این هفته IKEA اولین مجموعه حیوانات خانگی Utsådd خود را راه اندازی کرد

شرکت مبلمان IKEA این هفته در Dezeen Utsådd، مجموعه ای از حیوانات خانگی را معرفی کرد که بر اساس “چهار رایج ترین فعالیتی که گربه ها و سگ ها در خانه انجام می دهند” است.

این مجموعه که به گفته IKEA روی «خوردن، خوابیدن، بازی کردن و پنهان شدن» تمرکز دارد، شامل 29 قطعه است و با همکاری مرکز خیریه Woodgreen Pets منتشر شده است.

این کاتالوگ در دو کاتالوگ – “Alogue گربه” و “Dog-Alogue” – و شامل تخت گربه و سگ، پست های خراش، پتو، کاسه حیوانات خانگی و اسباب بازی ها ارائه می شود.

گروهی از چراغ ها در طول نمایش Head Hi در Soho Loft
54 طراح در نمایشگاه Head Hi Lamp Show شرکت کردند

هفته طراحی سالانه NYCxDesign این هفته در نیویورک برگزار شد، با گالری‌ها و مکان‌هایی در سراسر شهر که مبلمان، طراحی محصولات و قطعات صنایع دستی را به نمایش گذاشتند.

از جمله نمایشگاه Head Hi Lamp Show (بالا)، که لامپ های 54 طراح مختلف را نشان می داد و نمایشگاهی از صندلی های بادی که از قالب لجن ساخته شده بودند.

تمبر باگت از La Poste
La Poste از تمبرهای خراشیده و بو با رایحه باگت رونمایی کرده است

در دیگر اخبار طراحی، اداره پست فرانسه La Poste مجموعه ای از تمبرها را روانه بازار کرده است که عطری در جوهر آنها محصور شده و هنگام خراشیدن بوی نان فرانسوی می دهد.

La Poste گفت تمبرها که توسط تصویرگر استفان هامبرت باست طراحی شده اند، باگت را به عنوان “نان زندگی روزمره ما، نماد غذا و جواهر فرهنگ ما” جشن می گیرند.

نمودار طراحی آمریکای شمالی برای پورتلند
مجموعه طراحی 2024 آمریکای شمالی ما بر پورتلند تمرکز دارد

ما مجموعه طراحی 2024 آمریکای شمالی خود را با نگاهی به هشت استودیو طراحی مستقل که باید در مورد آنها در پورتلند بدانید ادامه می دهیم.

ران برونسون، رئیس مؤسسه هنرهای گرافیک آمریکا، به Dezeen گفت: «من فکر نمی‌کنم طیف غالبی از طراحی وجود داشته باشد، بسته به جایی که تمرکز می‌کنید، واقعاً منزوی و پراکنده است.

وی ادامه داد: فرهنگ صنعتی و صنایع دستی قوی وجود دارد که از نظر وسعت در مقایسه با سایر مکان‌ها منحصر به فرد است و مناطق و خرده فرهنگ‌ها و راه‌های ظهور به‌ویژه برای وسعت شهر وجود دارد.

ساختمان فانوس در دیترویت در شب روشن می شود
OMA یک نانوایی متروکه در دیترویت را به یک مرکز هنری تبدیل کرده است

استودیوی معماری OMA در این هفته از دو پروژه جدید رونمایی کرد. در دیترویت، ایالات متحده، یک نانوایی متروکه را به مرکز هنرهای فانوس با 1000 پنجره تبدیل کرد.

این استودیو همچنین کلوپ شبانه Klymax را در Potato Head Resort در Seminyak، بالی طراحی کرد. OMA، که پشت خود استراحتگاه Potato Head نیز قرار دارد، یک زمین رقص گسترده اضافه کرد و آکوستیک داخلی کلوپ شبانه را بهبود بخشید.

موزه لندن در باربیکن استیت
موزه لندن قرار است تخریب شود

مایکل گوو وزیر حل و فصل بریتانیا اعلام کرد که از پیشنهاد موزه لندن و باستیون هاوس دفاع نخواهد کرد.

این بدان معناست که ساختمان‌هایی که توسط استودیوی معماری پاول و مویا در دهه 1970 طراحی شده‌اند، برای ایجاد پروژه دیوار غربی لندن توسط استودیوهای معماری Diller Scofidio + Renfrew و Sheppard Robson تخریب خواهند شد.

نسخه ریویرا مایا
Edition Riviera در یک حفاظتگاه طبیعی در نزدیکی Playa del Carmen واقع شده است

پروژه‌های پرطرفدار این هفته شامل هتل Edition واقع بر فراز ریویرای حرا در مکزیک، یک خانه هندی با سقف فانوس مانند و یک خانه شهری پاریسی با دیواری خاکی است.

آخرین کتاب‌های ظاهر ما دارای فضای داخلی کوچک و انبارهای تغییر یافته است.

این هفته در Dezeen

این هفته در Dezeen جمع بندی منظم داستان های برتر هفته ما است. در خبرنامه های ما ثبت نام کنید تا مطمئن شوید چیزی را از دست ندهید.

منبع: https://www.dezeen.com/2024/05/25/ikea-pet-range-utsadd/

تحریریه کتب معماران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *