تزریق ژل لب طبیعی و نچرال کلاسیک بهترین کلینیک برای تزریق ژل لب دکتر نیلفروش زاده

عموماً تزریق ژل لب به طور کلی به عنوان روشی ایمن و مؤثر برای زیبایی لب‌ها شناخته شده است. با این حال، همه افراد قابلیت انجام این روش را ندارند و برخی از مشکلات جانبی ممکن است پس از انجام این روش رخ دهد. امروزه رایج ترین نوع، ژل های اسید هیالورونیک مانند ژوویدرم و رستیلن هستند که توصیه می شوند.

همچنین لازم است قبل از برنامه‌ریزی برای تزریق، با پزشک خود مشورت کرده و سوابق حساسیت خود را برای او شرح دهید. نحوه تزریق ژل لب، در مطلوب‌تر بودن و کم خطرتر بودن آن بسیار حائز اهمیت است. پزشک معالج باید ابتدا شناخت دقیق و کافی‌ از ساختمان پوست و اجزای صورت داشته باشد و نکته بعدی اینکه به روش این تکنیک که شامل محل مناسب، مقدار تزریق و قرار دادن این مواد در لایه‌های‌ مناسب پوستی است کاملا” آشنا باشد.

به عنوان مثال، در صورت مصرف NSAID ها (به عنوان مثال آسپیرین، ایبوپروفن، ناپروکسن) یا رقیق‌ کننده خون باید به پزشک خود بگویید، زیرا اینها احتمال کبودی را افزایش می‌دهد. همچنین میزان و تکنیک تزریق را نیز دکتر تزریق فیلر مشخص می‌کنید. می‌توانید دقت کنید که برای تزریق فیلر حتما باید به دکتر پوست و مراجعه کنید.

قبل از استفاده از تزریق ، به خوبی آبرسانی کنید تا اطمینان حاصل کنید که پوست در سالم ترین حالت ممکن است. هرچه این توصیه را رعایت کنید ، احتمال دارد که درمان شما بی خطر ، راحت و موفق باشد. خانه سفید با مجموعه ای کامل از برترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و با متخصصین مجرب و کارآمد و پرسنل دوره دیده در کلیه خدمات زیبایی و پوست و مو، تجربیات موفقییت آمیزی در کارنامه فعالیت خود ثبت کرده است. در طی فعالیت ۲۰ ساله خود، خانه سفید به دنبال بهترین و برترین تکنیک های موجود بوده که مورد تایید وزارت بهداشت ایران و اتحادیه اروپا می باشند.

با استفاده از روش های مختلف حجیم سازی و تزریق ژل انجام می شود. علاوه بر اینکه شما باید تزریق این ژل را به دست یک پزشک ماهر و متخصص بسپارید، باید هنر و سلیقه پزشک را نیز در نظر بگیرید. آیا می توانم بعد از تزریق ژل لب غذا بخورم؟بله غذا خوردن بعد از ژل لب مجاز است، اما سعی کنید در روز اول، غذاهایی بخورید که خوردن و جویدن آنها آسان باشد مانند غذاهای آبکی تا کمتر مجبور باشید لب های خود را پاک کنید. به طور معمول، درمان پرکننده لب حدود 30 تا 45 دقیقه طول می کشد و اکثر بیماران می توانند بلافاصله پس از عمل به روال عادی روزانه خود ادامه دهند. از آنجایی که برای تزریق ژل بی حسی انجام شده و چندین بار سوزن به لب شما برخورد کرده است بهتر است از انجام دادن هرگونه کاری که به صورت شما فشار وارد می کند یک تا دو روز دوری کنید. البته که بوسیدن معمولی یا لبخند زدن آرام فشاری بر روی لب ها ایجاد نمی‌کند.

تحریریه کتب معماران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *