بهترین مبلمان پاسیو برای تبدیل فضای شما به یک واحه تابستانی

تابستان نزدیک است، و اگر نگران هستید که چگونه بهترین مبلمان پاسیو را برای ارتقاء تنظیمات فضای باز خود پیدا کنید، توصیه می کنیم انتخاب ما را بررسی کنید. همه چیز از میزهای ناهار خوری و مبل های تکه ای گرفته تا چترهای پاسیو و مبلمان سالن را خواهید دید که برای باز کردن و بلند کردن هر قسمت نشیمن طراحی شده اند. برای یافتن برخی از بهترین مبلمان پاسیو در فضای باز برای خرید در فصل گرم در Outer، Article، Wayfair، Amazon و همه فروشگاه‌های مبلمان حیاط فضای باز مورد علاقه ما، ادامه دهید.

انتخاب های برتر ما

  1. بهترین شزل لانژ: Toro Dravite Black Chaise Lounge، 1199 دلار برای هر مقاله
  2. بهترین سرویس غذاخوری: مجموعه غذاخوری در فضای باز Castlery Rio Teak 2279 دلاری در مقاله
  3. بهترین صندلی سبک Adirondack: صندلی پایین همسایه، 700 دلار در Neighbor
  4. بهترین مبل آلومینیومی: الومینیوم زغال چوب خارجی سکشنال L، خارجی 5680 دلار
  5. بهترین مکالمات گروهی: مجموعه مکالمه Yardbird Eden، 1472 دلار در Yardbird
  6. بهترین صندلی: West Elm Huron Outdoor Loveseat، 1119 دلار در West Elm
  7. بهترین مدفوع: نیمکت داخلی/خارجی لولو و جورجیا کلارابل، 329 دلار در لولو و جورجیا
  8. بهترین میز قهوه خوری: میز قهوه مجسمه سازی دانکن، 799 دلار، در Castlery

میز قهوه خوری حکاکی شده Castlery Duncan

صندلی ها مطمئنا برای ایجاد یک فضای گفتگوی دنج ضروری هستند، اما قدرت میز قهوه را دست کم نگیرید. این طرح درشت را فقط می توان سرگرم کننده توصیف کرد و با بسیاری از سبک های مختلف مبلمان و فرش های فضای باز به خوبی کار می کند. این میز از رزین مقاوم در برابر آب و هوا ساخته شده است و وزن آن 83 پوند است – وزش شدید باد این میز پاسیو را به این زودی ها به جایی نمی برد. ما دوست داریم که شبح سنگ را بدون اینکه خیلی تحت اللفظی باشد تقلید می کند. برای آرامش کامل آن را در میان گروهی از صندلی های کم ارتفاع قرار دهید.

صندلی های عرشه در فضای باز یکشنبه ها

چیزهای کمی بهتر از جمع شدن با یک کتاب عالی و خواندن زیر نور خورشید وجود دارد. این صندلی نشستن با سه حالت تکیه گاه و بالشتک های فوم خشک شونده سریع مناسب برای همه آب و هوا (همه ما قربانی نم نم باران غیرمنتظره شده ایم) تمام جلسات ادبی شما، بزرگ و کوچک را لنگر می اندازد. این صندلی پاسیو که در پایه چوب ساج یا آلومینیوم و رنگ کوسن شنی یا فلفلی موجود است، دارای مجموعه ای از چرخ ها برای جابجایی آسان است. به این ترتیب، می توانید خورشید را در حالی که روی فضای بیرونی شما کمان می کند، دنبال کنید. گیلاس بالای آن پارچه مقاوم در برابر آفتاب با عملکرد بالا است که آب را از بین می برد و در برابر محو شدن مقاومت می کند. روکش مبلمان را فراموش کنید، فقط یک چتر اضافه کنید (ما عاشق Sunbrella هستیم) و شما آماده هستید.

میزهای قهوه گرد در فضای باز Pottery Barn Sloan

اگر ظاهر فرفورژه را دوست دارید اما چیزی کمی مدرن‌تر می‌خواهید، از این طرح بتن و آهن لذت ببرید. ترکیبی از مواد چشم نواز است، همانطور که خود سیلوئت نیز چشم نواز است. اگر با فضایی به قدری کوچک کار می کنید که از خود پرسیده اید: “آیا ارزش این را دارد که یک فضای دنج برای غذاخوری، معاشرت با دوستان یا خیره شدن ناخودآگاه به آسمان بسازید”، پس این مجموعه بتنی شیک میزهای تودرتو برای شما مناسب است. طراحی هوشمند باعث می شود در صورت عدم استفاده به راحتی آن را جدا کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کوکتل ساعت شاد مورد علاقه خود را در خانه اضافه کنید.

ست صندلی بیرونی Joss & Main Keila با کوسن

اگر ظاهر یک مبل مدولار را دوست دارید، این مجموعه کوچک در کنار گودال مکالمه ممکن است نیازهای شما را برآورده کند. با فضای پنج نفره، ست کامل همراه با میز کناری، صندلی راحتی، مبل، و میز قهوه – فضای تفریحی پاسیو خود را با یک خرید کامل در نظر بگیرید. ما عاشق ظاهر جدید میزهای چوب اقاقیا و ایستگاه های نشیمن هستیم. این مدرن و بی‌خطر است (به روشی خوب) – آن را با چند کوسن در فضای باز تزئین کنید یا آن را با یک فرش بزرگ و مقاوم در برابر آب و هوا محکم کنید.

Toro Draft Black Chase Lounge

برای تجربه نهایی سالن، ما Toro Dravite Black Chaise Lounge را از مقاله پیشنهاد می کنیم. این صندلی دارای چهار حالت درازکش است و می تواند در سمت چپ یا راست چیده شود و به شما امکان می دهد میز جمع و جور را در هر کجا که ترجیح می دهید قرار دهید. قاب محکم آن از چوب جامد اکالیپتوس و آلومینیوم با روکش پودری ساخته شده است، در حالی که بالشتک صندلی پارچه‌ای الفین قابل جدا شدن، ضد آب و مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش، صندلی راحت را برای یک نفر یا کل خدمه فراهم می‌کند. در نهایت، می توان آن را تنها در 10 دقیقه جمع کرد تا بتوانید بلافاصله به آرامش برگردید.

سرویس غذاخوری ریو در فضای باز چوب ساج

این مجموعه غذاخوری پاسیو که از چوب ساج مقاوم در برابر آب ساخته شده است، برای زندگی در فضای باز و به اشتراک گذاشتن یک وعده غذایی در فضای باز با خانواده مناسب است. نمایه میز ناهار خوری به همان اندازه مدرن و بی زمان است، در حالی که انتخاب شما از گزینه های نشیمن، صندلی یا نیمکت های بالشتکی (یا هر دو)، مکانی راحت برای استراحت فراهم می کند، صرف نظر از اینکه اجتماع شما چقدر بزرگ یا کوچک است.

صندلی Adirondack در هر چیدمان صندلی در فضای باز ضروری است. طرح Neighbor روی صندلی جاودانه از چوب ساج جامد دارای گواهی FSC ساخته شده است که در مقابل عناصر مقاومت می کند و در طول زمان ظاهری منحصر به فرد ایجاد می کند. پشت خمیده و زاویه خواب راحت برای جلسات مطالعه ماراتن یا مکالمات بی پایان با دوستان عالی است. آن را با عثمانی منطبق به پایان برسانید و فضای نشیمن پاسیو شما عالی خواهد بود.

بخش L زغال چوب خارجی آلومینیوم

سکشنال در فضای باز بهترین راه برای اینکه پاسیو شما شبیه اتاق نشیمن شما باشد. در واقع، ما شرط می بندیم که این مبل فضای باز در نهایت از مبل داخلی شما استفاده کند. این مبل در فضای باز ساخته شده از آلومینیوم جوش داده شده دقیق و پوشش داده شده با پوشش پودری مقاوم در برابر آب و هوا که از زنگ زدگی و پوسیدگی جلوگیری می کند، برای همیشه دوام می آورد و هنگامی که همه چیز مورد نیاز خود را داشته باشید، بازیافت آن آسان است. ما هر بار این سطح از پایداری را یک برد در نظر خواهیم گرفت.

ست مکالمه Eden با صندلی ثابت

برای کسانی از شما که به ظاهر چوب ساج علاقه دارید اما ترجیح می دهید از نگهداری صرف نظر کنید، مجموعه مکالمه Eden از Yardbird این کار را انجام می دهد. این قطعات به صورت دستی رنگ آمیزی شده اند تا جلوه ای از چوب ساج را به خود ببخشند، اما در واقع از آلومینیوم با پوشش پودری ساخته شده اند. زاویه راحت صندلی ها برای استراحت مناسب است اما به اندازه کافی عمودی هستند تا شما را درگیر مکالمات اطراف خود نگه دارند.

برای چیدمان صمیمی‌تر صندلی در فضای باز (یا برای فضاهای کوچک)، نیمکت Huron از West Elm، بدون اشغال فضای بیش از حد، صندلی راحتی را به پاسیو شما اضافه می‌کند. قاب آلومینیومی صندلی کودک مقاوم در برابر زنگ زدگی با طناب در تمام شرایط آب و هوایی ساخته شده است، به این معنی که می توانید آن را در تمام فصول بدون نگرانی در مورد تعمیر و نگهداری نگه دارید. منحنی های ظریف، پاهای باریک و طراحی سیم هندسی به این صندلی ظاهری مدرن می بخشد که بدون حواس پرتی، بیانیه ای می دهد.

نیمکت داخلی/خارجی کلارابل

اگر به یک قطعه کوچک برای تکمیل قسمت نشیمنگاه پاسیو خود نیاز دارید، این نیمکت داخلی/خارج را انتخاب کنید. می توان آن را به عنوان یک صندلی ناهار خوری در یک پینچ استفاده کرد و به عنوان یک میز کناری کاملاً کار می کند. اگر واقعاً به این بخش علاقه مند هستید، آن را با صندلی های Adirondack مورد علاقه خود جفت کنید تا یک مجموعه مکالمه DIY ایجاد کنید. بهترین مبلمان فضای باز باید همه کاره باشد، به همین دلیل است که ما کلارابل را دوست داریم.

میز ناهار خوری گرد در فضای باز کورفو

اگر قرار است امسال زمان زیادی را در حیاط خلوت بگذرانید، اینطور است نیاز میز ناهار خوری در فضای باز. این میز گرد که از چوب ساج برداشت شده است، در اندازه های مختلف ساخته شده است و پایه ای عالی برای یک ست ناهار خوری کامل در پاسیو است. آن را با هر یک از صندلی های ناهار خوری آرهاوس در فضای باز جفت کنید یا از مجموعه خودتان ترکیب کنید – به هیچ وجه نمی توانید اشتباه کنید.

ست مبلمان پاسیو رزین حصیری Keter

این مجموعه غذاخوری از Keter افزودنی عالی برای فضای بیرونی شما خواهد بود، به خصوص اگر با یک پاسیو کوچکتر یا بالکن آپارتمان کار می کنید. این مجموعه با صندلی های حصیری قالب ریزی شده و میز کناری طراحی شده برای مقاومت در برابر آب و هوای غیرقابل پیش بینی طراحی شده است، به این معنی که این مجموعه تاب، فرورفتگی، زنگ زدگی یا پوسته شدن ندارد. بیش از 2000 خریدار آمازون به آن 5 ستاره داده اند و برای کمتر از 200 دلار قیمتی دارد که شکست دادن آن سخت است.

مجموعه Gossip کنار استخر Novogratz و صندلی‌های تاشو پریسیلا

ست صندلی کنار استخر Vintage Novogratz کاملا نوستالژیک است و دارای دو صندلی تاشو با پشت بلند در رنگ های زرد، آبی و صورتی است. آن را با یک چتر آفتاب و بانوج مورد علاقه خود کنار استخر بچینید یا آن را با خود به ساحل ببرید.

ست مبلمان پاسیو FDW صندلی های چوبی در فضای باز

مجموعه مکالمه چهار تکه حصیری و حصیری FDW با نزدیک به 3000 نقد پنج ستاره پرفروش ترین کتاب آمازون است. با قیمت کمتر از 200 دلار، یکی از بهترین ست مبل های مقرون به صرفه است که می توانید پیدا کنید. همچنین در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای برای تکمیل هر مبلمان حیاط خلوت یا پاسیو که قبلاً دارید می‌آید.

