فروش روز یادبود قلعه: پس انداز بزرگ از هم اکنون شروع می شود

اگر برای هر زمان به دنبال مقالات Clever بوده اید، احتمالاً متوجه شده اید که Castlery یکی از مارک های مبلمان مورد علاقه ما و همچنین یکی از برترین انتخاب های ما برای مبلمان فضای باز است. طرح های آنها بسیار لوکس و پر از پاپ به نظر می رسند، همه با قیمت های بسیار مقرون به صرفه تر از آنچه رقبا می توانند ارائه دهند. از این به بعد تا 27 اردیبهشت قیمت ها برابر خواهد بود بیشتر به لطف فروش روز یادبود این برند خوش طعم ساخته شده است. بسته به میزان هزینه‌ای که می‌کنید، می‌توانید تا 550 دلار در سراسر سایت صرفه‌جویی کنید، یا می‌توانید تا 40 درصد تخفیف برای مواردی که قبلاً علامت‌گذاری شده‌اند دریافت کنید.

Castlery یک فروشگاه یک‌جا برای همه نیازهای مبلمان منزل شما است، از مبل‌های امروزی مانند سکشنال مورد علاقه ویراستار، Jonathan Chaise تا صندلی‌های الهام‌گرفته از اواسط قرن مانند Desmond. اگر مطمئن نیستید که به دنبال چه سبکی هستید یا از کجا می خواهید شروع کنید، Castlery تجربه خرید شما را بسیار آسان می کند. پیمایش سایت آسان است و به وضوح سازماندهی شده است، اما چیزی که ما دوست داریم طیف وسیعی از ابزارهای طراحی است که به شما امکان می دهد مبلمان را پیکربندی کنید، یک اتاق نشیمن کامل ایجاد کنید و سبک های مختلف طراحی را عملاً “آزمایش” کنید.

همه معاملات در حال حاضر موجود است و تا 27 می قابل خرید خواهد بود. صدها مورد قبلاً در سایت علامت‌گذاری شده‌اند، اما شما همچنین می‌توانید سبد خرید خود را ایجاد کنید تا از پس‌اندازهای سطحی استفاده کنید، که از 120 دلار تخفیف برای سفارش‌های بالای 1500 دلار شروع می‌شود و اگر 4500 دلار خرج کنید تا 450 دلار افزایش می‌یابد. برای دیدن برخی از بهترین انتخاب‌های ما از این برند و دیدن مقداری که می‌توانید صرفه‌جویی کنید، ادامه دهید.

برترین ها:

  • Jonathan Chase Session 3396 دلار بود که اکنون 3146 دلار است
  • تخت ذخیره دالتون 1599 دلار بود که اکنون 1479 دلار است
  • مبل فضای باز ریو، 2 صندلی و میز صندلی 4445 دلاری، اکنون 3969 دلار
  • مبل فضای باز مالتا 1799 دلار بود که اکنون 1499 دلار است
  • مبل سولانژ پرفورمنس بوکله 1999 دلار بود که اکنون 1699 دلار است

بخش های قلعه جاناتان چیس

تخت انباری Castlereagh Dalton

مبل فضای باز Castlery Malta

مبل فضای باز ریو، 2 صندلی صندلی، ست میز

میز ناهار خوری Castleery Lily با 4 صندلی

مبل بوکله پرفورمنس Castlery Solange

مبل سکشن پارچه ای کسلری با عثمانی

بوفه Castlery Ariel، بلغور جو دوسر سفید

میز ناهار خوری کاستلری سورنتو در فضای باز با 6 صندلی

فرش ناحیه پشمی کسلری دسی

بقیه پوشش های فروش روز یادبود کلورز را از دست ندهید

منبع: https://www.architecturaldigest.com/story/castlery-memorial-day-sale

تحریریه کتب معماران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *