کناف سقف ؛ کاربردها و مزایای آن نسبت به روش‌های سنتی کوئیک سازه-کناف آوگون

کناف سقف ؛ کاربردها و مزایای آن نسبت به روش‌های سنتی کوئیک سازه-کناف آوگون

همچنین نوع دیگری از کناف وجود دارد که به آن دیوارهای جدا کننده کناف می گویند، خاصیت این صفحات گچی پارتیشن بندی داخل ساختمان است و معمولا در دیوار های اتاق به کار می رود. اگر بخواهیم نگاه کلی به کاربرد کناف ها داشته باشیم، نسل توسعه یافته گچ ها هستند که به دلیل تنوع در طراحی و مقرون به صرفه بودن شان نسبت به گچ، مورد استفاده انبوه سازندگان قرار می گیرند. مسئله دیگر این است که کناف در برابر ضربات نیز مقاومت زیادی ندارند و به آسانی آسیب می بینند. مشکلاتی همچون سوراخ شدن، از بین رفتن نوار چسب ها و شکاف مفاصل که خوشبختانه این موارد به سادگی قابل تعمیر می باشند.

در واقع می توان اینطور بیان داشت که قیمت کناف سقف بر اساس پارامترهای مختلفی تعیین می شوند که هر کدام از آن ها اهمیت های مخصوص خود را دارند. استفاده از کناف سقف برای سرویس بهداشتی می تواند پوشش مناسبی برای بسیاری از لوله ها و سیم کشی هایی باشد که در آن محیط وجود دارد. در این مرحله سطوح کناف سقف را از هرگونه آلودگی و گرد و غبار تمیز می کنیم تا برای رنگ آمیزی آماده شود و بتوانید رنگ کناف سقف خود را بدون هیچ نقص اجرا نمایید. پس از بتونه کاری بین درزهای کناف سقف ممکن است برآمدگی ها و ناصافی های ایجاد شود. برای رفع چنین نقصی روی کناف سقف، از ماستیک استفاده می کنیم.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت کناف

همچنین عبور و دسترسی به تأسیسات الکتریکی ( شامل تجهیزات برقکشی ساختمان ) و تاسیسات مکانیکی ( شامل تجهیزات بالابر هیدرولیکی ) به راحتی میسر است. انواع سقف کناف را میتوان به دو دسته کلی سقف برای محیط های داخلی و خارجی تقسیم کرد. با توجه به محیطی که سقف در آنجا اجرا خواهد شد باید پانل متناسب را انتخاب کرد.

بطور کلی می‌تونیم انواع سقف کاذب کناف رو به سه دسته ی 1) ثابت 2) دکوراتیو و 3) متحرک تقسیم کنیم. پیشنهاد ما این است که ابتدا منزل شما توسط کارشناس ما بازدید شود و متناسب با ابعاد خانه طراحی سقف کناف صورت بگیرد. همچنین برای مشاهده طرح کناف سقف به روز و مدرن در واتساپ پیام بدهید که برای شما ارسال شود.

تفاوت سقف کاذب با کناف

برای این کار باید قبل از اجرا طرح سقف کناف، از نصاب سقف کناف بخواهید این کار را برای شما انجام دهد. در صورتی که تمایل داشته باشید که کناف سقف اتاق خواب را به ویژه کلاسیک طراحی کنید از لوسترهای پر زرق و برق باید استفاده کنید. برای طرح کناف سقف اتاق خواب طرح های مختلف بسیاری وجود دارد که ما به شما پیشنهاد می کنیم از طرح های زیبا و خلاقانه برای سقف ااق خواب استفاده کنید. در زیر تعدادی از نمونه کار های اجرا شده توسط تیم رویاهوس را مشاهده میکنید. می توانید به خوبی نوع و کیفیت مصالح و صفحات کناف به کار رفته در این نمونه کار ها را ببینید و تفاوت قبل و بعد فضا ها را مقایسه کنید.

در چند سال اخیر شرکت کناف ایران نام خود را به شرکتکی پلاستغییر داد. همچنین مجموعه آکس طرح و ساخت بانمایندگی kplus ایران، به عنوان عامل فروش کناف ایران (کی پلاس) تمامی محصولات آن را به همراه خدمات پس از فروش عرضه می کند. همچنین مفتخر است با سالها سابقه درخشان در خدمت شما عزیزان جهت اجرای پروژه های بازسازی و نوسازی ساختمان باشد.

این نوع سقف کاذب یا کناف دارای چند ویژگی برتر می باشد که آن را نسبت به انواع دیگر مزیت می بخشد. اجرای سقف کناف توسط تیم فنی شرکت آکس طرح و ساخت نماینده پخش، فروش و اجرای محصولات شرکت کناف (کی پلاس) دارای سرویس انبار. کناف سقف را با بهترین قیمت و ضمانت کیفیت اجرا و اصالت کالا خریداری نمایید. کناف محصولی از کشور آلمان بوده و یکی از نام آشناترین سقف هایی است که شما چندین بار نام آن را شنیده اید. این سازه را می توان به دو شکل متحرک و همچنین ثابت اجرا نمود.

  • شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که در چه مکان هایی می توان از این نوع سقف بهره برد.
  • البته لازم است بدانید برای طراحی و پیاده‌سازی سقف‌های کناف مهارت و دانش فنی نیاز است.
  • گچبرگ کناف موجود در بازار ایران شامل شرکت کناف ایران ، باتیس ، کارا ، مشهد و شیراز است.
  • برآورد قیمت کناف و هزینه ها در چهارچوب اصولی و طبق تارگت انجام می شود.
سقف کناف حداقل 5سانتی متر وحداکثر4متر ازسقف اصلی پایین می آید.برای آویزگیری تا5سانت براکت وبرای ارتفاع بیشتراز یک متر ازآویزگیری نانیوس استفاده می کنیم. سقف رابیتس سرعت نصب، سهولت تهیه مصالح، طرح پذیری بالا و نیروی کناف سقف کاذب متخصص زیادی دارد. اما جرم و وزن بالا، مصرف گچ بالا و محدودیت شرایط آب وهوایی در نصب لایه گچی از ایرادات این سقف به حساب می آیند.

ب) مراحل زیرسازی و نصب سقف کاذب کناف گسترده تیپ B (یک طرفه یا D112b)

توسط هوشنگ سیهون

هوشنگ سیحون از بهترین معماران ایرانی