سرویس غذاخوری فی ویلا 3 تکه پاسیو فضای باز

اگر به دنبال یک ست ناهار خوری عالی برای بالکن آپارتمان خود هستید، به دنبال آن نباشید. خریداران آمازون که بیش از چهار ستاره رتبه بندی شده است، این مجموعه غذاخوری را به دلیل ارزش و اندازه آن دوست دارند. همانطور که یکی از منتقدان نوشت، “ما چیزی ارزان، محکم و ضد آب برای ایوان خود می خواستیم… ما این را پیدا کردیم و از تصمیم خود راضی هستیم.”

سرویس غذاخوری 5 تکه مستطیلی برمپتون کاپری

این ست میز مبلمان مکالمه پنج نفره دقیقاً همان چیزی است که برای میزبانی مهمانی های شام صمیمی تابستان امسال به آن نیاز دارید. این طرح که از چوب اکالیپتوس ساخته شده و با روکش چوب ساج ساخته شده است، در برابر آب و هوا و UV مقاوم است، به این معنی که می توانید آن را در تمام طول سال بیرون بگذارید.

شزلون چوبی در فضای باز Vifah V255

اگر عاشق آفتاب گرفتن هستید، باید به طور جدی یک صندلی عرشه اکالیپتوس به پاسیو خود اضافه کنید. هر دو شگفت انگیز هستند و در تمام شرایط آب و هوایی بادوام است و دارای پنج حالت درازکش است.

صندلی کلاسیک Haywood Westport Adirondack

هیچ لیست مبلمان پاسیو آمازون بدون صندلی Adirondack کامل نخواهد بود. صندلی های وود آدیروندک یک صندلی استراحت کلاسیک برای باغ، چمن یا حیاط خلوت شما است. رنگ های زیادی برای انتخاب بر اساس ترجیحات شخصی شما وجود دارد، از جمله رنگ های بژ و قهوه ای خنثی تر. این صندلی به گونه ای طراحی شده است که در برابر عناصر مقاوم باشد و وقتی بیرون بماند ترک نمی خورد، پوسته نمی شود یا پوسیده نمی شود.

صندلی فلزی Crosley Furniture CO1030-NV Brighton Retro

جای تعجب نیست که این صندلی فلزی از کراسلی شبیه انفجاری از گذشته است. این صندلی با طراحی یکپارچهسازی با سیستمعامل نوستالژیک، در رنگ هایی مانند آبی سرمه ای، قرمز، زرد و سفید عرضه می شود و آماده ترکیب با میز ناهار خوری در فضای باز یا میز کناری است. منتقدان آمازون خرید برخی از بالشتک‌ها را توصیه می‌کنند، به‌ویژه از آنجایی که فلز ممکن است پس از قرار گرفتن در معرض آفتاب داغ شود.

ست مبلمان حیاط فضای باز حصیری 3 تکه Homsido

اگر عاشق دکوراسیون بوهمی هستید، این صندلی های حصیری زیبا و میز کناری شیشه ای را امتحان کنید. آن‌ها مکالمه‌های بزرگی برای آتش‌دان خواهند داشت و برای میزبانی از نوشیدنی در بعدازظهر یکشنبه مناسب هستند. منتقدان آمازون می گویند که این مجموعه از نظر کیفیت و راحتی “بیش از انتظارات” بود.

ست حصیری پاسیو بیسترو 3 تکه Hera House

این صندلی‌های طناب‌دار دست‌بافت انتخابی عالی برای صرف غذا با خانواده و دوستان در حیاط خلوت شما هستند. تمیز کردن این مجموعه به خصوص آسان است زیرا خانه هرا هر قطعه را با یک پوشش الکترونیکی با عملکرد بالا پوشش می دهد تا از مقاومت در برابر آب و هوا، اشعه ماوراء بنفش، محو شدن و زنگ زدگی اطمینان حاصل کند.

منبع: https://www.architecturaldigest.com/story/best-outdoor-patio-furniture-2023

تحریریه کتب معماران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *