پروفسور والریا هررا از دانشگاه سیراکوز به دلیل تبعیض شکایت کرد

آ دادخواست اخیراً توسط دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشکده معماری دانشگاه سیراکیوز (SU) برای حمایت از آنها منتشر شد. والریا هررا، استادیار ممتاز. نامه حمایتی در پاسخ به تصمیم دانشگاه سیراکیوز برای تمدید نکردن قرارداد تدریس هررا و شکایتی که او علیه این موسسه در ماه فوریه اقامه کرد، ارائه شده است. به جای پایان کار اخیر هررا، نامه او را “الگویی که نمی توانیم از دست بدهیم” نامیده شده است.

والریا هررا (شاکی فعلی). پیگرد قانونی دانشگاه سیراکیوز؛ دانشکده معماری دانشگاه سیراکیوز (SoA)؛ مایکل اسپیکز، رئیس SoA; در دادگاه ناحیه شمالی نیویورک برای خسارت. در 20 فوریه، هررا شکایتی را مبنی بر مواجهه با تبعیض نژادی و محیط کاری خصمانه تنظیم کرد.

شاکی که یک زن لاتینی است، ادعا کرد که از زمانی که حرفه تدریس خود را در SU در سال 2018 شروع کرده است، برای فرصت‌هایی از دست رفته است. او از سمت‌های شغلی، سمت‌های مدیر برنامه، کمک هزینه‌های تحقیقاتی، جوایز، و مشارکت در تنوع SoA محروم شده است. نقش. در این دادخواست ادعا شده بود که شورای حقوق صاحبان سهام، شمول و دسترسی.

در این دادخواست آمده است: “این یک دعوای حقوقی برای اثبات حقوق اساسی شاکی والریا هررا و دریافت غرامت برای نقض حقوق وی بر اساس قوانین فدرال و ایالتی، و برای آسیب های اقتصادی، اعتبار، عاطفی و روانی است که متحمل شده است.” . متهمان دانشگاه سیراکوز و دانشکده معماری دانشگاه سیراکیوز هستند.

دعوای حقوقی هررا فهرستی از ادعاهای تبعیض و تلافی جویانه بر اساس عنوان هفتم قانون حقوق مدنی 1964، اصلاحیه چهاردهم، قانون حقوق بشر ایالت نیویورک (NYSHRL) و قانون مرخصی پزشکی خانواده است. در این دادخواست آمده است: «متهمان پرخاشگر و تهدیدکننده بودند.

هررا در کت و شلوار، چندین قسمت را به یاد آورد که در آنها به دلیل سمت تدریس توسط اساتید سفیدپوست با تجربه کمتر نادیده گرفته شد. مدرسه از (Herrera) به عنوان وسیله ای برای جذب، راهنمایی دانشجویان فارغ التحصیل و ایجاد تصویری از بازنمایی تنوع در تلاش آنها برای به نظر رسیدن به گونه ای که به تنوع، برابری، دسترسی و برابری متعهد هستند استفاده می کند. در حالی که به طور همزمان برای انکار فرصت ها و دسترسی (هررا) تلاش می کنیم.

هررا گفت که او در حال حاضر نمی تواند درباره این شکایت اظهار نظر کند. مقامات SU به درخواست برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

که ما همچنان این داستان را رصد خواهیم کرد.



منبع: https://www.archpaper.com/2024/04/professor-valeria-herrera-is-suing-syracuse-university-soa-and-dean-michael-speaks-for-discrimination/

تحریریه کتب معماران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *