گالری Lyle “فلزکاری از طریق یک لنز زنانه” را در نیویورک به نمایش می گذارد

مبلمان فلزی حجیم و چرخان توسط سه طراح زن در نمایشگاه افتتاحیه Lyle Gallery در طول هفته طراحی NYCx در شهر به نمایش گذاشته شد.

این فلز شامل آثاری از یکی از بنیانگذاران استودیو جامپس لندن، مارتا مک گین، جونا مارین ساکن تگزاس و میشل جیاکسین هوانگ ساکن رود آیلند است.

صندلی های پشت بلند مشکی
مواد معدنی در گالری Lyle نمایش داده می شود. در تصویر قطعاتی از جونا مارین وجود دارد.

گالری لایل گفت: «فلز جشنی از صنعتگری است که کارهای فلزی دست ساز را از طریق دریچه ای زنانه به نمایش می گذارد. “این قطعات عناصر نمادگرایی و داستان سرایی را در خود جای داده اند که منعکس کننده تجربیات، دیدگاه ها و احساسات شخصی هنرمندان هستند.”

لین تایرپین، یکی از بنیانگذاران گالری لایل، گفت که این مبلمان از جذابیت او به تکنیک های دست ساز و همچنین تمایل به نمایش طراحانی که به عنوان زنان شناخته می شوند، الهام گرفته شده است.

او به Dezeen گفت: “من پیشینه بسیار قوی در ساختن چیزها با دست دارم.” “من واقعاً به آن علاقه مند هستم. به همین دلیل می خواستم همه این قطعات توسط هنرمندانی باشد که هنوز هم این کار را انجام می دهند.”

صندلی های فلزی راحت
این نمایشگاه افتتاحیه آشپزخانه است. در تصویر، آثار میشل جیاکسین هوانگ و مارتا مک گین هستند.

صندلی و بالش فلزی بادشده Michelle Jiaxin Huang با صندلی فرود تکراری ابدی، تلگراف و نیمکت روور “دعوت به گفتگو درباره حضور می کند” و از حجم های فلزی متورم ساخته شده است که برای ایجاد صندلی به یکدیگر جوش داده شده اند.

استودیو گفت: “صندلی با عنوان Eternal Recurrence – Landing نماد تولد است و به عنوان پیدایش اکسپدیشن عمل می کند.” بعدها، مریخ نورد به عنوان جلوه ای از حمل و نقل با الهام از صنعت و اکتشافات فضایی ظاهر شد.

قطعه سوم، تلگراف، ارتباط را نشان می دهد و «به دنبال دریافت، پردازش و انتقال پیام است».

مارتا مک‌گین، آلومینیوم ضایعاتی را با لیزر برش داده و به شکل‌های پیچ‌خورده و مارپیچی برای صندلی راهبان و صفحه پانینگ خود، که از دست نوشته‌های نورانی مربوط به سال 1310 الهام گرفته شده است، که در آن سنت پروار کردن خوک‌ها با بلوط به تصویر کشیده شده است.

مک گین نسخه های خطی را برای ایجاد اشکال چین دنبال می کند، سپس قطعات را به هم می بافد تا “سنت غنی بافندگی صنایع دستی زنانه” را گرامی بدارد.

در یک جامعه معماری در آریزونا زندگی کنید Arcosanti توسط معمار پائولو سولری اشکال “الهام گرفته از ستون فقرات” t را معرفی کرد.این پالوما نگرا از فولاد و بتنی مشکی، صندلی های امبره و نیمکت کوکوریو طراحی شده توسط یونا مارین است.

صندلی فلزی دنج
این قطعات از تجربیات شخصی طراحان الهام گرفته شده اند

استودیو گفت: “صندلی الهام گرفته از ستون فقرات او، پالوما نگرا، مانند یک سلف پرتره ایستاده است، و یادآور کبوتری است که از سایه ها بیرون می آید.” در حالی که صندلی قدرتمند امبره به شکل خانه نماد کنترل بر قلب ها و خانه ها است که از تجربیات او در جامعه بیابانی آرکوسانتی گرفته شده است.

او ادامه داد: “جونا در این مجموعه به کاوش در اعماق تجربیات انسانی می پردازد و با میراث دیدگاه های قبلی که مطالعه کرده و سایه هایی که آنها ایجاد کرده اند دست و پنجه نرم می کند.”

Metal اولین نمایشگاه گالری Lyle است که توسط لین ترپین و ماگدالنا ترپین با هم بنیانگذاری شده است، که “گروهی التقاطی از هنرمندان و طراحان در سراسر رشته ها را به نمایش می گذارد.”

مبلمان فلزی تک متریال نقش زیادی در عرضه های امسال داشتند. ماه گذشته، Dezeen در مورد محبوبیت این سبک در هفته طراحی میلان نوشت.

عکاسی توسط گالری لایل.

متال از 16 می تا 24 ژوئن در گالری Lyle به نمایش گذاشته می شود و جشنواره طراحی نیویورک 2024 در سراسر شهر از 16 تا 23 می برگزار می شود. راهنمای NYCxDesign 2024 در راهنمای رویدادهای Dezeen را برای اطلاعات در مورد بسیاری از نمایشگاه‌ها، نصب‌ها و گفتگوهایی که در طول هفته برگزار می‌شوند، بررسی کنید.

منبع: https://www.dezeen.com/2024/05/20/metal-lyle-gallery-new-york-exhibition/

تحریریه کتب معماران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *