برای NYCxDESIGN 2024 آماده شوید!

شهر نیویورک، یکی از مراکز پیشرو در نوآوری طراحی آمریکا، بار دیگر آماده میزبانی جشنواره سالانه NYCxDESIGN است که از پنجشنبه، 16 می 2024 آغاز می شود. این جشن در سطح شهر چیزی بیش از یک گردهمایی است – این گواهی بر قدرت دگرگون کننده است. طراحی و توانایی آن در شکل دادن به دنیای ما به مدت یک هفته، خیابان‌ها، گالری‌ها و مکان‌های نمادین شهر با انرژی خلاقانه نبض خواهند داشت و علاقه‌مندان به طراحی را از سراسر جهان به خود جذب می‌کنند.

بلیط های من را بگیر

Architizer از اینکه شریک رسمی رسانه ای جشنواره امسال است، هیجان زده است، رویدادی که نمی توان آن را برای متخصصان خلاق از سراسر نیویورک و فراتر از آن از دست داد. هر رویداد با ارائه طیف گسترده‌ای از نمایشگاه‌ها، نمایشگاه‌های تجاری، گفت‌وگوها و تورها در طول هفته خود، برای برانگیختن الهام‌بخشی و تقویت همکاری بین شرکت‌کنندگان طراحی شده است. از معماری و طراحی داخلی گرفته تا طراحی گرافیک و فناوری، جشنواره نوید یک برنامه پویا را می دهد که بر وضعیت شهر نیویورک به عنوان یک مرکز جهانی برای طراحی تاکید می کند.

موضوع امسال “طراحی در اطراف ما وجود دارد“، طبیعت فراگیر طراحی را در زندگی روزمره ما به تصویر می کشد و ما را به چالش می کشد تا تأثیر عمیق آن را بپذیریم و جشن بگیریم.

NYCxDESIGN 2024: ایده های کلیدی که باید به آنها توجه کرد

یکی از موردانتظارترین ویژگی های جشنواره امسال، اولین نمایش NYCxDESIGN Keynote Series است. این سخنرانی‌های اصلی روزانه، طراحان و برندهای برتر را گرد هم می‌آورد تا دیدگاه خود را به اشتراک بگذارند. در اینجا نگاهی اجمالی به برخی از رویدادهای کلیدی برای شرکت می‌اندازیم:

  • خلاقیت و طراحی با استفاده از هوش مصنوعی را افزایش دهید
    • با مشارکت Adobe
    • تاریخ: 16 می، ساعت 16:00
    • محل: موزه هنر و طراحی

هوش مصنوعی فرصت‌ها و چالش‌های بی‌سابقه‌ای را برای خلاقان، طراحان و کسب‌وکارها در سراسر جهان به وجود آورده است. این گفتگوی فراگیر طراحان پیشرو صنعت را گرد هم می آورد تا تأثیر عمیق هوش مصنوعی مولد بر آینده طراحی، بهترین شیوه ها و ابزارهایی را که رهبران صنعت برای ادغام هوش مصنوعی در تجارت اتخاذ کرده اند، اهمیت شیوه های اخلاقی هوش مصنوعی و آوردن هوش مصنوعی به بازار را مورد بررسی قرار دهد. مسئولانه خرید بلیط >

  • چشم اندازی برای رویاپردازان: طراحی با واقعیت افزوده
    • مشارکت با Magic Leap
    • تاریخ: 20 اردیبهشت ساعت 5 بعد از ظهر
    • محل: تئاتر SVA

در این سخنرانی اصلی، خواهید آموخت که چگونه واقعیت افزوده طراحان فضایی را برای طراحی بهتر و به اشتراک گذاشتن دیدگاه های خود با همکاران و مشتریان به روش های عمیق و قانع کننده توانمند می کند. این پنل به بررسی چگونگی ادغام فناوری در فرآیند طراحی و تسهیل همکاری پیشرفته، نمونه سازی در زمان واقعی و ارائه های فراگیر در مقیاس بزرگ می پردازد، و رویکردهای متحول کننده برای کار تیمی و تعامل با مشتری را به نمایش می گذارد. تظاهرات بلافاصله پس از سخنرانی در دسترس حاضران قرار خواهد گرفت. خرید بلیط >

  • فضای مقدس: طراحی بنای یادبود و موزه 11 سپتامبر
    • مشارکت با یادبود و موزه 11 سپتامبر
    • تاریخ: 21 می، ساعت 5 بعد از ظهر
    • محل: یادبود 11 سپتامبر و موزه

به کلیفورد چانین، مدیر موزه و یادبود 11 سپتامبر و یان سیدلر رامیرز، سرپرست اصلی، در گفتگو با مارک واگنر و کارل کربس، مدیران دیویس برودی باند، A Page، بپیوندید تا در مورد چالش هایی که در طراحی 11 سپتامبر با آن روبرو بودند صحبت کنند. یادبود و موزه. موزه، انتخاب هایی که انجام دادند و ایجاد یک نقطه عطف در شهر نیویورک، مکان غم و اندوه، تروما و ویرانی را به مکانی برای یادآوری، یادگیری و داستان گویی تبدیل کرد. مهمانان پس از پانل یک تور منحصر به فرد از موزه را به رهبری کارکنان موزه دریافت خواهند کرد. خرید بلیط >

مجموعه کامل کلمات کلیدی را ببینید و بلیط رویدادهایی را که بیشتر مورد علاقه شما هستند را اینجا بخرید.

جشنواره NYCxDESIGN: پلتفرمی برای همه

ماموریت NYCxDESIGN ارتقای تعالی در طراحی است که بر اساس ارزش‌های فراگیری، تنوع و پایداری هدایت می‌شود. برنامه نویسی آن در تمام طول سال از یک پلت فرم قوی برای نمایش طیف گسترده ای از استعدادهای خلاق شهر نیویورک پشتیبانی می کند. چه دانشجو باشید، چه طراح نوظهور یا حرفه ای، جشنواره فضایی را برای به اشتراک گذاشتن، یادگیری و متحد شدن تحت هدف مشترک استفاده از طراحی برای رسیدگی به چالش های جهانی فراهم می کند. جشنواره NYCxDESIGN نه تنها طراحی را جشن می گیرد، بلکه یادآور نقش حیاتی آن در ساختن آینده ای بهتر است.

از NYCxDESIGN در EventBrite دیدن کنید تا بلیط رویدادهای کلیدی را خریداری کنید و از آخرین اخبار جشنواره مطلع شوید.

بلیط های من را بگیر



منبع: https://architizer.com/blog/inspiration/industry/design-is-all-around-us-nycxdesign-2024/

تحریریه کتب معماران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *