راهنمای رویدادهای Dezeen راهنمای دیجیتالی را برای 3 Days of Design 2023 راه‌اندازی می‌کند

راهنمای رویدادهای Dezeen راهنمای دیجیتالی خود را برای 3 Days of Design 2024، به مناسبت یازدهمین سالگرد جشنواره، که از 12 تا 14 ژوئن 2024 برگزار می شود، راه اندازی کرده است.

این راهنما رویدادهایی را که در 11 منطقه شرکت‌کننده کپنهاگ برگزار می‌شود، از جمله نمایشگاه‌ها، نمایشگاه‌های باز، گفتگوها، معرفی محصولات و مهمانی‌ها برجسته می‌کند.

این رویدادها مبلمان، منسوجات، سطوح، لوازم جانبی، تجهیزات آشپزخانه و حمام و همچنین قطعات داخلی و خارجی را بررسی می کند. همچنین به دنبال مطالعه موضوعاتی مانند اقتصاد دایره ای، شیوه های طراحی پایدارتر و صنایع دستی سنتی است.

نقشه تعاملی ما می تواند به شما در حرکت در کپنهاگ کمک کند

با راهنمای امسال، Dezeen همچنین یک نقشه تعاملی ایجاد کرده است که تمام رویدادهای پایتخت دانمارک را در راهنمای ما قرار می دهد.

نقشه کپنهاگ با پین

هنوز هم می‌توانید در راهنمای دیجیتال Dezeen برای 3 Days of Design فهرست شوید

با تیم راهنمای رویدادهای Dezeen تماس بگیرید (ایمیل محافظت شده) برای رزرو لیست خود یا بحث در مورد مشارکت گسترده تر با Dezeen. هنوز دو نوع منو موجود است:

منوهای استاندارد هزینه 125 پوند است و شامل نام رویداد، تاریخ و جزئیات مکان به اضافه یک لینک وب سایت است. این لیست ها همچنین حاوی حداکثر 50 کلمه متن در مورد رویداد هستند.

منوهای بهبود یافته هزینه آن 175 پوند است و شامل تمام موارد فوق به اضافه یک تصویر در بالای صفحه لیست و یک تصویر در پیش نمایش لیست در صفحه اصلی راهنمای رویدادهای Dezeen است. این لیست ها همچنین حاوی حداکثر 100 کلمه متن در مورد رویداد هستند.

درباره فهرست رویدادهای Dezeen

راهنمای رویدادهای Dezeen راهنمای ما برای بهترین رویدادهای معماری و طراحی است که هر ساله در سراسر جهان برگزار می شود.

این راهنما هر هفته به روز می شود و شامل رویدادهای مجازی، کنفرانس ها، نمایشگاه های تجاری، نمایشگاه های بزرگ و هفته های طراحی است.

برای جزئیات بیشتر در مورد گنجاندن در راهنمای رویدادهای Dezeen، از جمله در راهنمای ما برای 3 روز طراحی، ایمیل (ایمیل محافظت شده).

تصویر توسط جاستینا گرین.

منبع: https://www.dezeen.com/2024/05/29/dezeen-events-guide-3-days-design-2024-launch/

تحریریه کتب معماران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *