چسب و انواع آن برای خرید درست و راحت

چسب

اگرچه همه ما با چسب آشنا هستیم، اما آگاهی از انواع و کاربردهای آن برای اکثر ما ناشناخته است. اگر بخواهیم تعریف ساده ای از چسب داشته باشیم، می توان گفت که چسب ماده چسبنده ای است که برای اتصال قسمت های مختلف استفاده می شود. چسب ها مایع هستند و با انتخاب چسب مناسب قسمت هایی از مواد مختلف را به هم وصل می کنیم. وقتی خرید چسب در آریاناپکینگ می تواند طاقت فرسا باشد، شما تنها نیستید. طیف وسیعی از چسب ها، سیمان ها و اپوکسی ها بسیاری را گیج می کند. بهتر است در خرید دقت کنید. یک نوع چسب برای همه کارها مناسب نیست و انتخاب چسب اشتباه می تواند کار شما را به یک فاجعه بزرگ تبدیل کند.

انواع چسب

چسب ها به طور کلی به دو گروه صنعتی و عمومی تقسیم می شوند. بست های صنعتی جزء لاینفک هر فعالیت تولیدی و صنعتی شده اند و به دلیل سازگاری، نقش مهمی در هر محیط صنعتی ایفا می کنند. چسب های صنعتی جایگزین مناسبی برای اتصالات چسب صنعتی و بسیاری از روش های مونتاژ سنتی می باشند و علاوه بر کاهش هزینه ها، مزایای فنی زیادی را به همراه دارند. چسب های عمومی شامل طیف گسترده ای از چسب ها هستند که برای کاربردهای عمومی و سنگین استفاده می شوند. این چسب ها به دلیل سازگاری با مواد مختلف مانند فلز، کاغذ، پلاستیک و فوم به عنوان چسب های همه کاره استفاده می شوند. این چسب ها اغلب در هر خانه ای یافت می شوند و انواع مختلفی دارند. انواع مختلفی از چسب های عمومی وجود دارد که از رایج ترین آنها می توان به چسب های جهانی 123، چسب های سیلیکونی، چسب های نواری، چسب های دو طرفه، چسب های گرانولی و چسب های حرارتی اشاره کرد.

مارک های چسب

شرکت های بزرگی در سرتاسر دنیا به تولید و فروش انواع چسب می پردازند و در این زمینه برندهای مختلفی وجود دارد که هر کدام در یک زمینه صلاحیت دارند، اما برندهای OOH، Bison و Mitrabol طیف وسیعی دارند. محصولات مناسب برای کارهای مختلف یکی از برندهای پرطرفدار در بازار ایران هنکل در زمینه رزین است، ساساگر نماینده رسمی هنکل است و شما می توانید به راحتی محصول مورد نظر را از این برند سفارش دهید. هر کدام از این برندها کیفیت و قیمت متفاوتی دارند. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی سازوکار می توانید قیمت انواع چسب را مشاهده و مقایسه کنید.

خرید چسب آنلاین

فروشگاه اینترنتی سازوکار بهترین مجموعه محصولات چسب را گردآوری کرده است. برای خرید اینترنتی انواع محصولات چسب لطفا قبل از خرید برگه مشخصات و بررسی محصول را مطالعه فرمایید تا خریدی دقیق و صحیح داشته باشید. بهتر است در خرید انواع چسب دقت کنید، یک نوع چسب برای همه کارها مناسب نیست و اگر چسب را اشتباه انتخاب کنید، کار اشتباه می شود و نمی توانید قطعات مورد نظر را با موفقیت بچسبانید. .

رزین

رزین ماده ای چسبناک است که در طی فرآیند پخت به پلیمر سخت تبدیل می شود. رزین در درجه اول یک ماده طبیعی است، اما انواعی از لاستیک نیز وجود دارد که برخی از آنها شبیه به رزین طبیعی هستند.

رزین از بیسفنول و اپی کلروهیدرین تشکیل شده است. رایج ترین نوع بیسفنول مخلوطی از استون و فنل است. شاید بپرسید فنل چگونه تولید می شود؟ فنل ابتدا از قطران زغال سنگ به دست آمد. اما بعدها دانشمندان شیمی آن را به نفت تبدیل کردند. امروزه از آنجایی که اپی کلروهیدرین مورد توجه قرار گرفته است، از ماده ای به نام آلیل کلرید که یک ماده شیمیایی فرعی مخلوط با پروپیلن کلرید است، مشتق می شود.

 

رزین اپوکسی رزین اپوکسی که به نام پلی‌پوکسید نیز شناخته می‌شود، یک پیش پلیمر و پلیمر واکنشی حاوی گروه‌های اپوکسید است که دارای مقاومت حرارتی و شیمیایی و سطوح چسبندگی بسیار قوی است.

اپوکسی یکی از بهترین چسب های موجود برای مصارف صنعتی است. رزین اپوکسی در هنگام پخت یک پیوند سخت و دائمی ایجاد می کند و استحکام باند بسیار بالایی با فلزات دارد. مقاومت شیمیایی و زیست محیطی این ماده چسب عالی است. به راحتی فضاهای خالی را پر می کند و خاصیت آب بندی را در برابر مواد شیمیایی خشن ایجاد می کند. این ماده جایگزین مناسبی برای پرچ و جوشکاری است.

رزین اپوکسی یک راه حل عالی برای جلوگیری از زنگ زدگی و پیری بسیاری از لوازم خانگی در طول زمان به دلیل توانایی آن در برابر خوردگی است.

رزین اپوکسی یک ماده بادوام است که به عنوان یک محصول همه کاره در بسیاری از صنایع از هنر گرفته تا صنعت خودرو استفاده می شود. این ماده بادوام در مواد مختلفی مانند چوب، پارچه، شیشه و فلز کاربرد دارد. از کاربردهای رزین اپوکسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

رزین اپوکسی به عنوان چسب استفاده می شود

استفاده از رزین اپوکسی در سیستم های الکتریکی و الکترونیکی

استفاده از رزین اپوکسی برای رنگ آمیزی

برای پوشش و آب بندی از رزین اپوکسی استفاده کنید

استفاده از رزین اپوکسی برای تعمیر

استفاده از رزین اپوکسی در ساخت جواهرات

فروشگاه اینترنتی سازوکار مجموعه ای از انواع چسب را گردآوری کرده است. لیست انواع چسب های ارائه شده در سایت شامل: چسب های صنعتی، چسب های گرانول، چسب های سیلیکونی، چسب حرارتی، چسب چوب، چسب وکیوم و چسب خانگی، چسب، چسب قطره ای، چسب 123، چسب دو طرفه می باشد. برای خرید آنلاین این محصولات می توانید به سایت سازوکار مراجعه کنید.تحریریه کتب معماران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *