جسیکا چستین یک آپارتمان تاریخی در منهتن را به قیمت 7.45 میلیون دلار فهرست کرده است

جسیکا چستین آماده خداحافظی با آپارتمان همکاری نزدیک به یک دهه خود در منهتن است. این واحد 7.45 میلیون دلار قیمت دارد و در یک ساختمان قبل از جنگ واقع شده است که زمانی خانه آهنگساز افسانه ای لئونارد برنشتاین بود که موسیقی آن را نوشت. داستان سمت غربی در طول اقامت خود در آنجا، با توجه به مجله ی وال استریت.

خروج از خانه چهار خوابه احتمالاً برای چستین که خانه را به قیمت 5.1 میلیون دلار در سال 2015 از آدام گتل، یکی از آهنگسازان محبوبش خرید، تلخ خواهد بود. چستین در سال 1999 در مورد روابط عاشقانه خود با گوتل صحبت کرد. اسطوره ها و سرودها، چه زمانی تبلیغات او در سال 2017 دوباره به فضا سفر کرد.

چستین گفت: «زمانی که فهمیدم (فروشنده) او است، احساس کردم که قرار بوده باشد. تبلیغات. فضای تقریباً 3200 فوت مربعی در روبروی یک رستوران واقع شده است صفر تاریک سی این ستاره در اوایل دهه 2000 در دوران دانشجویی در جولیارد به طور مکرر مراجعه می کرد.

فروشگاه درب باز

خانه های افراد مشهور را دوست دارید؟ برخی از موارد دلخواه ما را از سوفیا ورگارا، سینا میلر و موارد دیگر خریداری کنید.

Chastain و همسرش، Gian Luca Passi di Preposolo، مدیر عامل Moncler، برای طراحی خانه از AD100 Carrier و شرکت کمک گرفتند. مبلمان و دیوارپوش‌های رالف لورن به‌شدت در سرتاسر واحد، که در ساختمانی ساخته شده در سال 1885، یکی از اولین ساختمان‌های آپارتمانی لوکس شهر، قرار دارد، دیده می‌شود. مجله ی وال استریت. جزئیات دوره‌ای که دست نخورده باقی مانده‌اند عبارتند از: پنجره‌ای با شیشه‌های سربی استودیو تیفانی، صفحات چوبی بازسازی‌شده، آسیاب‌کاری استادانه، قالب‌های تاج و کف‌های پارکت بلوط.

این اقامتگاه دارای پنج شومینه هیزمی است (چستین گفت: «به مشاور املاک خود گفتم حتی نمی‌خواهم چیزی بدون شومینه ببینم») که یکی از آنها در حین بازسازی وان مسی در نزدیکی حمام سوئیت کشف شد درب از وان حمام در اتاق خواب خانه شهری دین استریت در لندن الهام گرفته شده است. دیوار آینه ای از کمدها و یک تخت خواب چهار پوستر از رالف لورن در کنار اتاق خواب اصلی.

همین الان ملحق شوید، همین الان بپیوندید

فقط با 10% عضو AD PRO شوید 25 دلار 20 دلار در ماه.

فلش

Chastain سنگ قهوه ای Upper West Side را در سال 2019 به قیمت 8.9 میلیون دلار خریداری کرد. برای هر مجله ی وال استریت، بازی مولی این ستاره به نفع فضای بیشتر برای خانواده اش می فروشد. چستین و پاسی دی پرپوسولو دو فرزند دارند.

منبع: https://www.architecturaldigest.com/story/jessica-chastain-lists-historic-manhattan-apartment

تحریریه کتب معماران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *