی قابلیت فست شارژ 120 واتی را دارد که شارژ کامل گوشی در هفده دقیقه انجام میشود و برای یک گوشی پرچمدار بسیار فوقالعاده به نظر میرسد. همه کارشناسان اذعان کردهاند که قیمت گوشی در ازای امکاناتی که ارائه میدهد، بسیار منطقی است. شما می توانید انواع گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ، لوازم جانبی دیجیتال را ارزان تر از همه جا از سایت فروشگاهی موبوتک تهیه نمایید. البته همانطور که گفته شد با توجه به قیمت این گوشی، خدمات و امکانات بیشتر و حس خیلی مطلوبی را تجربه خواهید کرد.

بررسی گوشی شیائومی

برای احراز هویت بیومتریک در این گوشی، سامسونگ دو راهکار استفاده از حسگر اثر انگشت و الگوریتمهای شناسایی چهره را مد نظر قرار داده است. مجموعه موبایل 7 برای تمام گوشی های شیائومی شرایط ویژه ی خرید قسطی گوشی قرار داده است که میتوانید گوشی مد نظر خود را به صورت اقساط خرید نمایید. فروشگاه اینترنتی موبوتک سعی دارد با ارائه گسترده ترین طیف موبایل و تبلت، آرامش و آسانی خرید اینترنتی را برای شما عزیزان فراهم کند.فروشگاه اینترنتی موبوتک با رویکرد فروش محصولات با کم ترین قیمت به مشتریان کار خود را آغاز نموده است. مجوعه شیائومی در چند سال گذشته پیشرفت چشم گیری داشته و توانسته سهم قابل قبولی از بازار لوازم دیجیتال را به خود اختصاص بدهد و حتی در بعضی محصولات مانند گوشی های هوشمند توانسته یکی از پرفروشترین برند ها باشد و طرفداران بسیار زیادی را پیدا کند . یکی از دلایل این موضوع را می توان گستردگی مدل های مختلف Samsung Mobile عنوان کرد.

گوشی شیائومی نوت 8 پرو

با وجودی که عمر شیائومی نسبت با سایر برندها در تولید گوشی کوتاه تراست ولی در همین مدت کوتاه، توانسته به عنوان یک رقیب قابل برای آن ها عرض اندام کند و سهم بزرگی از بازار را نصیب فروش گوشی های خود کند. استقبال زیاد کاربران ایرانی از برند شیائومی، سبب شد تا شرکت های زیادی خود را به عنوان نمایندگی شیائومی معرفی کنند؛ که در صورت مراجعه کاربران به این نمایندگی های غیر مجاز، عواقب آن متوجه خودشان است و باید مشکلات احتمالی را بپذیرند. شیائومی (Xiaomi) برندی نوظهور در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی است، این شرکت در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد.

گوشی سامسونگ سری اس

ما سرویس های مربوط به این برند قدرتمند که به تازگی طرفداران زیادی بین کاربران پیدا کرده است را در تهران و سایر شهرستان ها به مشتریان عزیز ارائه میدهیم. کیفیت فوق العاده در طراحی و زیبایی ، پردازنده عالی ، رابط کاربری سریع ، سرعت بالا و بسیاری از ویژگی های عالی دیگر از مزایای گوشی های شیائومی میباشند که باعث شده در مدت زمان کمی در سطح جهان و ایران طرفداران بسیاری را پیدا کند و خود را همسطح برند های معروف در حوزه ی فروش گوشی های هوشمند برساند البته مجموعه شیائومی به جز گوشی های هوشمند در ساخت و تولید بسیاری از لوازم دیجیتال و ضروری دیگر بسیار موفق عمل کرده است . همچنین خدمات فروش انواع گوشی توسط مشاوران برتر ما صورت میگیرد و مشاوران ما تا انتخاب مناسب ترین گزینه برای خرید شما را همراهی خواهند کرد . مهم ترین ویژگی نمایندگی موبایل شیائومی عیب یابی دقیق از دستگاه است که در واقع مهمترین بخش در فرآیند تعمیرات محسوب می شود.

بررسی لوازم جانبی گوشی

در گوشیهای سری S نیز حافظه داخلی 64 تا 256 گیگابایت و در گوشی Samsung Galaxy S21 Ultra 5G به 512 گیگابایت ارتقا پیدا کرده است. با توجه به قدرت و زیبایی، قیمت گوشی سامسونگ گلکسی سری S همیشه بالا بوده است. گوشی های هوشمند شیائومی در سری های می (Mi) ، ردمی (Redmi) و پوکو (Poco) تولید میشوند که هر کدام ویژگی های خاص و متفاوت خود را دارا میباشند گوشی های سری پوکو (Poco) معمولا به دلیل داشتن کیفیت مناسب و قیمت نسبتا ارزان معمولا بین گوشی های پرفروش قرار میگرند و کاربران با تنوع بالا میتوانند گوشی مورد نظر خود را به راحتی تهیه کنند . در مقایسه سری A و S سامسونگ باید گفت مسئله دیگری هم مطرح است و آن هم اینکه چنین نمایشگرهایی در حال حاضر، تنها بر روی پرچمداران سامسونگ در دسترس بوده و استفاده از آن در گوشی های میان رده سری A، سبب میشود که این ویژگی دیگر مختص به پرچمداران سامسونگ و در نتیجه متمایزترین ویژگی آنها در نظر خریداران نباشد!

موبایل شیائومی

هر دو رده از گوشی های نام برده شده شرکت سامسونگ از محصولات رده بالا یا اصطلاحا پرچمدار این شرکت هستند بنابراین شک نداشته باشید از کیفیت ساخت بالایی برخوردار خواهند بود و کیفیت موادی که در ساخت آن ها بکار میرود یکسان بوده و ویژگی هایی مثل ضد آب بودن، کیفیت عملکرد اسکنر انگشت و غیره هم اگر توسط آن ها پشتیبانی شود کیفیت مشابهی خواهد داشت. اگر قصد خرید محصولات شیائومی را داشته و میخواهید با جدیدترین اسمارت فون های معرفیشده توسط این شرکت چینی آشنا شوید، همراه ما باشید. مقر اصلی شرکت شیائومی در پکن، پایتخت کشور چین واقع شده است. گوشی « Redmi 9 » مانند نسخههای قبلی این سری از گوشیهای شیائومی از صفحهنمایش بزرگ، باتری پرقدرت، طراحی جذاب دوربین و سختافزار مناسب برای اجرای بازی سایت فونر برخوردار است.

بررسی گوشی سامسونگ

تا اینجای کار، هنوز چیزی به طور قطعی در مورد قیمت سری گلکسی اس 22 سامسونگ نمی دانیم، اما انتظار داریم که در زمان عرضه، قیمتی برابر با محدوده گلکسی اس 21 داشته باشد. تعویض و تعمیرات آی سی هارد وهمینطور emmc که جزو اختصاصی ترین تعمیرات سخت افزاری شیائومی به حساب میآید با قیمت مناسب در این مرکز انجام می شود. اگر تاچ به درستی به ال سی دی متصل نباشد، عملکرد کندی خواهد داشت از همین جهت پرس کردن تاچ به ال سی دی مراحله ی مهم و حساسی محسوب میشود که با اعتماد کامل میتوانید آن را به متخصصین ما بسپارید.

با این حال، هنوز تنها دو گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی و 16 گیگابایت حافظهی خارجی بر روی SD کارت داشت و فاقد دوربین جلو بود. این گوشی با حافظه 64 و 128 گیگابایتی در رنگ های مختلف عرضه می شود، با دو جای سیم کارت و 5000 میلیآمپر حجم باتری، این گوشی مناسب مصرف کنندگان به ویژه آن دسته از افرادی که اقتصادی می اندیشند طراحی شده است. از دیگر مشخصات مهم این گوشی میتوان به این موارد اشاره کرد: پشتیبانی از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی تا 400 گیگابایت، حافظه داخلی 64، 128 یا 256 گیگابایتی با رم 6 گیگابایت، دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی، فیلم برداری 2160p با سرعت 60 فریم در ثانیه، فیلم برداری 1080p با سرعت 240 فریم در ثانیه، فیلم برداری 720p با سرعت 960 فریم در ثانیه، دوربین ثانویه 8 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری 1440p با سرعت 30 فریم در ثانیه، تراشه اگزینوس 9810 یاlcomm SDM845 Snapdragon 845 ، پردازنده مرکزی هشت هستهای (4 هسته 1.8 گیگاهرتزی Cortex-A55 و 4 هسته 2.7 گیگاهرتزی Mongoose M3) و باتری لیتیومی 3500 میلی آمپری.

بعد از مراجعه به این مرکز و قبل از هر گونه اقدامی اطلاعات در مورد روند تعمیرات و کلیه اطلاعات در مورد اشکالات دستگاه و در اختیارتان قرار خواهد گرفت. از آنجایی که ما کاملترین بردهای داغی در تناسب با انواع مدل های گوشی های شیائومی به همراه سخت افزارکارهای حرفه ای را موجود داریم، هر گونه اختلال احتمالی برای گوشی های شیائومی در این مرکز قابل حل است. همانطور که میدانید استفاده از گوشی های هوشمند با زندگی مردم پیوند قوی دارد و این پیوند روز به روز قوی تر می شود، به همین علت شاهد رشد قارچ گونه مراکزی هستیم که به شکل تخصصی به تعمیر گوشی های موبایل میپردازند. به منظور تفکیک لوازم جانبی به دسته هایی که خرید آن ها در زمان خرید گوشی ضروری است و یا خیر، لازم است اطلاعات کافی داشته باشید. در این راهنما نگاهی به بهترین لوازم جانبی تلفن میاندازیم زیرا برخی از لوازم جانبی ممکن است به هیچ وجه با تلفن شما سازگار نباشند، بنابراین قبل از خرید ضروری است که درباره آن تحقیق کنید.

توسط هوشنگ سیهون

هوشنگ سیحون از بهترین معماران ایرانی